Skocz do zawartości

H6 nie odpala


Rudy-esq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem tu nowy, świeży właściciel legacy h6 2006 rocznik.

 

Mam pewien problem z moją świnka,

od tygodnia stoi w warsztacie z syndromem zanikajacego sygnału na wtryskach.

 

Problem wyniknął nagle bez wcześniejszych objawów poprostu nie odpalił. Komputer nie chce się podzielić co go boli czujnik położenia wału wymieniony.

 

Pomysłów póki co brak.

 

Poratujcie kolegę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG ma?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rudy-esq napisał:

od tygodnia stoi w warsztacie z syndromem zanikajacego sygnału na wtryskach

 

schemat do ręki i sprawdzamy czy napięcie zanika po stronie przekaźnika +, czy od strony ECU. Ale jeśli napięcie zanika na wszystkich wtryskiwaczach, to raczej po stronie przekaźnika.

 

image.thumb.png.747431507bbfe0e58d93c9d0942d28e9.png

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rudy-esq napisał:

Witam,

 

Jestem tu nowy, świeży właściciel legacy h6 2006 rocznik.

 

Mam pewien problem z moją świnka,

od tygodnia stoi w warsztacie z syndromem zanikajacego sygnału na wtryskach.

 

Problem wyniknął nagle bez wcześniejszych objawów poprostu nie odpalił. Komputer nie chce się podzielić co go boli czujnik położenia wału wymieniony.

 

Pomysłów póki co brak.

 

Poratujcie kolegę.

Jeśli serwis przez tydzień czasu , nie może stwierdzić co jest powodem , to zabierz od nich auto i jedź do kogoś kumatego w temacie subaru. Tu raczej nie znajdziesz odpowiedzi , bo nikt nie zna prawidłowej odp. może być 100 powodów i zaczną się za chwile wyliczanki  co masz wymienić , pójdziesz niepotrzebnie w koszty. 

  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, lutek34 napisał:

 

i jeszcze jakieś czary odprawić :biglol:

Ooo można sie zdziwić, H6 nie lubi kiepskiego aku. Gdy V jest zbyt mały potrafi niby spoko kręcić i nie zapalać (sam tak miałem przy akumulatorach Varta/bosch S4 -tych biało niebieskich). Ale zakładam, że pewnie było podłączane zewnętrzne porządne źródło prądu i ta przyczyna została wyeliminowana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie było sprawdzane.

Problem jest o tyle skomplikowany diagnostyczne że dzisiaj auto odpalilo pracowało 2 godz i padło. Najgorsze że komputer nic ciekawego nie powiedział.

sytuacja się powtarza jeden dzień pali i jest ok drugi dzień nie reaguje a komputer dalej mówi ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rudy-esq napisał:

drugi dzień nie reaguje a komputer dalej mówi ok.

i to jest właśnie dobrze ! dla serwisu , bo można coś sprawdzić , zbadać , zdiagnozować , bo coś nie działa , najgorsze są usterki typu " Panie raz na miesiąc długo kręci zanim zapali " ;) 

Jeśli auto w dany dzień ma "focha" to jest to najszczęśliwszy dzień dla serwisu do prawidłowego zdiagnozowania , wtedy naprawdę prosto wytypować problem , a bardziej obszar gdzie leży problem , czy w podawaniu paliwa , czy iskry .

Masz w okolicy firmę 4 burbo ;) Lukasz C. z pewnością to wyczai . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, carfit napisał:

...

Masz w okolicy firmę 4 burbo ;) Lukasz C. z pewnością to wyczai . 

 

Łukasz nic nie wyczai, ponieważ firma nie prowadzi serwisu mechanicznego ;). Na chwilę obecną tylko sprzedaż części i akcesoriów oraz hamownia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Warsztat w którym robilem auto przemierzyl ciągłość instalacji i zasymuliwal podanie sygnału na wtryski auto zareagowalo tak jak powinno. Jedyny

 problem to zanik sygnału wyjściowego z ECU. Więc droga eliminacji nic innego nie pozostaje jak wafliwa elektronika wykonano sprawdzenie ścieżek i przelutowanie złączy problem wyeliminowano przynajmniej na 3 dni jest ok zobaczymy co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.06.2019 o 23:37, Rudy-esq napisał:

 Warsztat w którym robilem auto przemierzyl ciągłość instalacji i zasymuliwal podanie sygnału na wtryski auto zareagowalo tak jak powinno. Jedyny

 problem to zanik sygnału wyjściowego z ECU. Więc droga eliminacji nic innego nie pozostaje jak wafliwa elektronika wykonano sprawdzenie ścieżek i przelutowanie złączy problem wyeliminowano przynajmniej na 3 dni jest ok zobaczymy co dalej

 

Jak możesz to napisz (może być PW) gdzie na Śląsku ogarniałeś temat ECU - może się kiedyś przydać :rolleyes:

 

W dniu 8.06.2019 o 12:39, Rudy-esq napisał:

 A powiedzcie Co myślicie o klinice Subaru w Katowicach?

 

Ja polecam :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...