BeQuiet Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Witam, mam pytanie czy takie jarzmo od legacy IV będzie pasować do legacy III 2001 ? https://allegro.pl/oferta/jarzmo-lewe-lewy-tyl-tylne-zacisku-legacy-iv-2-0-7008267270 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Prowadnica stoi w twoim jarzmie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Jeden tłoczek normalnie pracuje a drugi jest zapieczony i nie da się ruszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Palnikiem go i młotkiem. Potem posmaruj, załóż nowe gumki i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 W dniu 6.06.2019 o 15:13, BeQuiet napisał: Witam, mam pytanie czy takie jarzmo od legacy IV będzie pasować do legacy III 2001 ? https://allegro.pl/oferta/jarzmo-lewe-lewy-tyl-tylne-zacisku-legacy-iv-2-0-7008267270 jarzmo chcesz wymieniać czy zacisk cały z legacy IV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 24 minuty temu, Dzixd napisał: jarzmo chcesz wymieniać czy zacisk cały z legacy IV? Jarzmo bo tylko tam jest zapieczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 5 godzin temu, BeQuiet napisał: Jeden tłoczek normalnie pracuje a drugi jest zapieczony i nie da się ruszyć 1 godzinę temu, BeQuiet napisał: Jarzmo bo tylko tam jest zapieczone To zdecyduj się. Palnikiem go, w zimną wodę i powtórz tak ze dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 8 godzin temu, BeQuiet napisał: Jeden tłoczek normalnie pracuje a drugi jest zapieczony i nie da się ruszyć to co jest zapieczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 1 godzinę temu, lutek34 napisał: to co jest zapieczone? O tą część mi chodzi nie wiem co to dokładnie jest Takie coś znalazłem ale to jest na hamulce przód a ja potrzebuję na tył. https://allegro.pl/oferta/reperaturka-zacisku-subaru-legacy-i-ii-iii-outback-7374141481 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 27 minut temu, BeQuiet napisał: O tą część mi chodzi nie wiem co to dokładnie jest to jest prowadnica zacisku a nie tłoczek. Upewnij się że ten zestaw jest do Twojego samochodu i wymień obie prowadnice na nowym samarze i nowych gumkach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Mam dokładnie to samo u siebie aktualnie. Zestaw reparaturkowy na tył wygląda podobnie, do dostania na Alledrogo od ręki. Tylko przy wyjmowaniu/wyrywaniu/wypalaniu tego sworznia trzeb uważać żeby nie pękł, bo jak węższa końcówka zostanie w jarzmie to mogiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 1 godzinę temu, DETT napisał: Tylko przy wyjmowaniu/wyrywaniu/wypalaniu tego sworznia trzeb uważać żeby nie pękł nie wyrywamy, tylko wpierw musimy go rozruszać obracając prowadnicę w jarzmie. Jarzmo w imadło, wyrywamy zewnętrzne gumki, psikamy olejem penetrującym, nakładamy odpowiedni klucz na prowadnicę i próbujemy kręcić w prawo lewo, aż zacznie się w miarę swobodnie obracać i wtedy obracając zaczynamy wyciągać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekelk55 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Hej, robiłem to w swoim legacu w sobotę. Jeden zapieczony z przodu, w moim przypadku w 4 gen. Autoland od reki. Duże szczypce morsa pomogły. Tak jak koledzy pisali, rozruszać na boki a potem manewrując wyszło. Dużo WD-40 tez nie zaszkodzi. Po wszystkim ja w swoim musiałem całość oblecieć szczotką drucianą i wełną stalową na wkrętarce żeby nie została rdza na potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 W moim ex Legasiu się to urwało... Pół dnia poświęciłem na rozwiertanie i poskładanie tego do kupy... Grzanie, smarowanie, nagrzewanie... nic nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 32 minuty temu, thomson0073 napisał: W moim ex Legasiu się to urwało... Pół dnia poświęciłem na rozwiertanie i poskładanie tego do kupy... Grzanie, smarowanie, nagrzewanie... nic nie pomogło. Miałem identycznie, dwa razy "na czerwono", w wodę i puściło bez łaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 2 godziny temu, thomson0073 napisał: W moim ex Legasiu się to urwało... Pół dnia poświęciłem na rozwiertanie i poskładanie tego do kupy... Grzanie, smarowanie, nagrzewanie... nic nie pomogło. Obawiam się, że u mnie będzie podobnie bo już próbowałem to wyjąć. Kręci się, ale wyjść nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 6 godzin temu, BeQuiet napisał: Obawiam się, że u mnie będzie podobnie bo już próbowałem to wyjąć. Kręci się, ale wyjść nie chce Więc albo wymiana, albo wiertarka stołowa i wiertełko po wiertełku aż go wyciągniesz. Sugeruję od razu załatwić dobry magnez, dużo łatwiej oczyścić z opiłków. Ja musiałem naprawiać bo zepsułem to w sobotę popołudniu i weekend miałbym bez auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Jak sie kreci a nie chce wyjść to może gumka go trzyma w srodku. Dobrze podgrzać aż sie ona wypali i musi iść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 11 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Przyszły zestawy naprawcze więc będę walczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Czy te zestawy różnią się: na przód i na tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Napsikaj jakimś WD40. U make jam gumka spuchla to pomogło.Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 14 godzin temu, dcd84 napisał: Czy te zestawy różnią się: na przód i na tył? Tak, są różne wielkości prowadnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Bardziej chodzi mi o gumki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 BeQuiet, prowadnicę wkręć w imadło i obracaj jarzmem jednocześnie je odciągając i z dużą ilością jakiegoś szuwaksu (np WD40) i musi iść, jak nie to ostatecznie podgrzewasz jak koledzy pisali i wypalisz gumkę i pójdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihuu Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 To jak z tym jarzmem od IV do III, pasuje? Bo u mnie też się szykuje regeneracja hamulców z tyłu ale jarzmo mam luźne i dzwoni mi na kostce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się