1leszek Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Dzien dobry Od pewnego czasu w moim Subaru 2.0d zaszła zmiana odnośnie krzywej momentu obrotowego silnika. Ja to tak odczuwam. Swoim samochodem jeżdże od nowosci. Przez pierwsze powiedzmy 90 tys juz przy 2000 obr/min silnik ciągnął do powedzmy 3000 i wyzej(podczas dodawania gazu). Dziś przyspieszenie czuc dopiero około 2300 obr/min. Nie w iem z czego to wynika . Serwisy nie chca o tym za bardzo rozmawiac . Czy mógłby mi ktos poradzic co z tym zrobić? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Godzinę temu, 1leszek napisał: Dzien dobry Od pewnego czasu w moim Subaru 2.0d zaszła zmiana odnośnie krzywej momentu obrotowego silnika. Ja to tak odczuwam. Swoim samochodem jeżdże od nowosci. Przez pierwsze powiedzmy 90 tys juz przy 2000 obr/min silnik ciągnął do powedzmy 3000 i wyzej(podczas dodawania gazu). Dziś przyspieszenie czuc dopiero około 2300 obr/min. Nie w iem z czego to wynika . Serwisy nie chca o tym za bardzo rozmawiac . Czy mógłby mi ktos poradzic co z tym zrobić? pozdrawiam Z którego roku jest auto? Od kiedy jest „problem”? Czy wystąpił może po wizycie w ASO z okazji jakiegoś przeglądu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 hamownia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1leszek Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 samochód jest z 2010 roku. ma w tej chwili przejechane około 112 tys km. Napisałem przeciez ,ze problem zaczal sie pojawiac po 90 tys km i nasila sie do dzis. Przy 90 tys był przegląd . Ale nie moge powiedziec w ten sposób aby tuz po przegląddzie ten problem sie pojawił . Raczej pare tysiecy po przegladzie samochód zaczał słabnąć. Poniewaz Foresterm nie jest moim pierwszym pojazdem a samemu objaw ktory opisuje wydawało mi sie ze moze miec zwiazek ze szczelnościa silnika czy to układu tłok cylinder czy to turbiny to zalałem olej 5w40 . Własnie wróciłem dziś z plejad. Manewr z olejem troche poprawił osiagi. Mozliwe ,ze na krotka mete ale zawsze cos. Na zmaganiach plejadowych zauwazyłem ,że forek "nie ciagnie wogóle" w zakresie obrotów 750 do 2000. Natomiast wbrew temu co sugerwoał serwis i to nie jeden silnikowi nie przeszkadzała "40" i co wazne zuzycie paliwa NIE WZROSŁO A SILNIKOWI BYŁO LEKKO NA TEJ LEPKOSC (opory wewnetrzne silnika : wału korbowego na panewkach itp)I. co sugeruje mi ,że nie ma juz takiego spasowania wału korbowego jak gdy silnik był nowy. Musze jednak powiedziec ,że na siemeringach silnik był suchy o dziwo (przed zastoswaniem oleju 5w40) . Pytanie do Karenza: gdzie mogłym skorzystać z hamowni????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się