ALEX Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 W Hondzie też mi padło sprzęgło. Jeden z krakowskich serwisów nie chciał uznać wymiany w ramach gwarancji. Pojechalem do drugiego (też Kraków), który bez najmniejszego problemu wymienił bezplatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Ok nie ma tematu, może źle zrozumiałem Twoje intencje. A po zlote ciężarki zgłosze sie osobiście :wink: To jednak masz tanio za wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Ok nie ma tematu, może źle zrozumiałem Twoje intencje. A po zlote ciężarki zgłosze sie osobiście :wink: To jednak masz tanio za wymianę Generalnie to sie nie oplaca :roll: Żyję z tego że w sobote i niedziele jest zamkniete więc nie ma kosztow AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Tak praktykuje. Rok temu sfinansowal naprawę sprzęgla w nowym Legacy (1000km)Klient upieral sie że samo się zepsulo i że to skandal.Przy odbiorze teść klienta wygadal się że wpadl do rowu i tym Legacy super sie wyciągalo mimo że bylo ślisko to jednak dal radę.Koszt dla SIPu kolo 12000zl . Tak praktykuje SIP podobne przypadki dbając o markę,mimo że klient okazal sie ordynarnym oszustem.Pozdr.AK 12000 zł za sprzęgło? Tu nie ma błędu o jedno "0"? :shock: Czasami SIP (nie mylić z salonem we Wrocławiu) woli mieć nie zadowlonego klienta kosztem jakichś 100 zł. To baaardzo różnie jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Ok nie ma tematu, może źle zrozumiałem Twoje intencje. A po zlote ciężarki zgłosze sie osobiście :wink: To jednak masz tanio za wymianę Generalnie to sie nie oplaca :roll: Żyję z tego że w sobote i niedziele jest zamkniete więc nie ma kosztow AK To może ja pójdę na całość i zamkne na cały tydzień :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Tak praktykuje. Rok temu sfinansowal naprawę sprzęgla w nowym Legacy (1000km)Klient upieral sie że samo się zepsulo i że to skandal.Przy odbiorze teść klienta wygadal się że wpadl do rowu i tym Legacy super sie wyciągalo mimo że bylo ślisko to jednak dal radę.Koszt dla SIPu kolo 12000zl . Tak praktykuje SIP podobne przypadki dbając o markę,mimo że klient okazal sie ordynarnym oszustem.Pozdr.AK 12000 zł za sprzęgło? Tu nie ma błędu o jedno "0"? :shock: Czasami SIP (nie mylić z salonem we Wrocławiu) woli mieć nie zadowlonego klienta kosztem jakichś 100 zł. To baaardzo różnie jest... No tak...pomylilo mi sie z tym zerem wcześniej Gal cos sugerowal ale nie zalapalem AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 W Hondzie też mi padło sprzęgło. Jeden z krakowskich serwisów nie chciał uznać wymiany w ramach gwarancji. Pojechalem do drugiego (też Kraków), który bez najmniejszego problemu wymienił bezplatnie. Hmm i tu mamy inny problem... ASO rozlicza centrala i mimo że za sprzęgło tak ASO nie płaci to stawki za roboczogodzinę są dyskusyjne i o ile mają robotę to będą się bawić w spychalstwo jak mają taka możliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndySTI Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Hmmm... Ja mam 23k na budziku i sprzęgło bangla. Chociaż w budżecie na ten rok wpisane jest już nowe . Nie wiem, jak mi się udało osiągnąć taki wynik i czy ruszam "dobrze", czy "źle" - wydaje mi się, że najlepszym przyrządem diagnostycznym jest tu... nos. W subaru szybki start z nawet lekkim upaleniem jest wyraźnie wyczuwalny w kabinie . Ja mam również 23k przelotu, w tym 15k z PPP. Sprzeglo jak na razie w dobrej kondycji i calkiem sprawnie radzi sobie z lekko wyzszym momentem. Tak na marginesie ten PPP to jak dla mnie same zalety i niesamowita frajda z jazdy. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 To może ja pójdę na całość i zamkne na cały tydzień :wink: zamknij na miesiac bedzie na drugie STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 mi seria padla po 17 000km.nie strzelam ze sprzegla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 ak na marginesie ten PPP to jak dla mnie same zalety i niesamowita frajda z jazdy Powiesz coś więcej? Ja się do PPP czaję jak pies do jeża od roku i ciekaw jestem tych rzeczywistych zalet. Bo na papierze zalety są trudno zauważalne (poprawa przyspieszenia do 100 km/h o 0,1 s) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Przemeq, pogadaj z KenTaczdisem, on miał z PPP niestety pewne przejścia ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Najsłynniejsze przejścia, to chyba miał pewien czarny STi '04 z Krakowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Najsłynniejsze przejścia, to