Skocz do zawartości

Wilgotny zapach po 20minutach działania klimatyzacji


six_bone

Rekomendowane odpowiedzi

SG. Jak w temacie, po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko. Na dniach będę uzupełnial czynnik bo nie wiem ile go jest ale gdzieś na forum wyczytałem że być może skropliny nie mogą zlecić.  Czy ten element na zdjęciu to ujście  parownika? 

IMG_20190616_083142.jpg

Edytowane przez six_bone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, six_bone napisał:

SG. Jak w temacie, po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko. Na dniach będę uzupełnial czynnik bo nie wiem ile go jest ale gdzieś na forum wyczytałem że być może skropliny nie mogą zlecić.  Czy ten element na zdjęciu to ujście  parownika? 

IMG_20190616_083142.jpg

To na zdjęciu jest z chłodzenia skrzyni AT.

Ktoś założył chłodnice z automatu i króćce zaślepił.

 

Element którego szukasz będzie bliżej ściany grodziowej w okoliacach skrzyni biegów.

Jak wejdziesz pod auto to szukaj z prawej strony skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, six_bone napisał:

po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko.

 

czy w momencie kiedy klima przestaje chłodzić to powietrze z kratek coraz słabiej wylatuje? jeśłi tak to parownik zamarza, odczekanie tych kilku minut powoduje że odmarznie i ponownie powietrze może przez niego przepływać do momentu aż ponownie zamarznie. Filtr kabinowy był ostatnio wymieniany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.06.2019 o 08:39, six_bone napisał:

SG. Jak w temacie, po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko. Na dniach będę uzupełnial czynnik bo nie wiem ile go jest ale gdzieś na forum wyczytałem że być może skropliny nie mogą zlecić.  Czy ten element na zdjęciu to ujście  parownika? 

 

 U mnie przy bardzo podobnych objawach problemem okazało się sprzęgiełko kompresora klimy. Drobna regulacja póki co wystarczyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku miałem to samo przy 250tyś przebiegu. Przestało łapać sprzęgło klimy - specjalista wyregulował i przy okazji wymienił łożysko. Dorywczo naprawiłem to przykręcając kawałek drutu tak aby sprzęgiełko miało mniejszy dystans i elektromagnes trzymał - jeździłem wówczas z klimą na ON przez cały czas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...