Tomek7 Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 W Subaru Impreza 2004 spec. USA mam ogranicznik prędkości. Odcina zapłon przy prędkości 210. Czy ktoś wie jak to zdeaktywować????? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
roli Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Odpowiednia zmiana mapy silnika powinna zalatwic sprawe :-) Pozdrawiam Roli Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampeer Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 a nie przy 180? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Tomek7, a myslales o tym, ze to moze miec jakis sens? SUbaru akurat nie pakuje ogranicznikow bez sensu, chodzi o bezpieczenstwo. Legacy H6 na przyklad nie ma.WRX EU spec ma przy 230, STI przy 255. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Tomek7, a myslales o tym, ze to moze miec jakis sens? SUbaru akurat nie pakuje ogranicznikow bez sensu, chodzi o bezpieczenstwo. Legacy H6 na przyklad nie ma.WRX EU spec ma przy 230, STI przy 255. co powyzej predkosci ogranicznika sie rozpadna :?: TJ sam probujesz sobie to wmowic Link to comment Share on other sites More sharing options...
vero Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Odcina zapłon przy prędkości 210. mil na godz? :shock: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 A GT 98 ma ogranicznik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 W Subaru Impreza 2004 spec. USA mam ogranicznik prędkości. Odcina zapłon przy prędkości 210. Nie odcina zapłonu. Paliwo to i owszem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 WRX EU spec ma przy 230 No ma, 236 licznikowo i co do 1km na gps - 230 i ni chuchu dalej. Niebezpieczeństwa żadnego nie widziałem podczas tej prędkości i dziwi mnie potrzeba jej zablokowania (skoda suberb też tyle jedzie) chociaż zwykle i tak do 160 jeżdzę i był to jednorazowy test. Chyba że chodzi o bezpieczeństwo podzespołów z których auto jest zrobione co by nie poprzegrzewac niektórych elementów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 A GT 98 ma ogranicznik? Tak limiter obrotów na 5 biegu ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 A GT 98 ma ogranicznik? Tak limiter obrotów na 5 biegu ;P No to trzeba gdzieś sprawdzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Tomek7, a myslales o tym, ze to moze miec jakis sens? Obawiam się, że Than może mieć rację i wiedzę by tak napisać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Obawiam się, że Than może mieć rację i wiedzę by tak napisać... Akurat konkretnej popartej faktami w tym przypadku nie Czesto zdarza sie jednak, ze wersje na US nie maja np. chlodnicy oleju (powtarzam, nie wiem, czy tak jest w tym przypadku), a jak sie dyfer zapiecze powyzej tamtej predkosci i wszystkie kola nagle zablokuja to pozostaje modlitwa. Poza tym Impreza nie jest stworzona do takich predkosci, ona ma ostro przyspieszac i hamowac na ciasnych zakretach, to nie jest auto na autostrady. I nie chodzi o sama filozofie, ale o jej zachowanie przy takich predkosciach. O ile takie np. Legacy jedzie jak po sznurku, to STI jest bardziej nerwowe. Kto wie, czy jakby mu zdjac ogranicznik i pojechac 270 to by spojlera nie urwalo, albo powstalyby takie zawirowania, ze by przod unioslo? Jak ktos chce samochod do jazdy na Vmax, to niech inwestuje w jakies Porsche albo cos, a nie kombinuje ze zdejmowaniem ogranicznika i ryzykowaniem zycia swojego i innych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Than_Junior, nic nie urywa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Ile razy jechales 270? Z reszta niewazne, kazdy robi co chce. Ja po prostu uwazam, ze tu nie ma miejsca na eksperymenty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciekSubru Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 W Subaru Impreza 2004 spec. USA mam ogranicznik prędkości. Odcina zapłon przy prędkości 210.Czy ktoś wie jak to zdeaktywować????? Pozdrawiam Jakby mi odcinało przy 210 mil/h to bym był bardzo zadowolony :roll: :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts