Skocz do zawartości

Impreza GH 2.0 - pytanie o możliwość dodania kilku elementów


sinolog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Od dłuższego czasu noszę się z kupnem nowego samochodu. Po długich poszukiwaniach, jazdach testowych różnymi markami (m.in. Honda Civic 1.8) etc. zataczam duże koło i z dużym prawdopodobieństwem wybór padnie na Imprezę GH 2.0. Wiem, że nie jest to demon szybkości, ale jeździ mi się nią bardzo dobrze poza tym jakoś czuję, że jest to jeden z tych samochodów "dla mnie" ;) 

 

W dłuższej perspektywie chciałbym podrasować wygląd mojego samochodu, nadać mu trochę inny, bardziej dynamiczny charakter. Moją uwagę zwrócił fakt, że część imprez z wolnossącym 2.0 na rynku posiada listwy progowe (takie, jak srebrna na poniższych zdjęciach) oraz trochę inny tylni i przedni zderzak, a część (w tym m.in. egzemplarz koło którego chodzę oraz czerwona z ostatniego zdjęcia) nie. Nie będę ukrywał, że bardzo podobają mi się te wykończenia i chciałbym w miarę możliwości uzyskać taki efekt w moim aucie. Czy był to jakiegoś rodzaju "pakiet sportowy" oferowany przez Subaru?

 

Moje pytania są następujące:

 

1. Czy jest możliwe dodanie tych listew i konwersja "spokojniejszej" wersji na bardziej "dynamiczną" i czy wiąże się to z jakimiś większymi ingerencjami (wiercenie dodatkowych otworów etc.)?

2. Jakich konkretnie części szukać? Czy można do używanego auta dodać taki pakiet wizualny np. w ASO? 

3. Jaki będzie orientacyjny koszt takiej przeróbki i czy warto? Może od razu lepiej szukać egzemplarza z takim pakietem?

 

Przepraszam, jeśli ten temat był wałkowany, jestem tu nowy i ogólnie jeszcze zielony w tematyce Subaru. Będę wdzięczny za wszelką pomoc i porady.

 

Pozdrawiam,

Paweł

 

subaru-impreza-2007-hatchback.jpg

 

subaru-impreza-2007-hatchback-28.jpg

 

subaru-impreza-2007-hatchback-06.jpg

Edytowane przez sinolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Jaki będzie orientacyjny koszt takiej przeróbki i czy warto? Może od razu lepiej szukać egzemplarza z takim pakietem?

 

Co kto lubi. Kup sobie zrobione, takie jak ci się podoba i już. Chyba, że lubisz szukać części, bo ja nie :-)

 

Przerobionych imprez GC na GT jest bardzo dużo. Jak jest z GH to nie wiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, masz rację, najfajniej byłoby kupić takie, żebym nic nie musiał w nim zmieniać na początek i żeby podobało mi się takie, jakie jest. 

8 godzin temu, Adrian Foto napisał:

3. Jaki będzie orientacyjny koszt takiej przeróbki i czy warto? Może od razu lepiej szukać egzemplarza z takim pakietem?

 

Co kto lubi. Kup sobie zrobione, takie jak ci się podoba i już. Chyba, że lubisz szukać części, bo ja nie :-)

 

Przerobionych imprez GC na GT jest bardzo dużo. Jak jest z GH to nie wiem. 

Cały problem w tym, że egzemplarz, nad którym się zastanawiam jest w bardzo dobrym stanie technicznym, ma mały przebieg, jest świeżo 

po wymianie rozrządu i ogólnie rzecz biorąc jest dość pewnym autem. Problem z nim tylko taki, że jest dość podstawowo wyposażone, ale 

właścicielką była kobieta w średnim wieku która przy zakupie raczej nie zwracała uwagi na takie rzeczy jak bardziej sportowy wygląd auta. 

 

Stąd też moje pytania i prośba o pomoc, bo chyba lepiej wziąć pewne auto i przerobić je trochę wizualnie tak, żeby odpowiadało 

moim potrzebom. W końcu to tylko dwie plastikowe listwy progowe plus kilka innych dodatków. Wiem, że to nie będzie WRX, ale na kupno, zrobienie  

i utrzymanie fajnego WRX'a na razie mnie nie stać. 

