Roxos Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Witam , potrzebuje konkretnej porady co do forka 2.5xt . Co zrobić aby problem tego silnika rozwiązać. Czy wystarczą mocniejsze grubsze uszczelki cosworth, mocne szpilki arp aby rozwiązać sprawę na dobre ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 40 minut temu, Roxos napisał: Witam , potrzebuje konkretnej porady co do forka 2.5xt . Co zrobić aby problem tego silnika rozwiązać. Czy wystarczą mocniejsze grubsze uszczelki cosworth, mocne szpilki arp aby rozwiązać sprawę na dobre ? Dodałbym jeszcze do tego co napisałeś , kogoś , kto to poskłada porządnie i masz spokój . Sam przechodziłem przez to . Na razie 65kkm i jest Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxos Opublikowano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Super dziękuję ślicznie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 W Wawie znajdziesz odpowiednie warsztaty. To jest najważniejsze. Szpilki ARP, uszczelki nie grubsze, ale ewentualnie mocniejsze niż ori, choć ori Subaru też się dobrze sprawdzają. Grunt to robocizna prawdziwego fachowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxos Opublikowano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Bardzo dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Warto jeszcze pomyśleć o większej chłodnicy ( mishimoto, turboworks ) wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Aby problem nie wystąpił ponownie trzeba przede wszystkim jeździć na autostradzie zgodnie z przepisami gdyż długotrwała jazda z wysokimi prędkościami 150+/kmh prowadzi do UPG oraz pilnować pełnej wydajności układu chłodzenia (chłodnica, płyn, pompa, termostat itp.) Znam forestery 2.5XT z przebiegami 200-300tkm bez problemów z fabrycznym UPG i znam takie które przejechały tylko 50tkm z fabrycznym UPG. 90% zależy od kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomek Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 ta... najlepiej zamknąć auto w stodole będzie dłużej służyło. Auto jest od używania (nawet na niemieckiej autostradzie). Dobre oleje wszystko wymieniane na czas. Dobry mechanik + dobrej jakości części. Auto ma jeździć i cieszyć. Jeśli subaru ma Cie ograniczać (szczególnie XT) to kup cos innego. UPG też może się trafić nawet w Skodzie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się