coolczak Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Witam. Jest problem z prawidłową pracą silnika w Tribeca 3.6. Zdarza się wpaść silnikowi w coś w rodzaju trybu awaryjnego. Nie ma siły wogole, obroty wchodzą na 1500 i szarpie przy próbie ruszenia. Z błędów wywnioskowałem jakiś problem ze zmiennymi fazami. Tylko czy napewno i jak ewentualnie sprawdzić, który zawór jest do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Który z tych błędów ze zdjęcia świadczy o uszkodzeniu zmiennych faz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Układ egr i lub vvt, reszta to skutek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Chłopie... nie pomyliłeś czasem monitorów z błędami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 wtyczka od MAFa i przepustnicy dobrze wpięta? przepatrz żyły biegnące od MAFa i przepustnicy, może gdzieś jest uszkodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 2 godziny temu, house_1 napisał: Chłopie... nie pomyliłeś czasem monitorów z błędami? Nie pomyliłem. Problem pojawia się chwilowo, błędy historyczne jak najbardziej obowiązują. 1 godzinę temu, lutek34 napisał: wtyczka od MAFa i przepustnicy dobrze wpięta? przepatrz żyły biegnące od MAFa i przepustnicy, może gdzieś jest uszkodzenie. Podczas tej usterki jest wrażenie jakby za późno otwierały się zawory wydechowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 7 godzin temu, coolczak napisał: Podczas tej usterki jest wrażenie jakby za późno otwierały się zawory wydechowe. Wrażenie tu nie ma nic do rzeczy. To się sprawdza. ECU podaje te parametry na tacy. Podczas jazdy próbnej jest to oczywiste. Jednak, z mojej praktyki wynika, że niesprawne solenoidy lub koła rozrządu działają "stabilnie nie prawidłowo", a nie mają chwilowe anomalie. Obstawiam u ciebie problem z wiązką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 2 godziny temu, house_1 napisał: Wrażenie tu nie ma nic do rzeczy. To się sprawdza. ECU podaje te parametry na tacy. Podczas jazdy próbnej jest to oczywiste. Jednak, z mojej praktyki wynika, że niesprawne solenoidy lub koła rozrządu działają "stabilnie nie prawidłowo", a nie mają chwilowe anomalie. Obstawiam u ciebie problem z wiązką. Ok rozumiem. Rozumiem, że jeśli elektrozawór się rozdupcy to na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 1 godzinę temu, coolczak napisał: Ok rozumiem. Rozumiem, że jeśli elektrozawór się rozdupcy to na stałe. tak na poważnie, który z błędów pokazanych na screenach ze skanera sugeruje że masz problem z VVT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Skaner to nie wyrocznia, to co się dzieje z autem dla mnie jest ważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 15 minut temu, coolczak napisał: Skaner to nie wyrocznia W dniu 31.05.2019 o 22:10, coolczak napisał: Z błędów wywnioskowałem jakiś problem ze zmiennymi fazami 18 godzin temu, coolczak napisał: Układ egr i lub vvt, reszta to skutek Błądzisz kolego. Zacznij od znalezienia i usunięcia przyczyn detekcji błędów przez ECU. Potem zajmuj się wnioskowaniem z przeczucia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 35 minut temu, coolczak napisał: Skaner to nie wyrocznia, to co się dzieje z autem dla mnie jest ważniejsze. to przy uwalonym sterowaniu przepustnicy, jakie będziesz miał odczucia? Przypomnijmy, że przepustnica jest sterowana elektronicznie( drive by wire) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się