Skocz do zawartości

Outback my09 2,0 diesel zakup


ziomek4000

Rekomendowane odpowiedzi

100000km Ci nie zagwarantuję, ale myślę że o interwale 80000km pomiędzy regulacjami zaworów możemy rozmawiać. W razie co, proszę o kontakt na PW.

Za to całościowej gwarancji nikt ci nie da. Nawet producent samochodu daje gwarancję na samochód fabrycznie nowy a nie używany. Więc nie przesadzaj.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2019 o 11:40, pysiek2247 napisał:

 

rzeczywiście nie ma problemu, co 40000km regulacja zaworów za 2000 u mnie, istna oszczednosc

A kto ci powiedział żeby regulować co 40k km? głupot ktoś ci nagadał...a sprawdzenie nie kosztuje 2000zł. A po drugie, u mnie regulacja kosztuje 150-300zł :D 2.5 sohc :D 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, STomasz napisał:

Jak już to ty rozpowszechniasz zasłyszane głupoty... ;) co 40k km regulacja za 2000zł :biglol::biglol::biglol:

Taki z Ciebie fachowiec bez pojęcia, poczytaj a potem się udzielaj, a najlepoiiej zadzwon do ASO (żeby nie było) i zapytaj o reguulacje zaworow w 2.0 DOHC Legacy V to cena zwali z nog a nei smeiszne 2k ;)

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, pysiek2247 napisał:

Taki z Ciebie fachowiec bez pojęcia, poczytaj a potem się udzielaj, a najlepoiiej zadzwon do ASO (żeby nie było) i zapytaj o reguulacje zaworow w 2.0 DOHC Legacy V to cena zwali z nog a nei smeiszne 2k ;)

 

Ja wiem ile kosztuje regulacja zaworów w DOHC, nie muszę nigdzie dzwonić, ale ty zadzwoń i spytaj przy jakich przebiegach jest ona zazwyczaj robiona... I nie pisz głupot że co 40k km...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając temat z wypisanymi padniętymi silnikami można zauważyć że padają silniki z roczników przed 2010. Ten konkretny egzemplarz miał wymieniony silnik w 2015 roku więc patrząc na statystyki (przynajmniej na podstawie tego co jest wypisane na forum) można założyć że kolejny raz silnik nie padnie. Muszę tylko wybrać się do aso i upewnić się że na pewno założyli poprawione części. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu że krew w piach. Fakt że więcej jest komentarzy na nie ale trafiają się też takie na tak no i faktycznie jak się czyta różne opinie w internecie to silnik został poprawiony bo po 2010 już silniki nie padały. Chyba że ktoś zajechał przez złe użytkowanie. 

Ostatecznej decyzji w żadną stronę jeszcze nie podjąłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz jak uważasz. Jeśli się zdecydujesz na zakup to masz spory materiał z forum do negocjacji. Diesle się sprzedają słabo i tanio więc jak już kupować to za bardzo dobrą cenę.

Podobno mniej awaryjne są egzemplarze od 2012 roku ale w serwisach ASO można usłyszeć nieoficjalnie, że nie ma żadnej reguły i padają wszystkie roczniki. Te nowsze mniej ale czy jest to spowodowane ich lepszą konstrukcją czy mniejszym przebiegiem to nie wiadomo. Pewnie za kilka lat da się to zweryfikować.

Na pewno silnik SBD póki dobrze działa daje dużo frajdy ale jak się zaczną problemy to nie ma zmiłuj. 

Sprawdź jeszcze temat DPF bo tu koszta też dużo wyższe niż w innych markach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny dpf na pewno nie wytrzymał takiego przebiegu (łącznie 270 tys). Nie miałem jak zadzwonić więc wysłałem sms z pytaniem i czekam na odpowiedź czy wymieniony na nowy czy wycięty całkowicie. Czy dpf w subaru ma opcje samoczynnego wypalania czy tylko podczas długiej trasy? Nigdy nie miałem samochodu z dpf to nawet nie wnikałem na jakiej zasadzie działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.07.2019 o 14:44, ziomek4000 napisał:

3,0 AT w legacy

Spalanie miałem na poziomie 22 l/100

Mówi się że skrzynia automatyczna może podnieść spalanie nawet o 15%. Niestety skrzynie AT w subaru są dosyć wolne i mocno przeciągają biegi (przynajmniej tak było u mnie) a na trasach na których ja jeździłem po mieście to co kawałek światła więc zanim dobrze się rozpędziłem to już trzeba się zatrzymać. Na trasie 11 l/100 przy prędkościach do 140.

 

Nie wiem jak i gdzie jeździłeś, ale 22 l/100km to nie jest typowe spalanie H6 :facepalm:

A co do AT i przeciągania biegów - moja skrzynia czasem wrzuca 5 bieg już przy 40kmph ;)

 

Edytowane przez czekker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2019 o 14:08, czekker napisał:

A co do AT i przeciągania biegów - moja skrzynia czasem wrzuca 5 bieg już przy 40kmph ;)

A skrzynia w moim nowym nabytku H6 '07 AT napędziła mi dzisiaj stracha, jak pod górkę szarpała, bo nie wiedziała na jakim biegu wjechać. Doszedłem do wniosku, że H6 lubi pedał w podłodze :biglol: BTW. co Kolega leje 95/98/100?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek - sam miałem takie obiekcje. Ostatecznie się zdecydowałem na kupno diesla - 2011 rok - z wymienionym short blokiem przy przebiegu 60 kkm.

Jeżdżę drugi rok - przebieg 250 kkm i nic się nie dzieje - odpukać. 

Większe wydatki - regenracja maglownicy - caly koszt 890 zł, wymiana piasty prawy przód - 350 zł, wypłukanie dpf - oryginalny - cena 500 zł.

Za rok go sprzedaję i raczej też kupię OBK w dieslu tylko trochę nowszego. 

Więc jak masz sprawdzony model to się nie zastanawiaj. Zawsze będą tacy co będą odradzali bo mieli jakiś problem. Ci co ich nie mają nie piszą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...