togus Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Panowie, mam do wymiany wiskozę w samochodzie, mam drugą w szumiącej skrzyni, która ostatnio wymieniałem. Chcę ją zregenerować, czy przy regeneracji jest wymieniane łożysko na wiskoze? i teraz pytanie czy zostawić tak jak jest czyli te 4kg czy też za parę zł wzmocnić do 10? Pytam bo jak już mam to robić to parę zł nie robi różnicy. Tyko nie wiem czy jakoś speciajalnie to wykorzystam? czy będzie znaczącą różnica w prowadzeniu? Proszę o doradztwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Zostaw tak jak jest fabrycznie 4kg. Łożysko wymień na nowe , podobnie jak i pozostałe w dupce skrzyni. Będzie spokój na długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 14 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Kolego masz na myśli łożyska na wałkach przy wiskozie? Orientujesz się co to za łożyska? Jaki ich koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 3 godziny temu, togus napisał: Kolego masz na myśli łożyska na wałkach przy wiskozie? Orientujesz się co to za łożyska? Jaki ich koszt? Łożysko wiskozy około 150pln , dwa stożkowe na wałku zdawczym około 200pln . Wszystko zależy oczywiście od producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Ostatnio kupiłem cały zestaw łożysk, czyli 4 szt.za 600 zł + regeneracja wiskozy.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Ktoś może wyjaśnić co w praktyce daje wzmocnienie do 10 kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 8 minut temu, togus napisał: Ktoś może wyjaśnić co w praktyce daje wzmocnienie do 10 kg? Daje większe spięcie osi przedniej i tylnej,czyli łatwiej wyjedziesz z błota i łatwiej na śliskim bokami jeżdzić. Może przeszkadzać na bardzo śliskim, gdy bokami nie chcesz latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykatore Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 8 godzin temu, togus napisał: Ktoś może wyjaśnić co w praktyce daje wzmocnienie do 10 kg? Praktycznie nic na suchym, na lodzie poczujesz roznice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Utrudni mi to normalną jazdę w zakrętach w śniegu i deszczu? Pytam żebym potem nie latał bokiem na trasie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h-rt Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Mocno uogólniając: "gorzej" wchodzić w zakręt, za to lepiej wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 18 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Panowie przeprowadziłem wymianę otwarty dyfer wyjęty w jego miejsce włożony z sturbo wzmocniony do 10 kg. Cała obudowa została jak była, wykrecona została srednicowka i zamieniona żeby przełożenie się zgadzało Zastanawiam się teraz jak zmienić technikę jazdy na wolnych mokrych zakrętach łatwo idzie bokiem nie wiem jak przy większych prędkościach na autostradzie. Ma ktoś doświadczenia ? Jak poprawnie jeździć ze wzmocnioną wiskoza i odłożoną wzmocniona tylna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Na prostych jedź z zaciągniętym ręcznym to na zakrętach nie będziesz czuł różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 W dniu 18.06.2020 o 23:05, togus napisał: na wolnych mokrych zakrętach łatwo idzie bokiem Na początek zmniejszyłbym doładowanie zanim oswoisz się z autem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 9 godzin temu, rutra80 napisał: Na prostych jedź z zaciągniętym ręcznym to na zakrętach nie będziesz czuł różnicy Jak nie masz do powiedzenia nic konstruktywnego to wstrzymaj się z komentarzami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Ok to mówię coś konstruktywnego: mam nadzieję że nie spotkamy się na zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Zastanawiam się nad dołożeniem LSD na przednia oś. Czy przy mojej zawrotnej mocy 125 km ma to sens ? Mam na myśli jazdę zima w Beskidach? obecnie przód otwarty tył zamknięty wzmocniony z forestera sturbo. Robi to robotę auto super prowadzi się niezależnie od warunków a trochę km robiłem prawie 200 dziennie. Czy dołożenie na przód coś mi poprawi czy raczej nie przesadzać z tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 W dniu 18.06.2020 o 23:05, togus napisał: Panowie przeprowadziłem wymianę otwarty dyfer wyjęty w jego miejsce włożony z sturbo wzmocniony do 10 kg. Cała obudowa została jak była, wykrecona została srednicowka i zamieniona żeby przełożenie się zgadzało Zastanawiam się teraz jak zmienić technikę jazdy na wolnych mokrych zakrętach łatwo idzie bokiem nie wiem jak przy większych prędkościach na autostradzie. Ma ktoś doświadczenia ? Jak poprawnie jeździć ze wzmocnioną wiskoza i odłożoną wzmocniona tylna ? Nic się nie zmieni. To nadal otwarty dyfer z wisko. Gdybyś miał spawloka to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 26 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Centralne wisko wzmocnione, w tylnym dyfrze również. Co w takim razie wstawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się