Adrian Foto Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Witajcie. Od czego w silnikach sohc wolnossących może być objaw: okresowy spadek mocy podczas jednej trasy (auto nie gaszone), np. 5 lub 4 bieg prędkość 120km/h, dodanie gazu a prędkość się nie zwiększa, tylko stoi na tych 120km/h? Po chwili samochód jest w stanie przyspieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Siema Przyczyn może być bardzo dużo, zacznij od sprawdzenia błędów. Możliwe że winny jest czujnik spalania stukowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 21 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 4 godziny temu, Maniek95 napisał: Siema Przyczyn może być bardzo dużo, zacznij od sprawdzenia błędów. Możliwe że winny jest czujnik spalania stukowego. Wymieniałem ostatnio stukowca. Lambde też. Jakiś czas temu były wymienione kable i świece, regulowane zawory. W sterowniku nie ma błędów. Padnięta cewka mogłaby dawać takie objawy? Da się to jakoś łatwo pomierzyć? Ostatnio dotknąłem pracującego silnika i kopnął mnie prąd, może to świadczyć o jakimś zwarciu/przebiciu, czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 A zdarza Ci się gdy wysiadasz z auta i dotkniesz karoserii, że "kopnie" cie prąd? To efekt elektrostatycznej różnicy potencjałów Ziemi i karoserii. Czy to samo może zdarzyć się po dotknięciu silnika raczej wątpię bo zanim dotkniesz silnika musisz otworzyć maskę . Pracujący silnik nie powinien "kopać" prądem. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 10 minut temu, Adrian Foto napisał: Wymieniałem ostatnio stukowca. Lambde też. Jakiś czas temu były wymienione kable i świece, regulowane zawory. W sterowniku nie ma błędów. Padnięta cewka mogłaby dawać takie objawy? Da się to jakoś łatwo pomierzyć? Ostatnio dotknąłem pracującego silnika i kopnął mnie prąd, może to świadczyć o jakimś zwarciu/przebiciu, czy to normalne? Raczej mało prawdopodobne żeby cewka miała taki objaw. Napewno można sprawdzić multimetrem oporność cewki ale jakie mają być wartości i które piny sprawdzić poszukaj na necie albo serwisówce. Spróbuj delikatnie wyczyścić (są do tego preparaty w sprayu) przepływomierz/map sensor i czujnik temperatury w dolocie. Może coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 21 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 (edytowane) 50 minut temu, Maniek95 napisał: Raczej mało prawdopodobne żeby cewka miała taki objaw. Napewno można sprawdzić multimetrem oporność cewki ale jakie mają być wartości i które piny sprawdzić poszukaj na necie albo serwisówce. Spróbuj delikatnie wyczyścić (są do tego preparaty w sprayu) przepływomierz/map sensor i czujnik temperatury w dolocie. Może coś pomoże. był czyszczony (MAP) cewkę sobie wyjąłem ale nie mam pojęcia jak i co zmierzyć :-) wg tego wątku mierzenie to strata czasu: siedzi u mnie hitachi cm12-100B Edytowane 21 Lipca 2019 przez Adrian Foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się