Skocz do zawartości

Legacy IV 2.0 dziwny objaw


daymonn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zainteresowanych...

 

Od jakiegos czasu probuje zdiagnozowac usterke jednak bezskutecznie. Problem polega na braku mocy i poszarpywanie do ok. 2,5tys obrotow

Po podpieciu komputera bledow brak, brak tez check engine

Problem mozna na chwile usunac odpinajac akumulator, pomaga gdzies na ok. 70km, jednak wraca glownie podczas podjazdu pod gore

Rzeczy ktore sprawdzilem i nie pomogly:

- czyszczenie przepustnicy

- czyszczenie egr

- wymiana sondy

- wymiana czujnika przy filtrze powietrza

 

Nie jestem mechanikiem ale skoro odpiecie zasilania chwilowo pomaga to wydaje mi sie ze to temat jakiegos czujnika ale skoro pracuje zle to czemu zero bledow na ten temat?

 

Z gory dzieki za porady

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zainteresowanych...
 
Od jakiegos czasu probuje zdiagnozowac usterke jednak bezskutecznie. Problem polega na braku mocy i poszarpywanie do ok. 2,5tys obrotow
Po podpieciu komputera bledow brak, brak tez check engine
Problem mozna na chwile usunac odpinajac akumulator, pomaga gdzies na ok. 70km, jednak wraca glownie podczas podjazdu pod gore
Rzeczy ktore sprawdzilem i nie pomogly:
- czyszczenie przepustnicy
- czyszczenie egr
- wymiana sondy
- wymiana czujnika przy filtrze powietrza
 
Nie jestem mechanikiem ale skoro odpiecie zasilania chwilowo pomaga to wydaje mi sie ze to temat jakiegos czujnika ale skoro pracuje zle to czemu zero bledow na ten temat?
 
Z gory dzieki za porady
 
 
Stukowca robiłeś?

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, daymonn napisał:

Witam zainteresowanych...

 

Od jakiegos czasu probuje zdiagnozowac usterke jednak bezskutecznie. Problem polega na braku mocy i poszarpywanie do ok. 2,5tys obrotow

Po podpieciu komputera bledow brak, brak tez check engine

Problem mozna na chwile usunac odpinajac akumulator, pomaga gdzies na ok. 70km, jednak wraca glownie podczas podjazdu pod gore

Rzeczy ktore sprawdzilem i nie pomogly:

- czyszczenie przepustnicy

- czyszczenie egr

- wymiana sondy

- wymiana czujnika przy filtrze powietrza

 

Nie jestem mechanikiem ale skoro odpiecie zasilania chwilowo pomaga to wydaje mi sie ze to temat jakiegos czujnika ale skoro pracuje zle to czemu zero bledow na ten temat?

 

Z gory dzieki za porady

 

 

Przedlift, czy polift?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, polter_83 napisał:

Stukowca robiłeś?

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
 

Co to za czujnik? Nie orientuje sie az tak

51 minut temu, WOJO napisał:

Przedlift, czy polift?

Polift, 2007r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polift, 2007r
Czujnik spalania stykowego może mieć wpływ na dynamikę samochodu do 2,5k RPM. Cofa zapłon, rok może pasować chyba masz sterownik Hitachi.
Jest cały wątek na forum o tym
Ja go ogłuszałem w ECU w jednej firmie.

Choć obecnie mam trochę inne problemy samochód zalicza żabkę na 1 i 2 biegu przy delikatnej jeździe w okolicy 1,5k RPM.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, polter_83 napisał:

Czujnik spalania stykowego może mieć wpływ na dynamikę samochodu do 2,5k RPM. Cofa zapłon, rok może pasować chyba masz sterownik Hitachi.
Jest cały wątek na forum o tym
Ja go ogłuszałem w ECU w jednej firmie.

Choć obecnie mam trochę inne problemy samochód zalicza żabkę na 1 i 2 biegu przy delikatnej jeździe w okolicy 1,5k RPM.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
 

Trzeba ogluszac czy mozna wymienic?

Gdzie go szukac pod maska?

Jezeli to nie problem wrzuc link do artykulu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba ogluszac czy mozna wymienic?
Gdzie go szukac pod maska?
Jezeli to nie problem wrzuc link do artykulu
Problem może być, że stukowiec łapie coś co nie jest spalaniem stukowym. Te samochody mają trochę lat.
Musisz ogarnąć mechanika od Subaru w okolicy.
Kliknij na mój login i przejrzyj moje posty znajdziesz gdzie się udzielałem.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, widzę że problemy Subaru W JG to to nie tylko moja specjalność :P.

Mam podobny problem z tym e auto ma tendencje do gaśnięcia.   Też poszarpywało i wzbudzały się wibracje w okolicy 2.5 tys obrotów. 


Wczoraj wymieniłem przewody zapłonowe i  i problem jakby ustał ale tylko na chwilę . Dziś chciałem przewody poprzypiać do tych plastikowych "trzymaków" i tu ZONK bo jeden z przewodów się poluzował i nie idzie go zapiąć do świecy.  Wygląda to tak że wszystkie się trzymają mocno a ten jeden można wyjąć bez użycia siły.  Efekt niestety oczywisty: wypadanie zapłonu.  Obroty falują z rury strzela etc. 

Dodam, że przewody nówki BOSCH.  Juto kupię nowe a te do reklamacji choć nie wiem czy przyjmą skoro kable jeździły pół dnia.  Dodatkowo zauważyłem małe pęknięcia tej gumowej osłony w którą wchodzi przewód . To nie jest izolacja.  (foto).

Co do gaśnięcia i poszarpywania to też sprawdzałem przepustnicę, lambdy, wtryski LPG, reduktor LPG,  błędów w kompie brak. 

 

Jak coś znajdziesz to daj znać. 

 

 

 

 

świece.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...