Leszek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 pojechało do poźnania chole malenstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Leszek, nie chce być złośliwy ale większość fotek Twoich aut to zdjęcia na lawetach PS Co się stało się temu Subaruu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Leszek, nie chce być złośliwy ale większość fotek Twoich aut to zdjęcia na lawetach PS Co się stało się temu Subaruu? ha ha fakt, tomoje takie zboczenie fotografie aut na lawetach, WRX czarnego nigdy nie woziłem na lawecie, ale to pierwsze auto które jedzie na lawecie bo coś jest nie tak. Ogólnie jak go mam od tygodnia to od zeszłego piątku jak wracałem z pracy, zaczeły mi obroty wariować jak przy spalonym sprzęgle ale z minuty na minuty było gorzej i wogóle już nie przyśpieszał. Dojechałem do domu postawiłem przed garażem i sobotę rano już biegu nie mogłem wbić. Wiele opinii mówi, że sprzęgło metalowe jest nie do zajechania, ja go na pewno nie zdążyłem zajechać a boję się, że to coś gru8bego w skrzyni może siedzieć, czekamy na jutro na werdykt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Leszek, brzmi jakby Ci sie docisk rozpadl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 wg mnie to naturalne srodowisko subaru NEW AGE :roll: Leszek tym razem Cie oszczedze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Leszek, brzmi jakby Ci sie docisk rozpadl. hm ciekawe ciekawe, jakaś teoria na temat dlaczego? :roll: wg mnie to naturalne srodowisko subaru NEW AGE :roll: oby nie Leszek tym razem Cie oszczedze no, szkoła nie idzie w las. Myślę, że jakby się wielu z nas postarało to by zdjęcia na lawetkach znaleźli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 hm ciekawe ciekawe, jakaś teoria na temat dlaczego? Np. może ktoś jeździł z noga na sprzęgle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Np. może ktoś jeździł z noga na sprzęgle? %$$@&!@%!$ może i tak, na pewno nie ja ^%$%&@^%@ podlega gwarancji :?: bo samo sprzęgło jako tarcza chyba nie ale docisk na przykład jak to jest :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Leszek, jeśli to rzeczywiście sprzęgło to wykorzystaj okazję i zamontuj dobre sprzęgło organiczne np. AP Racing. W zupełności wystarczy i będzie łatwiej jeździć na codzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Leszek, jeśli to rzeczywiście sprzęgło to wykorzystaj okazję i zamontuj dobre sprzęgło organiczne np. AP Racing. W zupełności wystarczy i będzie łatwiej jeździć na codzień. to mi wogóle nie przeszkadzało i wogóle nie było uciążliwe, mój spiek w WRX był gorszy, chyba, że jak już brałem to coś z nim nie tak było. A tak w ogóle to nie mam ochoty na razie ponosić żadnych kosztów związanych z tym autem no ale jak już coś mati orientujesz się może jaki to jest koszt takiego sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 no ale jak już coś mati orientujesz się może jaki to jest koszt takiego sprzęgła Oczywiście że się orientuje :wink: :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=390 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Oczywiście że się orientuje :wink: :arrow: http://www.nie-ASO.pl/kata...products_id=390 patrzyłem właśnie na to sprzęgło, no jak trzeba będzie to się wymieni choć bym wolał żeby nie :???: Jak dla mnie blondyna szału nie ma, bmw szał jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 a zapuszczasz juz wloski :?: nie ale już zafarbowałem Mam werdykt, całe sprzęgło zjarane, koszt nowego 8500 zł Z innym sprzęgłem muszę wymienić koło, co ja mam teraz robić, jakie koło wstawić, mati licze na pomoc Leszek nie chcialbym powiedziec....a nie mowilem co Ci na poczatku powiedzialem, tak to bys mial piekne zadbane budyniowe STI bierz od marcin@klubsubaru.pl kolo Fidanza lub ACT i do tego sprzeglo AP i masz komplet (taniej niz sprzeglot do SPRT) - mati Ci to samo powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Leszek, mówie to samo co adamusmax. Co więcej mam właśnie taki zestaw u siebie, tzn. koło zamachowe Fidanza + sprzęgło organiczne AP Racing. IMHO do mocy poniżej 380 koni jest to idealne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Leszek nie chcialbym powiedziec....a nie mowilem co Ci na poczatku powiedzialem, tak to bys mial piekne zadbane budyniowe STI bierz od marcin@klubsubaru.pl kolo Fidanza lub ACT i do tego sprzeglo AP i masz komplet (taniej niz sprzeglot do SPRT) - mati Ci to samo powie Adamusie zastanawiałem się nad budyniem i nawet nim jeździłem ale niestety był sprzedany skąd mogłem wiedzieć że sprzęgło nie do zajechania okaże się zajechane, parodia, koło