daymonn Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Witam zainteresowanych... Od jakiegos czasu probuje zdiagnozowac usterke jednak bezskutecznie. Problem polega na braku mocy i poszarpywanie do ok. 2,5tys obrotow Po podpieciu komputera bledow brak, brak tez check engine Problem mozna na chwile usunac odpinajac akumulator, pomaga gdzies na ok. 70km, jednak wraca glownie podczas podjazdu pod gore Rzeczy ktore sprawdzilem i nie pomogly: - czyszczenie przepustnicy - czyszczenie egr - wymiana sondy - wymiana czujnika przy filtrze powietrza Nie jestem mechanikiem ale skoro odpiecie zasilania chwilowo pomaga to wydaje mi sie ze to temat jakiegos czujnika ale skoro pracuje zle to czemu zero bledow na ten temat? Z gory dzieki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voywit35 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Musisz zrobić dokładną diagnostykę , profesjonalne oprogramowanie. Po tym opisie to trochę wróżenie z fusów .Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Witam zainteresowanych... Od jakiegos czasu probuje zdiagnozowac usterke jednak bezskutecznie. Problem polega na braku mocy i poszarpywanie do ok. 2,5tys obrotow Po podpieciu komputera bledow brak, brak tez check engine Problem mozna na chwile usunac odpinajac akumulator, pomaga gdzies na ok. 70km, jednak wraca glownie podczas podjazdu pod gore Rzeczy ktore sprawdzilem i nie pomogly: - czyszczenie przepustnicy - czyszczenie egr - wymiana sondy - wymiana czujnika przy filtrze powietrza Nie jestem mechanikiem ale skoro odpiecie zasilania chwilowo pomaga to wydaje mi sie ze to temat jakiegos czujnika ale skoro pracuje zle to czemu zero bledow na ten temat? Z gory dzieki za porady Stukowca robiłeś?Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 2 godziny temu, daymonn napisał: Witam zainteresowanych... Od jakiegos czasu probuje zdiagnozowac usterke jednak bezskutecznie. Problem polega na braku mocy i poszarpywanie do ok. 2,5tys obrotow Po podpieciu komputera bledow brak, brak tez check engine Problem mozna na chwile usunac odpinajac akumulator, pomaga gdzies na ok. 70km, jednak wraca glownie podczas podjazdu pod gore Rzeczy ktore sprawdzilem i nie pomogly: - czyszczenie przepustnicy - czyszczenie egr - wymiana sondy - wymiana czujnika przy filtrze powietrza Nie jestem mechanikiem ale skoro odpiecie zasilania chwilowo pomaga to wydaje mi sie ze to temat jakiegos czujnika ale skoro pracuje zle to czemu zero bledow na ten temat? Z gory dzieki za porady Przedlift, czy polift? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymonn Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Godzinę temu, polter_83 napisał: Stukowca robiłeś? Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Co to za czujnik? Nie orientuje sie az tak 51 minut temu, WOJO napisał: Przedlift, czy polift? Polift, 2007r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Polift, 2007r Czujnik spalania stykowego może mieć wpływ na dynamikę samochodu do 2,5k RPM. Cofa zapłon, rok może pasować chyba masz sterownik Hitachi.Jest cały wątek na forum o tymJa go ogłuszałem w ECU w jednej firmie.Choć obecnie mam trochę inne problemy samochód zalicza żabkę na 1 i 2 biegu przy delikatnej jeździe w okolicy 1,5k RPM.Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymonn Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 17 minut temu, polter_83 napisał: Czujnik spalania stykowego może mieć wpływ na dynamikę samochodu do 2,5k RPM. Cofa zapłon, rok może pasować chyba masz sterownik Hitachi. Jest cały wątek na forum o tym Ja go ogłuszałem w ECU w jednej firmie. Choć obecnie mam trochę inne problemy samochód zalicza żabkę na 1 i 2 biegu przy delikatnej jeździe w okolicy 1,5k RPM. Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Trzeba ogluszac czy mozna wymienic? Gdzie go szukac pod maska? Jezeli to nie problem wrzuc link do artykulu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Trzeba ogluszac czy mozna wymienic? Gdzie go szukac pod maska? Jezeli to nie problem wrzuc link do artykulu Problem może być, że stukowiec łapie coś co nie jest spalaniem stukowym. Te samochody mają trochę lat.Musisz ogarnąć mechanika od Subaru w okolicy.Kliknij na mój login i przejrzyj moje posty znajdziesz gdzie się udzielałem.Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Musiał Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Hej, widzę że problemy Subaru W JG to to nie tylko moja specjalność . Mam podobny problem z tym e auto ma tendencje do gaśnięcia. Też poszarpywało i wzbudzały się wibracje w okolicy 2.5 tys obrotów. Wczoraj wymieniłem przewody zapłonowe i i problem jakby ustał ale tylko na chwilę . Dziś chciałem przewody poprzypiać do tych plastikowych "trzymaków" i tu ZONK bo jeden z przewodów się poluzował i nie idzie go zapiąć do świecy. Wygląda to tak że wszystkie się trzymają mocno a ten jeden można wyjąć bez użycia siły. Efekt niestety oczywisty: wypadanie zapłonu. Obroty falują z rury strzela etc. Dodam, że przewody nówki BOSCH. Juto kupię nowe a te do reklamacji choć nie wiem czy przyjmą skoro kable jeździły pół dnia. Dodatkowo zauważyłem małe pęknięcia tej gumowej osłony w którą wchodzi przewód . To nie jest izolacja. (foto). Co do gaśnięcia i poszarpywania to też sprawdzałem przepustnicę, lambdy, wtryski LPG, reduktor LPG, błędów w kompie brak. Jak coś znajdziesz to daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 (edytowane) 3 godziny temu, daymonn napisał: Polift, 2007r Świece. Jjaki stan, kiedy wymieniane? Zacząłbym od najprostszych rzeczy... Edytowane 19 Maja 2019 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się