halinka Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) Witajcie Mam taki problem ze swoim Legacy. Dziś ni z tego ni z owego wspomaganie kierownicy zaczęło o wiele ciężej chodzić (znaczy kierownicą kręci się dosyć ciężko). Pasek wieloklinowy wymieniałem i jest nowy. Wycieków nie ma. Na dziurach nie stuka. Luzów nie ma, dobrze się prowadzi tylko ciężko. Na wyższych obrotach od 3k jest lepiej ale nie tak jak było. W miejscu na Maks skręcie w prawo czy lewo słychać głośniejszą pracę pompy. Płyn jest w normie, koloru czerwonego. Czy macie sugestie co może być przyczyną? Z góry dziękuję za wskazówki (Ja podejrzewam że pompa padła i jest małe ciśnienie, ale to może być mylne podejście do tematu) Edytowane 3 Lipca 2019 przez halinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 18 godzin temu, halinka napisał: Witajcie Mam taki problem ze swoim Legacy. Dziś ni z tego ni z owego wspomaganie kierownicy zaczęło o wiele ciężej chodzić (znaczy kierownicą kręci się dosyć ciężko). Pasek wieloklinowy wymieniałem i jest nowy. Wycieków nie ma. Na dziurach nie stuka. Luzów nie ma, dobrze się prowadzi tylko ciężko. Na wyższych obrotach od 3k jest lepiej ale nie tak jak było. W miejscu na Maks skręcie w prawo czy lewo słychać głośniejszą pracę pompy. Płyn jest w normie, koloru czerwonego. Czy macie sugestie co może być przyczyną? Z góry dziękuję za wskazówki (Ja podejrzewam że pompa padła i jest małe ciśnienie, ale to może być mylne podejście do tematu) Wszystko co opowiadasz wskazuje na umierającą pompę, szczególnie jej głośniejsza praca. Nie sprawdzisz, się nie dowiesz. Wirtualnie to ciężko ocenić czy ona jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halinka Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Rozwiązaniem problemu cięższej pracy wspomagania, a w końcowej fazie brakiem odbijania kierownicy, pomimo braku ubytków płynu, cichą pracą pompy its, był zapieczony krzyżak układu kierowniczego. Może komuś się przyda rozwiązanie mojego problemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się