Skocz do zawartości

konwrter


Jaro_O

Rekomendowane odpowiedzi

ktoś regenerował konwerter w tribie 3.6 2008

(stary przed zmianą ) gdzie i ile to kosztowało , czeka mnie ten przykry wydatek

wiem że robią ze zmianą na nowy lok-up

i pytanie czy do wyjęcia sprzęgła wyrywać silnik czy zawieszenie skrzynię  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jaro_O napisał:

przy regeneracji złożyli tak jak w ulepszonej wersji czy po staremu

z tego co wiem po 2009 roku coś zmienili , regenerując konwerter z przed zmiany ponoć  można go poprawić 

 

regeneracja polega na naklejeniu nowych okładzin tarczek lock upu, niczego więcej wewnątrz konwertera nie zmienisz, ja mam zrobione przeszło 50kkm od regeneracji konwertera i jak narazie jest OK. Z tego co czytam po różnych forach to przypadłość ślizgania się lock upu dopada znacznie młodsze modele Subaru w których została użyta skrzynia 5EAT, więc niewiele tam zmienili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 2009 roku zmienił się konwerter

można ten wcześniejszy o symbolach 140,141 ( końcowe nr. )  zregenerować na nowych częściach do właściwości "142" 

i dlatego pytam

sam skłaniam się do regeneracji po staremu , skoro na obecnym do objawów przejechałem 140 tyś,

to może po regeneracji nie zacznie  padać  za szybko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Jaro_O napisał:

po 2009 roku zmienił się konwerter

można ten wcześniejszy o symbolach 140,141 ( końcowe nr. )  zregenerować na nowych częściach do właściwości "142" 

 

rozcinałeś konwerter 140 i 142 dla porównania? czym dokładnie się różnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jaro_O napisał:

lok upem

 

Ok, niech Ci będzie że czymś więcej niż tylko materiałem ciernym sprzęgła lock upu różnią się konwertery 140 i 142, tylko nie myśl że jak oddasz swój konwerter do regeneracji to oni cokolwiek więcej wymienią jak tylko spalone okładziny sprzęgła lock upu w konwerterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój macher powiedział że zakład wycenia regeneracje z wyminą bebechów na 1400pln.

a tak naprawdę co oni tam wymienią to tylko oni będą wiedzieć 

ja skłaniam się do regeneracji po staremu, zresztą mechanik też tak podpowiada,

wątek poruszyłem ze względu na istniejącą możliwość takiego zabiegu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...