 

Ten pakiet stylizujący wolnossącego GH 2.0 na kształt WRX'a nazywał się chyba M-Sport, czy jakoś tak. Niestety nie byłem w stanie tego ustalić.

Myślicie, że w Subaru będą w stanie coś takiego zrobić? Na necie znalazłem tylko zestawych tzw. "skirts" czyli doczepianych pod progi i zderzaki 

czarnych listew, ale mi głównie chodzi o te boczne, rozszerzające progi. 

 

W dalszej perspektywie planowałbym zmianę felg i opon oraz hydrografikę na kilku plastikowych elementach wnętrza. I to tyle. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet M sport to BMW, impreza z dokładkami na progach to wersja RS.
Możesz dołożyć nakładki na progi ale potrzebujesz też obydwa zderzaki bo są inne, inne też są fotele, wersja RS ma takie same jak WRX.
Nie wiem czy wersja którą chcesz kupić posiada takie rzeczy jak xenony, skórzaną kierownicę z tempomatem i sterowaniem radia a takie wyposażenie jest w wersji RS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

11 minut temu, koziolek napisał:

Pakiet M sport to BMW, impreza z dokładkami na progach to wersja RS.
Możesz dołożyć nakładki na progi ale potrzebujesz też obydwa zderzaki bo są inne, inne też są fotele, wersja RS ma takie same jak WRX.
Nie wiem czy wersja którą chcesz kupić posiada takie rzeczy jak xenony, skórzaną kierownicę z tempomatem i sterowaniem radia a takie wyposażenie jest w wersji RS.

 

Dzięki za odpowiedź. Ten M-Sport przewinął mi się w opisach na jednym z niemieckich portali, stąd błąd.

 

Wersja, którą chcę kupić nie ma niestety xenonów i wielofunkcyjnej kierownicy, fotele też są normalne. 

Właśnie teraz zauważyłem te różnice w zderzakach. Zadzwonię jutro do Subaru i zapytam się o orientacyjny koszt 

takiej modyfikacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy były jakieś wersje pośrednie pomiędzy zwykłym GH i wersją RS tzn. tylko zmiany wizualne + lepsze wyposażenie? Jest sporo imprez z dobrym wyposażeniem, ale bez tych listew i zderzaków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, sinolog napisał:

A czy były jakieś wersje pośrednie pomiędzy zwykłym GH i wersją RS tzn. tylko zmiany wizualne + lepsze wyposażenie? Jest sporo imprez z dobrym wyposażeniem, ale bez tych listew i zderzaków. 

 

Szukajcie a znajdziecie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy były jakieś wersje pośrednie pomiędzy zwykłym GH i wersją RS tzn. tylko zmiany wizualne + lepsze wyposażenie? Jest sporo imprez z dobrym wyposażeniem, ale bez tych listew i zderzaków. 
Pewnie były lepiej wyposażone niektóre wersje, ale bez foteli, zawieszenia i zderzaków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. No nic, zadzwonię jutro do Subaru i zapytam się o możliwość i koszt takiej operacji i albo się zdecyduję, albo zaczekam i jeszcze poszukam.

 

@koziolek a czym w codziennym użytkowaniu charakteryzują się te amortyzatory w WRX? 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyposażona i w RS, sam kiedyś chciałem kupić, ale mam już jedną ;) https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-2-0i-4x4-sport-xenon-alu18-oryginalne-153tys-km-ID6BV3z8.html#d17ec1f48c 

Żeby nie było, że OT: widać na foto pełen pakiet RS: progi, zderzak z dyfuzorem, fotele jak w WRX.  W WRX masz - mówię o rzeczach widocznych:  wlot na masce (wiadomo), centralne miejsce zajmuje obrotomierz i nie ma reduktora.

 

Cena wydaje się wielce uczciwa, pytanie jak stan techniczny. W ogłoszeniach RS nazywany jest czasem Sportem (jw.). 

Edytowane przez blackphoenix1212
uzupełnienie wpisu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...