yarro Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Cześć. Może ktoś spojrzeć na LT B1 i zinterpretować co się dzieje? Środkowa część wykresu jest na benzynie, początek i koniec na LPG. Wartość wysoka +19 na zimnym i ciepłym silniku. http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=191f01d3-6682-4299-9093-c4829ecaaa1d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 STFT dla B1 też masz mocno przekroczone w początkowej fazie ale w drugą stronę (-20) Może być tak, że bardzo ubogą mieszankę LPG, przez co po rozruchu komp stara się nadgonić zapamiętane parametry i stąd -20 Zresetuj kompa benzynowego i bez uruchamiania LPG sprawdź wyniki na noPb dla STFT/LTFT, oczywiście po solidnym rozgrzaniu, potem odpal LPG i zrób to samo. Będziesz widział wtedy czy LPG odrazu "psuje" korekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Dzięki. Spróbuję resetu. Żeby to zrobić muszę wyciągnąć odpowiedni bezpiecznik tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 P0171 już świeci? nie ma żadnej nieszczelności w dolocie na banku1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Nic nie świeci. Wszystko działa bez zarzutu. Bank 1 to lewa czy prawa strona? Lutek co sugerujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 najczęściej do resetu wystarcza odpięcie aku na dłużą chwilę, ale niekoniecznie w MY14 to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Sugeruję nieszczelność w dolocie na prawym banku. Zrób odczyty tylko na Pb, wolne obroty minutę a potem zwiększ obroty na 2500RPM i trzymaj minutę, Jak korekty zaczną lecieć w dól przy większych obrotach to będzie wskazywało na nieszczelność w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 (edytowane) Przełączyłem na Pb i przejechałem kilka km i już wtedy widać było zmianę. Raport ten wykonałem od zimnego silnika z dłuższym postojem na chodzie oraz na końcu zalecane 2500 rpm. Dla banku1 widać spadek o ok 9 jednostek. Wygląda to tak http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=eda6f857-8315-4cd4-a829-76980b8045c6 Po dwóch dniach jazdy na benzynie wszystko się uspokoiło korekty oscylowały około 2 gdy przełączyłem na gaz krótkoterminowe na banku1 poszły od razu w górę. Czyli wychodzi na to że problem jest z wysterowaniem LPG na prawej stronie. Z lewą jest wszystko w porządku. Mam rację? http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=4b3b4bc8-87fd-458d-acd9-b2288063f376 Czy korekty na bankach mogą w jakiś sposób sugerować problemy z zaworami? Pytam bo zbliżam się już czas robienia ich regulacji. Edytowane 21 Maja 2019 przez yarro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się