pysiek2247 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 podaj prosze montera LPG ktory zagwarantuje bezawaryjna jazde co 100000 km pojade nawet na drugi koniec Polski (jestem z mazur) Dlatego pisze ze te nowsze silniki do LPG sa NIESTWORZONE , widzisz problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 100000km Ci nie zagwarantuję, ale myślę że o interwale 80000km pomiędzy regulacjami zaworów możemy rozmawiać. W razie co, proszę o kontakt na PW. Za to całościowej gwarancji nikt ci nie da. Nawet producent samochodu daje gwarancję na samochód fabrycznie nowy a nie używany. Więc nie przesadzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 W dniu 10.07.2019 o 11:40, pysiek2247 napisał: rzeczywiście nie ma problemu, co 40000km regulacja zaworów za 2000 u mnie, istna oszczednosc A kto ci powiedział żeby regulować co 40k km? głupot ktoś ci nagadał...a sprawdzenie nie kosztuje 2000zł. A po drugie, u mnie regulacja kosztuje 150-300zł 2.5 sohc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 jesli myslisz ze blysnales to coz..;)) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 2 godziny temu, pysiek2247 napisał: jesli myslisz ze blysnales to coz..;)) Jak już to ty rozpowszechniasz zasłyszane głupoty... co 40k km regulacja za 2000zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 W dniu 10.07.2019 o 22:05, pysiek2247 napisał: podaj prosze montera LPG ktory zagwarantuje bezawaryjna jazde co 100000 km pojade nawet na drugi koniec Polski (jestem z mazur) GZW na Śląsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 15 godzin temu, STomasz napisał: Jak już to ty rozpowszechniasz zasłyszane głupoty... co 40k km regulacja za 2000zł Taki z Ciebie fachowiec bez pojęcia, poczytaj a potem się udzielaj, a najlepoiiej zadzwon do ASO (żeby nie było) i zapytaj o reguulacje zaworow w 2.0 DOHC Legacy V to cena zwali z nog a nei smeiszne 2k 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 14 godzin temu, pysiek2247 napisał: Taki z Ciebie fachowiec bez pojęcia, poczytaj a potem się udzielaj, a najlepoiiej zadzwon do ASO (żeby nie było) i zapytaj o reguulacje zaworow w 2.0 DOHC Legacy V to cena zwali z nog a nei smeiszne 2k Ja wiem ile kosztuje regulacja zaworów w DOHC, nie muszę nigdzie dzwonić, ale ty zadzwoń i spytaj przy jakich przebiegach jest ona zazwyczaj robiona... I nie pisz głupot że co 40k km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Panowie zaczynacie mocno odbiegać od tematu. Ja tu pytam o zakup diesla a Wy kłucicie się o regulację zaworów przy gazie w silniku benzynowym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 21 godzin temu, ziomek4000 napisał: Panowie zaczynacie mocno odbiegać od tematu. Ja tu pytam o zakup diesla a Wy kłucicie się o regulację zaworów przy gazie w silniku benzynowym. Kupuj pod warunkiem, że wcześniej zweryfikujesz stan auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Czyli jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Czytając temat z wypisanymi padniętymi silnikami można zauważyć że padają silniki z roczników przed 2010. Ten konkretny egzemplarz miał wymieniony silnik w 2015 roku więc patrząc na statystyki (przynajmniej na podstawie tego co jest wypisane na forum) można założyć że kolejny raz silnik nie padnie. Muszę tylko wybrać się do aso i upewnić się że na pewno założyli poprawione części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 No i ... 