PlayerPL Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Cześć, czy może ktoś z Was mi pomóc i potwierdzić czy DENSO DOX-0357 (jako druga sonda) mogę założyć do Legacy 2.0 z 2006 roku 121 kW, automat, kombi. Wcześniej miałem OEM (bosh) 22690AA970. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 W dniu 3.07.2019 o 14:17, PlayerPL napisał: Cześć, czy może ktoś z Was mi pomóc i potwierdzić czy DENSO DOX-0357 (jako druga sonda) mogę założyć do Legacy 2.0 z 2006 roku 121 kW, automat, kombi. Wcześniej miałem OEM (bosh) 22690AA970. Pozdr. OEM miałeś Bosch? ;o U mnie siedzą OEMy i oba są DENSO. Z tego co wiem i czytałem na forum to DENSO szło na pierwszy montaż w Legacy. Co w sumie nie jest dziwne patrząc na pochodzenie marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 11 minut temu, Orear napisał: Z tego co wiem i czytałem na forum to DENSO szło na pierwszy montaż w Legacy. Tak, Denso szły na pierwszy montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 1 minutę temu, Oczkoo15 napisał: Tak, Denso szły na pierwszy montaż A więc skoro ktoś podpisał się pod tym co mówię, to... W dniu 3.07.2019 o 14:17, PlayerPL napisał: czy może ktoś z Was mi pomóc i potwierdzić czy DENSO DOX-0357 (jako druga sonda) mogę założyć do Legacy 2.0 z 2006 roku 121 kW, automat, kombi. ... jeżeli zgadza Ci się numer OEM dla tej sondy to ją zamontuj. Ostatnio borykałem się z problemem sondy nr 1 i nie mogłem pozbyć się powracającego Checka mimo, że miałem kupioną NGK - dedykowaną do mojego modelu. Dopiero kupienie DENSO, takiej samej jaka była zamontowana wcześniej (grzałkę trafiło) problem zniknął sam, komputer pokazuje prawidłowe parametry. Cóż, kombinator traci dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 2 godziny temu, Orear napisał: OEM miałeś Bosch? Nie jest to odosobniony przypadek... Sam mam drugą sondę OEM 22690AA660, wyprodukowaną przez tę firmę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerPL Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 4.07.2019 o 16:04, Orear napisał: OEM miałeś Bosch? ;o U mnie siedzą OEMy i oba są DENSO. Z tego co wiem i czytałem na forum to DENSO szło na pierwszy montaż w Legacy. Co w sumie nie jest dziwne patrząc na pochodzenie marki. Jakie numery? Nie umiem odszukać odpowiednika. Miałem w to denso (DOX-0357) i wtyczka jest inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 4 godziny temu, PlayerPL napisał: Jakie numery? Nie umiem odszukać odpowiednika. Miałem w to denso (DOX-0357) i wtyczka jest inna. Pierwszą sondę masz 22641AA381, drugą 22690AA831/970. Zamienniki od Denso pierwszej DOX-0307, drugiej DOX-0357: Taka wtyczka? https://allegro.pl/oferta/sonda-diagnostyczna-forester-2-0-05-diagnostyczna-8258009931 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 4.07.2019 o 16:21, Orear napisał: Ostatnio borykałem się z problemem sondy nr 1 i nie mogłem pozbyć się powracającego Checka mimo, że miałem kupioną NGK - dedykowaną do mojego modelu to ciekawe, co piszesz..... bo NGK nie robi żadnej dedykowanej sondy nr 1 do Subaru Legacy BL/BP. W sondach nr 2 można pozamieniać (i to nie zawsze skutecznie) Boscha na NGK czy Denso. Bo są to sondy napięciowe i jak oporność grzałki się zgadza, to działa. Ale w sondach nr 1 (A/F Sensor) nie ma zamienników pomiędzy producentami - nie wchodzą sobie w paradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerPL Opublikowano 9 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 8.07.2019 o 13:03, WOJO napisał: Taka wtyczka? https://allegro.pl/oferta/sonda-diagnostyczna-forester-2-0-05-diagnostyczna-8258009931 Tak, ta moja uszkodzona sonda ma taką wtyczkę. To co miałem kupić (DOX-0357) miało inną wtyczkę, rysunek poniżej. Z tej tabelki co załączyłeś wynika, że do mojego silnika nie ma zamiennika