RaBu1974 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Witam Pięknie Jestem na etapie podłączenia dodatkowych zegarów w moim Forku SF turbo a dokładnie - ciśnienia doładowania ; temperatury oleju, oraz temperatury spalin EGT. W związku z powyższym mam pytanie a mianowicie: O ile temat ciśnienia doładowania jest mi znany to mam pytanie co do temperatury oleju i temperatury spalin EGT. 1. W przypadku temperatury oleju czy dokupienie adaptera pod filtr oleju jest jedynym elementem który muszę dodatkowo nabyć aby sfinalizować temat ? 2. Temperatura spalin EGT - w tym temacie jestem zupełnym laikiem przyznaję się bez bicia dlatego pytanie będzie moje jak ten temat najprościej koledzy zrealizować - jeden z mechaników stwierdził że trzeba wiercić w w kolektorze wydechowym żeby zamontować czujnik temperatury spalin - Bardzo proszę o pomoc w miarę możliwości. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 AD 2, najprościej adapter pod filtr AD 3, zgadza się najlepiej zaraz przed turbo, po turbo spaliny mają już chyba 200-300 stopni mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Adapter pod filtr pokaże o 20 stopni niższą temperaturę, lepszym rozwiązaniem jest wkręcenie czujnika w blok po wykręceniu zaślepki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 masz teoretycznie 3 miejsca na wkręcenie temp oleju - w obu głowicach i w bloku (od góry, pod IC), a temp spalin sondę wkręca się w rurę kolektora 4tego cylindra jakieś 20-30cm od głowicy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaBu1974 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Dziękuję pięknie koledzy. Natomiast co do tej rury kolektora to trzeba jednak wiercić czy dobrze rozumuję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 tak, ale masz najbardziej realną temperaturę bez praktycznie żadnych przekłąmań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaBu1974 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Jeszcze raz wielkie dzięki kolego. Ps Kiedyś przeglądałem posty odnośnie podłączania dodatkowych zegarów w Foresterze SF czy dobrze pamiętam że to kolega montował zegary w adapterze dedykowanym do Imprezy GC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 tak to ja jednak pozostałem przy serii w środku i na zewnątrz, grzebie tylko w silniku (~250KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaBu1974 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Rozumiem . Szkoda ponieważ liczyłem na jakieś zdjęcia jak to u Ciebie wyszło w końcowym efekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obione89 Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Ja kupiłem zestaw zegarów od kolegi klev. Czujnik temperatury oleju zamotowałem w blok silnika pod intercoolerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się