Jump to content
lacky3pl

Forester SG 2.0 125koni Problem z moca

Recommended Posts

Subaru Forester 2.0 125koni 2004rok .

Samochod gdy zimny idzie jak burza od dolu bez problemu , gdy sie zagrzeje do 2tys obrotow calkowity brak mocy a od 2tys dostaje kopa w tylek.ktos mial podobnie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

temat rzeka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, markos007 napisał:

temat rzeka:

 

 

to chyba nie ten temat jego nie dlawi miedzy 2-3tys obrotow.od 2tys obrotow dopiero dostaje powera .do 2 tys niema nic .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, lacky3pl napisał:

to chyba nie ten temat jego nie dlawi miedzy 2-3tys obrotow.od 2tys obrotow dopiero dostaje powera .do 2 tys niema nic .

to nie jest diesel, że jedzie z samego dołu także jeśli jedzie od 2 tys. to raczej wszystko ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, markos007 napisał:

to nie jest diesel, że jedzie z samego dołu także jeśli jedzie od 2 tys. to raczej wszystko ok

Jest tak słaby że ciężko ruszyć pod gore

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 23.07.2019 o 08:40, lacky3pl napisał:

Subaru Forester 2.0 125koni 2004rok .

Samochod gdy zimny idzie jak burza od dolu bez problemu , gdy sie zagrzeje do 2tys obrotow calkowity brak mocy a od 2tys dostaje kopa w tylek.ktos mial podobnie ? 

Mam podobnie, czasami boję się ruszyć ze skrzyżowania. Jak stoję to kręcę na 2tyś obrotów, ruszam, gaz w podłodze i forek ledwo jedzie dopóki nie przekroczy tych 2 tyś obrotów. Kiedyś natrafiłem na info o przeczyszczeniu czujnika map sensor, popsikałem ten czujnik i na chwilę było ok, auto nie to samo szło jak burza. Zbieram się z tym żeby kupić nowy map sensor

IMG_20190729_165807_AO_HDR.jpg

Edited by yaroz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wyczyściłem krokowca, był cały czarny, na chwilę pomogło tak jak z map sensorem, ale już wszystko wróciło do "normy". Wezmę się jeszcze za przepustnicę.

 

Zauważyłem, że te objawy prawie nie występują gdy temperatura otoczenia nie przekroczy tak ponad 20-25stopni, tak powyżej tych 20- 25 stopni muli.

 

Edited by yaroz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepustnica wyczyszczona, wymieniłem też filtr powietrza, na papierowy, ten który miałem zamontowany był tak jakby taki "filcowy-bawełniany" biały z firmy bluebrint.:blink:

Przyszły temperatury minusowe i bliskie zeru, i tak jakby trochę lepiej. Myślałem, że problem ustąpił ale dziś znów "złapał muła" podczas ruszania ze skrzyżowania:toobad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, yaroz napisał:

Przepustnica wyczyszczona, wymieniłem też filtr powietrza, na papierowy, ten który miałem zamontowany był tak jakby taki "filcowy-bawełniany" biały z firmy bluebrint.:blink:

Przyszły temperatury minusowe i bliskie zeru, i tak jakby trochę lepiej. Myślałem, że problem ustąpił ale dziś znów "złapał muła" podczas ruszania ze skrzyżowania:toobad:

Masz 2.0 125koni? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, yaroz napisał:

Tak.

Poszla wiadomosc

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, lacky3pl napisał:

Poszla wiadomosc

Miałem podobne objawy jak yaroz przez około rok, nieważne czy na 95, czy 98 czy LPG. Po przeszukaniach na forum wyczyszczony krokowy, sprawdzony map sensor, rozebrany dolot powietrza i czyszczona przepustnica. Filtr powietrza wymieniany regularnie co 8 - 10 tys km, Remapowanie też nie pomagało. Parę miesięcy temu z niewiadomych powodów problem znikł, chociaż nieregularnie - przyczyny z mojej strony też ustalić nie potrafię - pojawia się i znika :). Jeśli w wiadomości jest tajemne rozwiązanie, to też chętnie poznam :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że wielu jest ciekawych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.tez mam ten problem, 2.0 sohc przepustnica na linkę.

Dodatkowo na zimnym dłużej odpala ,ciepły od strzała.

W swoim nawet dłubałem przy TPS i teraz mam prośbę do użytkowników:

-jakie powinno być napięcie czujnika położenia przepustnicy ,przy pełnym zamknięciu  (na odpalonym i zgaszonym )?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam.tez mam ten problem, 2.0 sohc przepustnica na linkę.
Dodatkowo na zimnym dłużej odpala ,ciepły od strzała.
W swoim nawet dłubałem przy TPS i teraz mam prośbę do użytkowników:
-jakie powinno być napięcie czujnika położenia przepustnicy ,przy pełnym zamknięciu  (na odpalonym i zgaszonym )?
Masz LPG? Jeśli Ci dłużej odpala zimny może wtryski albo reduktor puszczają gaz do kolektora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, ewemarkam napisał:
W dniu 3.11.2019 o 18:51, Paweł Jeleszuk napisał:
Witam.tez mam ten problem, 2.0 sohc przepustnica na linkę.
Dodatkowo na zimnym dłużej odpala ,ciepły od strzała.
W swoim nawet dłubałem przy TPS i teraz mam prośbę do użytkowników:
-jakie powinno być napięcie czujnika położenia przepustnicy ,przy pełnym zamknięciu  (na odpalonym i zgaszonym )?

Masz LPG? Jeśli Ci dłużej odpala zimny może wtryski albo reduktor puszczają gaz do kolektora.

mam LPG,ale problem z odpalaniem był już zanim zamontowano instalację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...