jareki007 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Witajcie, czy może mi ktoś potwierdzić gdzie jest korek kontrolny poziomu oleju w skrzyni CVT w Outbacku 3.6 2015? Czy to ten że zdjęcia? Jest on od tyłu skrzyni po lewej od wału, trochę niżej na Torxa. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Jeszcze jedno pytanie bo nie mogę znaleźć nigdzie tej informacji. Czy poziom oleju sprawdza się na zimnym silniku (wyłączonym) czy na rozgrzanym podczas jego pracy?Poluzowałem korek ze zdjęcia (silnik rozgrzany po jeździe ale wyłączony) i olej się wylewa podczas jego wykręcania. Skoro zgubiłem trochę oleju dochodzę do wniosku, że albo silnik powinien być zimny albo należy to robić podczas jego pracy (chociaż to spotkałem w autach z bagnetem, którego nie mam).Pomoze ktoś??? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Hej Może tutaj coś znajdziesz? https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareki007 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 A więc tak się to robi: zimne auto, rozgrzewamy olej w skrzyni do 30-40 st. C (ja mierzylem termometrem na podczerwień miskę od spodu auta, można przez oprogramowanie oczywiście), trzeba zmienić przełożenia od P do D, odkręcamy korek ze zdjęcia i dolewamy olej aż zacznie wyciekać.Taka jest procedura, może się komuś przyda.A wystarczyło żeby był bagnet... Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka I korek jest na imbus 10 mm nie torx. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 W dniu 10.06.2019 o 15:20, jareki007 napisał: A wystarczyło żeby był bagnet... Z bagnetami w Subaru to jest tak, że czasami różnie rzeczy wskazują... na przykład w moim Legacy bagnet od oleju silnika z jednej strony pokazuje jedno, a z drugiej drugie. Nawet o tym wątek był na forum. Tutaj masz śrubę, czekasz aż zacznie się wylewać, proste, łopatologiczne i nie masz obawy, że za dużo, albo za mało wlałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareki007 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Mimo wszytko wolałbym bagnet bo bez kanału dosyć karkołomne to jest zadanie aby cokolwiek sprawdzić. Gdyby nie to, że Outback ma spory prześwit to szkoda się zabierać. A tak chwila i wszytko jasne. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Figar Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Czy znacie specyfikację oleju do CVT 3.6 od 2015 - ? Macie namiary na sklep? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się