Jump to content
kleyou

Ślizgające sprzęgło - wymiana Sturbo

Recommended Posts

Z racji uślizgującego się sprzęgła, czeka mnie wymiana.

Mam pytanie, czy oprócz oem zestawu warto zrobić coś przy okazji? Nie wiem, np uszczelniacz na wale korbowym?

 

  • Tarcza sprzęgła 230mm 30100AA883
  • Docisk sprzęgła 30210AA640
  • Łożysko wyciskowe 30502AA080

 

Jakie mniej-więcej koszta wymiany?

 

Pozdr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymien łożysko w kole zamachowym parę groszy kosztuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, impreza555 napisał:

wymien łożysko w kole zamachowym parę groszy kosztuje

 

Czy o takie chodzi? OEM 806212020

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, kleyou napisał:

Z racji uślizgującego się sprzęgła, czeka mnie wymiana.

Mam pytanie, czy oprócz oem zestawu warto zrobić coś przy okazji? Nie wiem, np uszczelniacz na wale korbowym?

 

  • Tarcza sprzęgła 230mm 30100AA883
  • Docisk sprzęgła 30210AA640
  • Łożysko wyciskowe 30502AA080

 

Jakie mniej-więcej koszta wymiany?

 

Pozdr

 

 

ok 1450 zł OEM z łożyskiem koła zam. 

Edited by carfit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wymieniłem na zamiennik LUK za 950zł i też sobie chwale :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy coś jeszcze oprócz uszczelniacza na wale korbowym i łożyska koła zamachowego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zdecydowanie odradzam wszystkim Luk-a, to są sprzęgła, które mają najwięcej reklamacji i jednocześnie najmniej uznanych. Producent prawie zawsze twierdzi, że wina jest wszędzie, tylko nie w jego sprzegle.

Skąd to wiem?

Brat ma warsztat i kiedyś między innymi rozmawialiśmy z przedstawicielem dużej hurtowni, mówił, że nie przypomina sobie, żeby kiedykolwiek Luk uznał reklamację.

Poza tym z doświadczenia wiem, jak się te ich sprzęgła zachowują, jedne trafią się dobre, a inne szkoda gadać, loteria. Kiedyś nawet trafiło się takie, że nie chciało wejść na kołki ustalające w kole zamachowym. 

 

Edited by marc120

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, marc120 napisał:

Zdecydowanie odradzam wszystkim Luk-a, to są sprzęgła, które mają najwięcej reklamacji i jednocześnie najmniej uznanych. Producent prawie zawsze twierdzi, że wina jest wszędzie, tylko nie w jego sprzegle.

Skąd to wiem?

Brat ma warsztat i kiedyś między innymi rozmawialiśmy z przedstawicielem dużej hurtowni, mówił, że nie przypomina sobie, żeby kiedykolwiek Luk uznał reklamację.

Poza tym z doświadczenia wiem, jak się te ich sprzęgła zachowują, jedne trafią się dobre, a inne szkoda gadać, loteria. Kiedyś nawet trafiło się takie, że nie chciało wejść na kołki ustalające w kole zamachowym. 

 

Dzięki. Biorę pod uwagę jedynie OEM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm to mi sie widac trafilo dobre. Zero problemow i wszystko pasowalo. Jezdzi juz od 10k km i wszystko git.

A zaoszczedzilem praktycznie 500zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troszkę nie na temat, ale wczoraj dostałem kosztorys: sprzegło + dwumasa do 12 letniego legacy ponad 8000 pln :D:facepalm::krecka_dostal:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...