Jump to content
togus

Wypadanie zapłonów, nowe kable

Recommended Posts

Panowie założone nowe świece ngk, wymienione nowe kable ngk niebieskie z USA. Rano przy 12 stopniach zanim przeszedł na PB wyskoczył check engine. Teraz odczytałem błąd cylinder nr 4 wypadanie zaplonow. Gdzie szukać przyczyny? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, togus napisał:

Panowie założone nowe świece ngk, wymienione nowe kable ngk niebieskie z USA. Rano przy 12 stopniach zanim przeszedł na PB wyskoczył check engine. Teraz odczytałem błąd cylinder nr 4 wypadanie zaplonow. Gdzie szukać przyczyny? 

Świeca, kabel, cewka. W tej kolejności. "Nowe" nie jest synonimem słowa "sprawne".

Jaki silnik? Jakie świece, jakie kable?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik Ej201, świece ngk ze sklepu Subaru do tego modelu, kable FX58 niebieskie. 

Cewka chyba jest od nowości Dediammmind fh0362. Miałem podobnie w zimę ale od momentu wymiany kabli było ok do dziś. 

Zdjąłem wtyczkę z cewki i iskra przeskakuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swiece zwykle ngk czy irydowe. Irydy trzeba wypalic. Po wymianie10-15 minut pracy az sie wygrzeja potem problemow nie ma

Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego BKR5E-11 nie wiem jaka to świeca znalazłem opakowanie natomiast mam starą BKR6E NGK. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, togus napisał:

Kolego BKR5E-11 nie wiem jaka to świeca znalazłem opakowanie natomiast mam starą BKR6E NGK

Na opakowaniu powinieneś mieć napisany rodzaj elektrody środkowej. Z tego co na szybko w necie wklikałem to pierwszy podany przez Ciebie model nie jest świecą irydową. 
TU 
Natomiast jeśli chodzi o Twoją starą świecę to mogła być irydowa, ale kod produktu jest za krótki, żeby to rozszyfrować.
TU

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa zwykle swiece. Mi w lecie jezdzi ok za to w zimie niedopala na nich przez kilka minut wali wacha z wydechu

Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie napisalem ze te sa zle. Jesli chcesz mozesz wymienic na irydowe ale koszt jednej to koszt czterech zwyklych. Ja mam zalozone te co Ty. I jak wyzej pisalem w zimie poprostu czuc wache po odpaleniu ale zaplony nie wypadaja

Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/27/2019 at 9:15 AM, Dracula said:

To sa zwykle swiece. Mi w lecie jezdzi ok za to w zimie niedopala na nich przez kilka minut wali wacha z wydechu

Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
 

On 6/27/2019 at 11:15 AM, Dracula said:

Nie napisalem ze te sa zle. Jesli chcesz mozesz wymienic na irydowe ale koszt jednej to koszt czterech zwyklych. Ja mam zalozone te co Ty. I jak wyzej pisalem w zimie poprostu czuc wache po odpaleniu ale zaplony nie wypadaja

Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
 

 

W jaki sposób przez świece może nie dopalać, i jednocześnie nie wypadnie zapłon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bledu nie ma. Podlaczalem Delphiego i sprawdzalem. Poprostu w zimie na ssaniu smierdzi bena z wydechu

Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śmierdzi, bo mu za dużo wachy podlewa, jedyny sposób w jaki świeca może wpłynąć na spalenie mieszanki, to wypadnięcie zapłonu -> czyli spalenia brak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie założona nowa cewka NGK, świece są niklowe muszę wymienić polecicie jakiś model ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie chcesz wchodzić w koszty to kup zwykle jednoelektrodowe. Jakieś zwykle bosche, Denso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego mam zwykle świece niklowe i wypadają na nich zapłony... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli świece nie są uszkodzone, a odstęp na elektrodach nie przekracza 1,2 mm, to nie one są przyczyną...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek zamień przewód i świecę 4 cylindra z 2 cylindrem, przewody powinny być tej samej długości, potem sprawdź czy wypadanie zapłonu nadal występuje na 4 cylindrze czy na 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego miałem to na starych kablach, i cewce. Cewka nowa ngk, kable nowe ngk świece nowe ngk. Na starych świecach tego nie miałem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...