chyba miał pewien czarny STi '04 z Krakowa. No tak - już zdążyłem o nim zapomnieć. Dobrze, że mi przypomniałeś :cool: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndySTI Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 ak na marginesie ten PPP to jak dla mnie same zalety i niesamowita frajda z jazdy Powiesz coś więcej? Ja się do PPP czaję jak pies do jeża od roku i ciekaw jestem tych rzeczywistych zalet. Bo na papierze zalety są trudno zauważalne (poprawa przyspieszenia do 100 km/h o 0,1 s) . Rzeczywiście dane na papierze wyglądają mizernie. Realna różnica jest wg mnie ogromna jesli chodzi o przyjemnosc z jazdy. Żadnej turbo dziury, motor kreci sie do 7k i nie zdycha powyzej 5,5k jak w serii( tzn. nie czuc spadku momentu powyzej 5,5). Ogolnie turbawka ma wieksza ochote na rozkrecanie a sadzilem ze powinno byc odwrotnie. W kwestii elastycznosci bardzo duza poprawa. Ogolnie moge powiedziec ze teraz to taka wiertarka ze swiszczaca suszarka, wczesniej denerwowalo mnie to ze krecenie powyzej 5,5 to troche w gwizdek szło. Problemow zadnych wynikajacych z zainstalowania PPP nie ma, spalanie bez zmian. Tankuje i kazdego ranka ciesze sie ze zaraz bede jechal. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 mi seria padla po 17 000km.nie strzelam ze sprzegla. .....Taaa a świstak siedzi i zawija w sreberka...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 kurde nawet nie wiedziałem, że tyle tu naskrobaliście, coś mi powiadomienia zawiodły. Nie popadajmy w przesadę z tym biadoleniem....Leszku teraz będzie przeze mnie przemawiała zazdrość o Twojego SPRT Kupiłeś auto kawiorowe to nie płacz że eksploatacja jest w cenach kawiorowych Zazdrośnik ale jeśli mogę to chyba nazwę przejmę bo mi się spodobała Intak ja nie płaczę tylko po prostu mnie zdenerwowało, że wywaliło się dosyć gruby pieniądz na samochód, nie zdążyłem się nacieszyć a tu gruby wydatek znowu po tak krótkim czasie. A jaką masz pewnośc że to Leszek sam sobie tego sprzęgla nie zalatwil po tygodniu sprawdzania np.przyspieszeń To być może moja fantazja no właśnie czekałem na taką reakcję (i tak coś długo) aczkolwiek należe do takich ludzi, że jakbym sam popsuł to bym się nawet nie odzywał, no ale myślę, że taka reakcja z Pana strony musi być bo tak jak Pan napisał są też i oszuści. maciekSubru, właśnie szkoda że taka rękojmia nie przysługuje, było by o wiele przyjemniej. A co do STI i PPP to jeździłem wcześniej jednym STI i w sumie nie pamiętam jak to jechało ale wiem że mój SPRT po prostu ... strasznie szybki jest w tym auciem na prawdę zapomniałem że to może mieć turbo dziurę bo po prostu nie ma, rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Niuniek (albo Bart, nie pamiętam ) chyba pisał kiedyś, że dużo mniejszym bólem dla sprzęgła jest "strzał" niż trzymanie na półsprzęgle, nawet przez chwilę... No, on zrobił ponad 60 000 km na seryjnym sprzęgle. Dopiero teraz zmienia. Jak ty owocku dobrze poinfrmaowany jesteś To prawda, prawie 60 tysi i jeszcze działa Jednak być może będę sprzedawał auto, więc chciałbym aby nowy nabywca miał tyle frajdy z gacka ile ja mam. (Oskar może potwierdzić że pięknie lata bokami ) Oczywiście auto nie używane w sporcie :wink: Każdy z nas dobrze wie do czego Impreza służy i kocha jazde nią Przynajniej ja tak mam no i niuniek jako kretyn forumowy ale to już inna bajka :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Intak ja nie płaczę tylko po prostu mnie zdenerwowało, że wywaliło się dosyć gruby pieniądz na samochód, nie zdążyłem się nacieszyć a tu gruby wydatek znowu po tak krótkim czasie. I tak wszyscy będą się slinić na twojego “Czarnego Barona” a wiesz to jest bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 zrobiłem kilka zdjęc, prosba do chłopakow nie-ASO czy mogą sprawdzic czy da radę cos domowic, może same tarcze bo docisk wyglada chyba dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Polityka cenowa Exedy powoduje, że nie opłaca się zamawiać samych tarcz, poza tym jak się można domyślać rośnie przy tym ryzyko kolejnej awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 kurczę szkoda bo miałem nadzieję, że je w jakiś sposób reaktywuje, ale docisk i wszystko inne wygląda dobrze, może chociaż cena bez koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zorientuję się. Ale nie wiem jak z terminami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 nie spieszy się, bo to by było jako zamiennik jak ta nieszczęsna seria pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi