Skocz do zawartości

Subaru Forester 2 stukot tylnego napędu


LosKurczakos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich .

Czy ktoś z szanownych kolegów spotkał się z takim objawem a mianowicie przy prędkościach pow. 100km/h podczas dodawania gazu słychać w tylnym napędzie rytmiczny delikatny stukot . Nie jest to głośne i bardziej przypomina delikatne dudnienie . Dźwięk ten jest słyszalny tylko przy dodawaniu gazu .

Wiem że mam do wymiany tylne amorki wraz z sprężynami i zastanawiam się czy to może to jest przyczyną ?

Nie jestem mechanikiem ale czy to przypadkowo też nie może pochodzić z tylnego przegubu o ile ten samochód coś takiego ma a jak posiada to czy w razie awarii można odłączyć tylny napęd ? Co rodzi moje kolejne pytanie a mianowicie przeczytałem że aby odłączyć tylny napęd należy odłączyć bezpiecznik - gdzie on się znajduje ?

Mam przed sobą trasę ponad 1200 km i na wszelki wypadek chcę poznać wszystkie ewentualności aby nie rozkraczyć się na trasie .

Wiem że powinienem jechać do mechanika aby postawił diagnozę ale niestety kasy oraz czasu brak.

Za wszelkie sugestie bardzo dziękuję 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, miki_mi2 napisał:

Ja wywróżyłem z fusów, że to łożyska dyfra :) 

 

Czasami pewne objawy są tożsame dla pewnych usterek i łatwo je zdiagnozować stąd moje pytanie czy ktoś się spotkał z podobnym objawem .

Ironia tutaj jest nie na miejscu , szkoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik wpinasz, ale tylko w automacie. Jeżeli wymieniasz zawieszenie z tyłu, to dobra okazja do zdiagnozowania i naprawy problemu, tak z opisu naprawdę ciężko cokolwiek konkretnego wywnioskować.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się