3 strony odradzania zakupu SBD ... jak krew w piach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Od razu że krew w piach. Fakt że więcej jest komentarzy na nie ale trafiają się też takie na tak no i faktycznie jak się czyta różne opinie w internecie to silnik został poprawiony bo po 2010 już silniki nie padały. Chyba że ktoś zajechał przez złe użytkowanie. Ostatecznej decyzji w żadną stronę jeszcze nie podjąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Zrobisz jak uważasz. Jeśli się zdecydujesz na zakup to masz spory materiał z forum do negocjacji. Diesle się sprzedają słabo i tanio więc jak już kupować to za bardzo dobrą cenę. Podobno mniej awaryjne są egzemplarze od 2012 roku ale w serwisach ASO można usłyszeć nieoficjalnie, że nie ma żadnej reguły i padają wszystkie roczniki. Te nowsze mniej ale czy jest to spowodowane ich lepszą konstrukcją czy mniejszym przebiegiem to nie wiadomo. Pewnie za kilka lat da się to zweryfikować. Na pewno silnik SBD póki dobrze działa daje dużo frajdy ale jak się zaczną problemy to nie ma zmiłuj. Sprawdź jeszcze temat DPF bo tu koszta też dużo wyższe niż w innych markach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Fabryczny dpf na pewno nie wytrzymał takiego przebiegu (łącznie 270 tys). Nie miałem jak zadzwonić więc wysłałem sms z pytaniem i czekam na odpowiedź czy wymieniony na nowy czy wycięty całkowicie. Czy dpf w subaru ma opcje samoczynnego wypalania czy tylko podczas długiej trasy? Nigdy nie miałem samochodu z dpf to nawet nie wnikałem na jakiej zasadzie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Drama jak w Argentynskiej telenoweli - kup, pojezdzij kolejne 100k kilometrow i zdaj nam relacje, takie trudne? Buty wybiera Tobie Tesciowa? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Z dizli to miałem 1z i dobry był. Kupuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 8.07.2019 o 14:44, ziomek4000 napisał: 3,0 AT w legacy Spalanie miałem na poziomie 22 l/100 Mówi się że skrzynia automatyczna może podnieść spalanie nawet o 15%. Niestety skrzynie AT w subaru są dosyć wolne i mocno przeciągają biegi (przynajmniej tak było u mnie) a na trasach na których ja jeździłem po mieście to co kawałek światła więc zanim dobrze się rozpędziłem to już trzeba się zatrzymać. Na trasie 11 l/100 przy prędkościach do 140. Nie wiem jak i gdzie jeździłeś, ale 22 l/100km to nie jest typowe spalanie H6 A co do AT i przeciągania biegów - moja skrzynia czasem wrzuca 5 bieg już przy 40kmph Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez czekker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Technik Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Bo Subaru to trzeba czuc a nie miec... To Chyba jedyna Marka przy, ktrorej czlowiek moze sie troszke rozwinac ze wzgledu na - patrz problemy na Forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 W dniu 1.08.2019 o 14:08, czekker napisał: A co do AT i przeciągania biegów - moja skrzynia czasem wrzuca 5 bieg już przy 40kmph A skrzynia w moim nowym nabytku H6 '07 AT napędziła mi dzisiaj stracha, jak pod górkę szarpała, bo nie wiedziała na jakim biegu wjechać. Doszedłem do wniosku, że H6 lubi pedał w podłodze BTW. co Kolega leje 95/98/100? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 W dniu 5.08.2019 o 23:03, Guliwer napisał: BTW. co Kolega leje 95/98/100? 95 oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Taką też nalałem dzisiaj, co prawda dziko drogą na Shell-u, ale to w ramach przepłukania po długim staniu. Wleję też specyfik z Plejad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 te specyfiki to efekt placebo najlepszy ;))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtass72 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Przeczytałem cały wątek - sam miałem takie obiekcje. Ostatecznie się zdecydowałem na kupno diesla - 2011 rok - z wymienionym short blokiem przy przebiegu 60 kkm. Jeżdżę drugi rok - przebieg 250 kkm i nic się nie dzieje - odpukać. Większe wydatki - regenracja maglownicy - caly koszt 890 zł, wymiana piasty prawy przód - 350 zł, wypłukanie dpf - oryginalny - cena 500 zł. Za rok go sprzedaję i raczej też kupię OBK w dieslu tylko trochę nowszego. Więc jak masz sprawdzony model to się nie zastanawiaj. Zawsze będą tacy co będą odradzali bo mieli jakiś problem. Ci co ich nie mają nie piszą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się