mmarc1n Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Witam, czytałem posty o braku mocy/ przyspieszenia i "dziurze w gazie" ale wszystkie podobne posty dotyczą benzyny a ja mam problem z dieslem. Samochód przyspiesza ale bardzo opornie, przyspieszenie czuć dopiero po przekroczeniu 3 tys obrotów do 5!. Czasami pojawia sie wcześniej. Nie pali się checkengine ani nic podobnego. Na serwis umówiony jestem dopiero na piątek. p.s: wymieniony był sterownik VGT turbiny na "uniwersalny" (jest trochę mniejszy w obwodzie) i uszczelniony silikonem - przez ASO :) (oryginału nie da sie dostać bez całej turbiny za 10 tys.) Ignorujac sterownik VGT i silikon jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumir Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 No i co było przyczyną? Stawiam na turbinę, a dokładnie na cięgno sterujące lopatkamiWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Posprawdzaj dolot ,od turbo do IC. Gumowy wąż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkxt Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 U mnie tez podobny objaw ale tylko jak temperatura powietrza powyżej 10 stopni. Przez cała zimę było ok, a w jesieni i teraz co jakis czas pojawia sie turbo dziura i auto słabo przyspiesza. Co to moze być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się