zamachowe mam nówkę te co miałem wkładać do GT ale na nie-ASO piszę, że ono jest do GT WRX więc nie wiem czy do wrx pasuje, co do sprzęgła to właśnie czekam na telefon od komancza i chyba będę zamawiał, Nie ma na to jakieś rekojmi, przepisu ukryta wada lub coś takiego, w 4 dni nie byłem w stanie zajechać sprzęgła, oj nie ciekawie się zapowiada przygoda z sprt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=135 mam to koło u siebie, będzie pasiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Leszek nie chcialbym powiedziec....a nie mowilem co Ci na poczatku powiedzialem, tak to bys mial piekne zadbane budyniowe STI bierz od marcin@klubsubaru.pl kolo Fidanza lub ACT i do tego sprzeglo AP i masz komplet (taniej niz sprzeglot do SPRT) - mati Ci to samo powie Adamusie zastanawiałem się nad budyniem i nawet nim jeździłem ale niestety był sprzedany skąd mogłem wiedzieć że sprzęgło nie do zajechania okaże się zajechane, parodia, koło zamachowe mam nówkę te co miałem wkładać do GT ale na nie-ASO piszę, że ono jest do GT WRX więc nie wiem czy do wrx pasuje, co do sprzęgła to właśnie czekam na telefon od komancza i chyba będę zamawiał, Nie ma na to jakieś rekojmi, przepisu ukryta wada lub coś takiego, w 4 dni nie byłem w stanie zajechać sprzęgła, oj nie ciekawie się zapowiada przygoda z sprt od GT/WRX raczej nie bedzie pasowac do STI (ale to niech komancz albo marcin@ potwierdza) kazde sprzeglo mozna zajechac - nie ma niezniszczalnych sprzegiel - a ktos kto stoi na swiatlach z wcisnietym pedalem sprzegla lub w korku jezdzi na polsprzegle zaraz zajedzie kazde chociazby bylo diamentowe co do rekojmii to jakby Ci powiedzial ze masz nowe sprzeglo a by nie bylo to cos moglbys rzezbic, ale przy czesciach eksploatacyjnych jakim jest sprzeglo i sie po prostu zuzylo przez nieprawidlowe uzytkowanie to mysle ze nic nie wskorasz a jak Ci mowilem, zebys bral Budynia to jeszcze nei byl sprzedany ale Ty swoje sprt i sprt :razz: czasami spamer dobrze doradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Czy ktośmoże mi wytłumaczyć jak to "całe sprzęgło zjarane". Przecież to jest etalowe sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 a jak Ci mowilem, zebys bral Budynia to jeszcze nei byl sprzedany ale Ty swoje sprt i sprt :razz: czasami spamer dobrze doradzi Budyn był juz sprzedany nawet jak już wtedy z Tobą rozmawiałem uparciuchu jeden, (aha a poza tym jakbyś zobaczył jak szefowa nim jeździ to już byś nie sądził że taki zadbany Az myślę, że użyli takiego określenia dla ogółu, jak się spytałem co konkretnie to Pan powiedział że zjarane i koniec :roll: troche głupio no ale cóż, (coś chłopaki od Ciebie nie chcą oddzwaniać :razz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Mam werdykt, całe sprzęgło zjarane, koszt nowego 8500 zł Od razu mówiłem, że to wóz nie dla niego. A jak się dowiedziałem, że kazał se RE070 na coś innego zmienić, to już byłem pewien na 100%. To BMW jest w tej sytuacji tylko logiczną konsekwencją - będzie szybko, lansowo, cicho, wygodnie. Wóz dla gwiazdy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Lepiej się go zapytaj co jeszcze zepsuł, żebyś mógł się przygotować. Ciekawe czy chłodził turbo, albo docierał auto... :roll: to mnie teraz przeraziłeś, o tym nie pomyślałem, :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 to mnie teraz przeraziłeś, o tym nie pomyślałem, Spokojnie Leszek. Samochód masz na gwarancji - turbo i silnik są nią objęte. A Witek oprócz tego, że jest szczery, to robi niepotrzebnie aferę i udaje, że to tak niby z troski o Ciebie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Leszek, a co to za koło zamachowe jest ze do niego nic innego nie podpasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Leszek, a co to za koło zamachowe jest ze do niego nic innego nie podpasuje? moze mechanikom chodzilo o to, ze kolo jest popekane, bo przy zjaraniu stalowego sprzegla jest wielkie prawdopodobienstwo, ze kolo ma mikropekniecia :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Nie chodziło im o to że jest inne a co się w SIP dowiedziałem to sprzęgło w SPRT jest takie jak na nie-ASO exedy twin coś tam :shock: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=240 i dlatego oni takiego koła w poznaniu nie widzieli, Az można pod koło od tego exedy hyper twin wsadzić sprzęgło exedy hiper single Własnie skończyłem rozmowe z SIP jeśli założe sprzęgło nie kupione w serwisie tracę grawancję również na silnik to jest ... jakaś paranoja ludzie, no żesz .... nie mogę normalnie tego słuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi