Tomek7 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 W Subaru Impreza 2004 spec. USA mam ogranicznik prędkości. Odcina zapłon przy prędkości 210. Czy ktoś wie jak to zdeaktywować????? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roli Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Odpowiednia zmiana mapy silnika powinna zalatwic sprawe :-) Pozdrawiam Roli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 a nie przy 180? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Tomek7, a myslales o tym, ze to moze miec jakis sens? SUbaru akurat nie pakuje ogranicznikow bez sensu, chodzi o bezpieczenstwo. Legacy H6 na przyklad nie ma.WRX EU spec ma przy 230, STI przy 255. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Tomek7, a myslales o tym, ze to moze miec jakis sens? SUbaru akurat nie pakuje ogranicznikow bez sensu, chodzi o bezpieczenstwo. Legacy H6 na przyklad nie ma.WRX EU spec ma przy 230, STI przy 255. co powyzej predkosci ogranicznika sie rozpadna :?: TJ sam probujesz sobie to wmowic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vero Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Odcina zapłon przy prędkości 210. mil na godz? :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 A GT 98 ma ogranicznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 W Subaru Impreza 2004 spec. USA mam ogranicznik prędkości. Odcina zapłon przy prędkości 210. Nie odcina zapłonu. Paliwo to i owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 WRX EU spec ma przy 230 No ma, 236 licznikowo i co do 1km na gps - 230 i ni chuchu dalej. Niebezpieczeństwa żadnego nie widziałem podczas tej prędkości i dziwi mnie potrzeba jej zablokowania (skoda suberb też tyle jedzie) chociaż zwykle i tak do 160 jeżdzę i był to jednorazowy test. Chyba że chodzi o bezpieczeństwo podzespołów z których auto jest zrobione co by nie poprzegrzewac niektórych elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 A GT 98 ma ogranicznik? Tak limiter obrotów na 5 biegu ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 A GT 98 ma ogranicznik? Tak limiter obrotów na 5 biegu ;P No to trzeba gdzieś sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Tomek7, a myslales o tym, ze to moze miec jakis sens? Obawiam się, że Than może mieć rację i wiedzę by tak napisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Obawiam się, że Than może mieć rację i wiedzę by tak napisać... Akurat konkretnej popartej faktami w tym przypadku nie Czesto zdarza sie jednak, ze wersje na US nie maja np. chlodnicy oleju (powtarzam, nie wiem, czy tak jest w tym przypadku), a jak sie dyfer zapiecze powyzej tamtej predkosci i wszystkie kola nagle zablokuja to pozostaje modlitwa. Poza tym Impreza nie jest stworzona do takich predkosci, ona ma ostro przyspieszac i hamowac na ciasnych zakretach, to nie jest auto na autostrady. I nie chodzi o sama filozofie, ale o jej zachowanie przy takich predkosciach. O ile takie np. Legacy jedzie jak po sznurku, to STI jest bardziej nerwowe. Kto wie, czy jakby mu zdjac ogranicznik i pojechac 270 to by spojlera nie urwalo, albo powstalyby takie zawirowania, ze by przod unioslo? Jak ktos chce samochod do jazdy na Vmax, to niech inwestuje w jakies Porsche albo cos, a nie kombinuje ze zdejmowaniem ogranicznika i ryzykowaniem zycia swojego i innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Than_Junior, nic nie urywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Ile razy jechales 270? Z reszta niewazne, kazdy robi co chce. Ja po prostu uwazam, ze tu nie ma miejsca na eksperymenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 W Subaru Impreza 2004 spec. USA mam ogranicznik prędkości. Odcina zapłon przy prędkości 210.Czy ktoś wie jak to zdeaktywować????? Pozdrawiam Jakby mi odcinało przy 210 mil/h to bym był bardzo zadowolony :roll: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi