Adrian Foto Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Hej, Jak wszyscy wiemy jest z tym problem. Wymiana czujnika w rozklekotanym silniku nic nie pomaga, bo i tak coś tam zbiera i cofa zapłon. U mnie siedzi 1.6 SOHC. Szukam najlepszego rozwiązania. Rozwiązania które już tutaj wyczytałem ale nie jestem przekonany: 1) Lutowanie rezystorów 2) Lutowanie kondensatora 3) Jazda na podwieszonym 4) Wysłanie kompa do Rosji Jest coś lepszego niż wyżej wymienione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Przed zakupem Subarakow zgłębiałem temat dotyczacy zamulania wynikajacy ze "stukowca" aby uniknąć zakupu auta z tym problemem. Jechalem kilkoma Imprezami i Forkami do 2000r z objawem zamulania miedzu 2-3 k rpm i kupilem takie bez tego syndromu, aczkolwiek we Forku raz na jakis czas zaswieci mi sie check zwiazane ze stukowcem, natomiwast nie wplywa to na prace silnika i po chwili gasnie, wiec olewam. Nasilenie czestotliwosci wyskakiwania bledu zauwazam po zmianie oleju i ftrow, a gdy ostatnio podopinalem cybantami wszystkie oslony termiczne kolektora, to od tamtej pory check nie zaswiecil sie ani razu. W miedzy czasie w watku o zamulaniu jeden z forumowiczow stwierdzil, ze problem nie dotyczy silnikow sohc, wiec sam juz nie wiem 5 godzin temu, Adrian Foto napisał: Jest coś lepszego niż wyżej wymienione? Sprobuj wlasnie wyciszyc to co moze brzeczec i obserwuj efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, pajac_am napisał: Przed zakupem Subarakow zgłębiałem temat dotyczacy zamulania wynikajacy ze "stukowca" aby uniknąć zakupu auta z tym problemem. Jechalem kilkoma Imprezami i Forkami do 2000r z objawem zamulania miedzu 2-3 k rpm i kupilem takie bez tego syndromu, aczkolwiek we Forku raz na jakis czas zaswieci mi sie check zwiazane ze stukowcem, natomiwast nie wplywa to na prace silnika i po chwili gasnie, wiec olewam. Nasilenie czestotliwosci wyskakiwania bledu zauwazam po zmianie oleju i ftrow, a gdy ostatnio podopinalem cybantami wszystkie oslony termiczne kolektora, to od tamtej pory check nie zaswiecil sie ani razu. W miedzy czasie w watku o zamulaniu jeden z forumowiczow stwierdzil, ze problem nie dotyczy silnikow sohc, wiec sam juz nie wiem Sprobuj wlasnie wyciszyc to co moze brzeczec i obserwuj efekty. Silnik mi slapuje :-) To wyciszyć będzie ciężko. Miodu mu nie naleję. Edytowane 2 Lipca 2019 przez Adrian Foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Wymieniłem na ori, i jak na razie spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Na skrzyni biegów z góry jest miejsce żeby przykręcić ten czujnik. Dzięki temu, że jest wyżej nie łapie całego syfu typy brzęczące osłony czy stuki z zawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Jeżeli po wymianie jest ok, to znaczy, że stary był nadwrażliwy. ECU ignoruje sygnały typu slap i etc. Ale jak motor slapuje, to i bierze olej, a jak bierze olej, to już mu korekty przez sondę na minus porobiło, a jak wiadomo uboga mieszanka ma tendencję do stukania. Lepiej niech siedzi tam gdzie ma być, bo jag do slapa dojdzie spalanie stukowe to motor długo nie pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się