yarro 21 Posted May 19, 2019 Share Posted May 19, 2019 Cześć. Może ktoś spojrzeć na LT B1 i zinterpretować co się dzieje? Środkowa część wykresu jest na benzynie, początek i koniec na LPG. Wartość wysoka +19 na zimnym i ciepłym silniku. http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=191f01d3-6682-4299-9093-c4829ecaaa1d Link to post Share on other sites
ozarek 140 Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 STFT dla B1 też masz mocno przekroczone w początkowej fazie ale w drugą stronę (-20) Może być tak, że bardzo ubogą mieszankę LPG, przez co po rozruchu komp stara się nadgonić zapamiętane parametry i stąd -20 Zresetuj kompa benzynowego i bez uruchamiania LPG sprawdź wyniki na noPb dla STFT/LTFT, oczywiście po solidnym rozgrzaniu, potem odpal LPG i zrób to samo. Będziesz widział wtedy czy LPG odrazu "psuje" korekty. Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted May 20, 2019 Author Share Posted May 20, 2019 Dzięki. Spróbuję resetu. Żeby to zrobić muszę wyciągnąć odpowiedni bezpiecznik tak? Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 P0171 już świeci? nie ma żadnej nieszczelności w dolocie na banku1? Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted May 20, 2019 Author Share Posted May 20, 2019 Nic nie świeci. Wszystko działa bez zarzutu. Bank 1 to lewa czy prawa strona? Lutek co sugerujesz? Link to post Share on other sites
ozarek 140 Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 najczęściej do resetu wystarcza odpięcie aku na dłużą chwilę, ale niekoniecznie w MY14 to wystarczy. Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 Sugeruję nieszczelność w dolocie na prawym banku. Zrób odczyty tylko na Pb, wolne obroty minutę a potem zwiększ obroty na 2500RPM i trzymaj minutę, Jak korekty zaczną lecieć w dól przy większych obrotach to będzie wskazywało na nieszczelność w dolocie. Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted May 20, 2019 Author Share Posted May 20, 2019 (edited) Przełączyłem na Pb i przejechałem kilka km i już wtedy widać było zmianę. Raport ten wykonałem od zimnego silnika z dłuższym postojem na chodzie oraz na końcu zalecane 2500 rpm. Dla banku1 widać spadek o ok 9 jednostek. Wygląda to tak http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=eda6f857-8315-4cd4-a829-76980b8045c6 Po dwóch dniach jazdy na benzynie wszystko się uspokoiło korekty oscylowały około 2 gdy przełączyłem na gaz krótkoterminowe na banku1 poszły od razu w górę. Czyli wychodzi na to że problem jest z wysterowaniem LPG na prawej stronie. Z lewą jest wszystko w porządku. Mam rację? http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=4b3b4bc8-87fd-458d-acd9-b2288063f376 Czy korekty na bankach mogą w jakiś sposób sugerować problemy z zaworami? Pytam bo zbliżam się już czas robienia ich regulacji. Edited May 21, 2019 by yarro Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now