Jump to content
Piotr Stopczyński

Skrzynia biegów XV manual

Recommended Posts

Szanowni.

XV 2.0 diesel 2014, mam problem z wylatującym szóstym biegiem. Pierwsza awaria 2 miesiące temu, wymiana łożysk i podkładek. Po 12 000 km powtórka z rozrywki. Prośbą do Was, czy ktoś miał podobny problem, co było przyczyną i jak został ten problem rozwiązany. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozd

Piotr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kolega w XV SBD manual miał tak samo skończyło się drogo  B)

łap:

 

skontaktuj się z nim użytkownik   @pino

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.06.2019 o 19:59, Piotr Stopczyński napisał:

Szanowni.

XV 2.0 diesel 2014, mam problem z wylatującym szóstym biegiem. Pierwsza awaria 2 miesiące temu, wymiana łożysk i podkładek. Po 12 000 km powtórka z rozrywki. Prośbą do Was, czy ktoś miał podobny problem, co było przyczyną i jak został ten problem rozwiązany. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozd

Piotr

Ja mam z 2012 też diesel i 6 bieg wyskakiwal przy obciążeniu np na autostradzie przy dłuższej jeździe reszta biegow chodziła bez żadnych zastrzeżeń .

Niestety same części wyszły 3 tyś zł plus robocizna poszło wiele części naprawdę byłem zdziwiony że aż tyle się posypało A wyskakiwal tylko 6 bieg.

Przebieg 142 tyś km olej wymieniany wedle zaleceń producenta

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, pino napisał:

Niestety same części wyszły 3 tyś zł plus robocizna poszło wiele części naprawdę byłem zdziwiony że aż tyle się posypało

Gdzie ta legendarna bezawaryjność Subaru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Blixten napisał:

Gdzie ta legendarna bezawaryjność Subaru ?

ty ja masz ja ją mam i wszyscy którzy kupili wolnossace Subaraki mogą na nią liczyć.  Turbo Subaru rządzą si swoimi prawami i tyle :mrgreen:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Blixten napisał:

Gdzie ta legendarna bezawaryjność Subaru ?

 

Na pewno nie w napędach na ON :mrgreen:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Karas napisał:

Turbo Subaru rządzą si swoimi prawami i tyle :mrgreen:.

Moje Legacy jest już 9 lat po swapie na turbo, zrobiło od tego czasu ponad 170kkm, może nawet więcej - nie sprawdzałem ostatnio. Brak jakichś istotnych awarii (padł regulator alternatora rok temu). Jak na składaka z czterech samochodów uważam to za doskonały wynik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, aflinta napisał:

Moje Legacy jest już 9 lat po swapie na turbo, zrobiło od tego czasu ponad 170kkm, może nawet więcej - nie sprawdzałem ostatnio. Brak jakichś istotnych awarii (padł regulator alternatora rok temu). Jak na składaka z czterech samochodów uważam to za doskonały wynik :)

Może właśnie dzięki temu, że dobrałeś wszystko co najlepsze z czterech samochodów jest bezawaryjny. ;)

Tak na poważnie to jednak Subaru są mało awaryjne (poza wyjątkami) ale jak coś się dzieje to najczęściej w turbo. :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Michał W. napisał:

Może właśnie dzięki temu, że dobrałeś wszystko co najlepsze z czterech samochodów jest bezawaryjny. ;)

Tak na poważnie to jednak Subaru są mało awaryjne (poza wyjątkami) ale jak coś się dzieje to najczęściej w turbo. :( 

Ogólnie wszystkie marki które mają silniki bez turbo są mało awaryjne.

Ale tu jest mowa o skrzyni ja nigdy bym się nie zorientował że 6 bieg wyskakuje gdybym jeździł do 90 km na godz .

Dlaczego?

Bo nie używał bym 6 :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...