Skocz do zawartości

Skrzynia biegów XV manual


Piotr Stopczyński

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni.

XV 2.0 diesel 2014, mam problem z wylatującym szóstym biegiem. Pierwsza awaria 2 miesiące temu, wymiana łożysk i podkładek. Po 12 000 km powtórka z rozrywki. Prośbą do Was, czy ktoś miał podobny problem, co było przyczyną i jak został ten problem rozwiązany. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozd

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.06.2019 o 19:59, Piotr Stopczyński napisał:

Szanowni.

XV 2.0 diesel 2014, mam problem z wylatującym szóstym biegiem. Pierwsza awaria 2 miesiące temu, wymiana łożysk i podkładek. Po 12 000 km powtórka z rozrywki. Prośbą do Was, czy ktoś miał podobny problem, co było przyczyną i jak został ten problem rozwiązany. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozd

Piotr

Ja mam z 2012 też diesel i 6 bieg wyskakiwal przy obciążeniu np na autostradzie przy dłuższej jeździe reszta biegow chodziła bez żadnych zastrzeżeń .

Niestety same części wyszły 3 tyś zł plus robocizna poszło wiele części naprawdę byłem zdziwiony że aż tyle się posypało A wyskakiwal tylko 6 bieg.

Przebieg 142 tyś km olej wymieniany wedle zaleceń producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

Turbo Subaru rządzą si swoimi prawami i tyle :mrgreen:.

Moje Legacy jest już 9 lat po swapie na turbo, zrobiło od tego czasu ponad 170kkm, może nawet więcej - nie sprawdzałem ostatnio. Brak jakichś istotnych awarii (padł regulator alternatora rok temu). Jak na składaka z czterech samochodów uważam to za doskonały wynik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, aflinta napisał:

Moje Legacy jest już 9 lat po swapie na turbo, zrobiło od tego czasu ponad 170kkm, może nawet więcej - nie sprawdzałem ostatnio. Brak jakichś istotnych awarii (padł regulator alternatora rok temu). Jak na składaka z czterech samochodów uważam to za doskonały wynik :)

Może właśnie dzięki temu, że dobrałeś wszystko co najlepsze z czterech samochodów jest bezawaryjny. ;)

Tak na poważnie to jednak Subaru są mało awaryjne (poza wyjątkami) ale jak coś się dzieje to najczęściej w turbo. :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał W. napisał:

Może właśnie dzięki temu, że dobrałeś wszystko co najlepsze z czterech samochodów jest bezawaryjny. ;)

Tak na poważnie to jednak Subaru są mało awaryjne (poza wyjątkami) ale jak coś się dzieje to najczęściej w turbo. :( 

Ogólnie wszystkie marki które mają silniki bez turbo są mało awaryjne.

Ale tu jest mowa o skrzyni ja nigdy bym się nie zorientował że 6 bieg wyskakuje gdybym jeździł do 90 km na godz .

Dlaczego?

Bo nie używał bym 6 :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No to jest brokat w oleju (prawdopodobnie miedź), szukam skrzyni. Naprawa ryzykowna bo nie wiadomo, co ten 'pealing' zdążył uszkodzić.

 

Przebieg dokładnie 50kkm (z tego 15kkm w moich rękach - no dobra, żony) ;)

Edytowane przez Knurek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Knurek1111 napisał:

No to jest brokat w oleju (prawdopodobnie miedź), szukam skrzyni. Naprawa ryzykowna bo nie wiadomo, co ten 'pealing' zdążył uszkodzić.

 

Przebieg dokładnie 50kkm (z tego 15kkm w moich rękach - no dobra, żony) ;)

jakie objawy?  

Może warto oddać do speca który przy okazji naprawy przeszczepi reduktor z wersji 1.6? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...