Jump to content
togus

Wiskoza regeneracja, wzmocnienie

Recommended Posts

Panowie, mam do wymiany wiskozę w samochodzie, mam drugą w szumiącej skrzyni, która ostatnio wymieniałem. Chcę ją zregenerować, czy przy regeneracji jest wymieniane łożysko na wiskoze? i teraz pytanie czy zostawić tak jak jest czyli te 4kg czy też za parę zł wzmocnić do 10? Pytam bo jak już mam to robić to parę zł nie robi różnicy. Tyko nie wiem czy jakoś speciajalnie to wykorzystam? czy będzie znaczącą różnica w prowadzeniu? Proszę o doradztwo:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostaw tak jak jest fabrycznie 4kg. Łożysko wymień na nowe , podobnie jak i pozostałe w dupce skrzyni. Będzie spokój na długo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego masz na myśli łożyska na wałkach przy wiskozie? Orientujesz się co to za łożyska? Jaki ich koszt? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, togus napisał:

Kolego masz na myśli łożyska na wałkach przy wiskozie? Orientujesz się co to za łożyska? Jaki ich koszt? 

Łożysko wiskozy około 150pln , dwa stożkowe na wałku zdawczym około 200pln . Wszystko zależy oczywiście od producenta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio kupiłem cały zestaw łożysk, czyli 4 szt.za 600 zł + regeneracja wiskozy.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś może wyjaśnić co w praktyce daje wzmocnienie do 10 kg? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, togus napisał:

Ktoś może wyjaśnić co w praktyce daje wzmocnienie do 10 kg? 

Daje większe spięcie osi przedniej i tylnej,czyli łatwiej wyjedziesz z błota i  łatwiej na śliskim  bokami jeżdzić. Może przeszkadzać na bardzo śliskim, gdy bokami nie chcesz  latać:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, togus napisał:

Ktoś może wyjaśnić co w praktyce daje wzmocnienie do 10 kg? 

Praktycznie nic na suchym, na lodzie poczujesz roznice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utrudni mi to normalną jazdę w zakrętach w śniegu i deszczu? Pytam żebym potem nie latał bokiem na trasie xD 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocno uogólniając: "gorzej" wchodzić w zakręt, za to lepiej wychodzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...