na 2 sondę. Mam 2.0 nie 2.5. Edytowane 10 Lipca 2019 przez PlayerPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Godzinę temu, PlayerPL napisał: To co miałem kupić (dox) miało inną wtyczkę, rysunek poniżej. Kto Ci kazał kupować DOX-0229? Nie chcesz za ~100, to kupuj oryginał za ~800... https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-iv-06-sonda-lambda-tylna-ej204-20r-8249301118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 W dniu 8.07.2019 o 21:36, house_1 napisał: to ciekawe, co piszesz..... bo NGK nie robi żadnej dedykowanej sondy nr 1 do Subaru Legacy BL/BP. W sondach nr 2 można pozamieniać (i to nie zawsze skutecznie) Boscha na NGK czy Denso. Bo są to sondy napięciowe i jak oporność grzałki się zgadza, to działa. Ale w sondach nr 1 (A/F Sensor) nie ma zamienników pomiędzy producentami - nie wchodzą sobie w paradę. Sorry za pomyłkę. Teraz dopiero zobaczyłem co napisałem... Chodziło mi o NTY. Mam jeszcze tę sondę i opakowanie z niej, na której napisane jest, że pasuje do Legacy MY07+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerPL Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) 21 godzin temu, WOJO napisał: Kto Ci kazał kupować DOX-0229? Nie chcesz za ~100, to kupuj oryginał za ~800... https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-iv-06-sonda-lambda-tylna-ej204-20r-8249301118 Nigdzie nie napisałem, że kupiłem 0229, kupiłem DOX-0357. Moje zdjęcie pokazuje wtyczkę, nie konkretny zakupiony produkt. Zmieniłem teraz by nie wprowadzało pudełko w błąd. Ty napisałeś, że pasuje DOX-0357 a ze zdjecia, które załaczyłeś to nie wynika. Miałem w ręku taką sondę i miała inna wtyczkę. Edytowane 10 Lipca 2019 przez PlayerPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Orear napisał: Chodziło mi o NTY. Mam jeszcze tę sondę i opakowanie z niej, na której napisane jest, że pasuje do Legacy MY07+. I nie przyszło Ci przez myśl, że skoro żadna, absolutnie żadna firma produkująca sondy lambda na pierwszy montaż poza Denso nie ma nic w ofercie, to chiński zamiennik może jednak nie będzie działał? Edytowane 10 Lipca 2019 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 39 minut temu, house_1 napisał: chiński zamiennik może jednak nie będzie działał Jesteś zbyt radykalny w tym stwierdzeniu. Od czegoś masz gwarancję. Różnica 7x. Ja osobiście wybrałbym chyba opcję 128,29$ vs 768,99zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 A ja nie. Nie jestem tak odważny, aby na szali oszczędności 600zł stawiać całość silnika. Zbyt wiele zależy od prawidłowych wskazań sondy a/f. Zwłaszcza w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 12 godzin temu, house_1 napisał: Zbyt wiele zależy od prawidłowych wskazań sondy a/f Tu się zgadzamy, ale w wątku piszemy o DRUGIEJ sondzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 W dniu 4.07.2019 o 16:21, Orear napisał: Ostatnio borykałem się z problemem sondy nr 1 i nie mogłem pozbyć się powracającego Checka mimo, że miałem kupioną NGK - dedykowaną do mojego modelu 23 godziny temu, Orear napisał: Sorry za pomyłkę. Teraz dopiero zobaczyłem co napisałem... Chodziło mi o NTY. 56 minut temu, WOJO napisał: w wątku piszemy o DRUGIEJ sondzie... Czy na pewno wszyscy piszą o drugiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Ślawski Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Cześć, ja w swoim subaru (Legacy 4 MY09 2.0 150 km) wymieniałem sonde lambda za katalizatorem, kupowałem oryginalną oem subaru 22690AA891 i był to bosch a nie Denso. Zamienników nie znalazłem. Jedyne co pamiętam to zależnie od rocznika były montowane różne sondy lambda i do MY07 był inny model niz do MY09. Sonda przed katalizatorem u mnie to była Denso numer DOX-0361. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się