WueM Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Cześć wszystkim Kilka dni temu w moim robalu wyskoczył Check- sprawdziłem błędy i wykazało uszkodzenie czujnika spalania stukowego. Moje pytanie- próbować go najpierw zreanimowac? Odkręcić - wyczyścić? Jeśli zakupić to czy nowy czy może używany? Jest tego trochę na allegro itp portalach a i ceny dość rozbieżne... Sam nie wiem czego szukać...pomożecie? Znalazłem coś takiego...nada się? https://allegro.pl/oferta/subaru-oe-22060aa070-czujnik-spalania-stukowego-7786679148?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=Cj0KCQjwuLPnBRDjARIsACDzGL1yXIiKJiaPqxg_NK_1D-l01jQP0yg6c7RbXFPyaHnJhbws99xrGRkaApviEALw_wcB Bo są też OEM za 270-300zl Czym się kierować? Po numerze czy jak? Dzięki za wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Kup nowy, ori i będzie spokój. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efti Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Próbować odkręcania, czyszczenia i przestawiania możesz bo właściwie nic to nie kosztuje, ale niestety w większości przypadków niewiele pomaga. Najlepiej brać nówkę i oryginał jak napisał @Pan Dziedzic, za około 230 zł powinieneś dostać. Dobieraj po VIN'ie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Ok dzięki panowie za odpowiedź Myślałem, że zrobię to budżetowo troszkę I uda się kupić ten z linku Ale chyba zrobię jak piszecie A jeszcze jedno pytanko....z uszkodzonym czujnikiem jazda czymś grozi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Jaki kod błędu konkretnie wyświetlało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Nie kupuj nowego. Polecam wpierw go wykręcić i zmierzyć rezystancję na stykach. Powinna być w okolicach ok.500-600kΩ. Jak będzie poniżej powyższych wartości to nadaje sie do kosza. Sprawdź czy nie ma pęknięć, sprawdź powierzchnię styku czujnika i ewentualnie ja przeczyć, dokręć pod odpowiednim kątem 45 stopni względem silnika nie zapominając o odpowiednim dokręceniu go z siłą ok. 24 Nm. Jeżeli wciąż nie będzie działał poprawnie to pomaga reset ECU lub pozostaje zakup nowego. Przerabiałem temat w WRX`ie i miernik pokazał 563kΩ. Przeczyściłem powierzchnie styku i było po problemie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Dzięki wielkie...Taki właśnie mam plan... Najpierw przeczyscic...Bo ciekawym jest albo dziwnym...Ale dziś check się nie świeci Więc ewidentnie coś czujnik świruje ale nadal nie jest zepsuty na amen Dziękuję raz jeszcze za sugestie... Najpierw wyczyszcze a później pomyślę o wymianie na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się