Skocz do zawartości

Korek kontrolny poziomu oleju CVT Outback 2015 3.6


jareki007

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, czy może mi ktoś potwierdzić gdzie jest korek kontrolny poziomu oleju w skrzyni CVT w Outbacku 3.6 2015? Czy to ten że zdjęcia? Jest on od tyłu skrzyni po lewej od wału, trochę niżej na Torxa. 768d30e7d0c5380180b39347d059b047.jpg

 

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

Jeszcze jedno pytanie bo nie mogę znaleźć nigdzie tej informacji. Czy poziom oleju sprawdza się na zimnym silniku (wyłączonym) czy na rozgrzanym podczas jego pracy?
Poluzowałem korek ze zdjęcia (silnik rozgrzany po jeździe ale wyłączony) i olej się wylewa podczas jego wykręcania. Skoro zgubiłem trochę oleju dochodzę do wniosku, że albo silnik powinien być zimny albo należy to robić podczas jego pracy (chociaż to spotkałem w autach z bagnetem, którego nie mam).
Pomoze ktoś???

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak się to robi: zimne auto, rozgrzewamy olej w skrzyni do 30-40 st. C (ja mierzylem termometrem na podczerwień miskę od spodu auta, można przez oprogramowanie oczywiście), trzeba zmienić przełożenia od P do D, odkręcamy korek ze zdjęcia i dolewamy olej aż zacznie wyciekać.
Taka jest procedura, może się komuś przyda.
A wystarczyło żeby był bagnet...

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

I korek jest na imbus 10 mm nie torx.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.06.2019 o 15:20, jareki007 napisał:

A wystarczyło żeby był bagnet...
 

Z bagnetami w Subaru to jest tak, że czasami różnie rzeczy wskazują... na przykład w moim Legacy bagnet od oleju silnika z jednej strony pokazuje jedno, a z drugiej drugie. Nawet o tym wątek był na forum. Tutaj masz śrubę, czekasz aż zacznie się wylewać, proste, łopatologiczne i nie masz obawy, że za dużo, albo za mało wlałeś. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszytko wolałbym bagnet bo bez kanału dosyć karkołomne to jest zadanie aby cokolwiek sprawdzić. Gdyby nie to, że Outback ma spory prześwit to szkoda się zabierać. A tak chwila i wszytko jasne.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...