Skocz do zawartości

2.2 litra i 4AT


Adrian Foto

Rekomendowane odpowiedzi

Łatwiej silnik 2.2 wsadzić w miejsce 1.6
Dokładnie.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Pan posiada 2.2 wolnossące? Co możesz o nim powiedzieć?
Silnik z regulacją hydrauliczną luzu zaworowego, mój ma przynajmniej 200k na gazie zrobione. Aktualnie 336k km przebiegu.
Jak na 23 letnie kombi na większych o dwa rozmiary felgach całkiem nieźle przyspiesza. Coś koło 11-12s do setki. Spalanie benzyny od 8,5l do 12l zależy od buta. :mrgreen: gazu pali o 2l więcej.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2019 o 00:07, Dzixd napisał:

Silnik z regulacją hydrauliczną luzu zaworowego, mój ma przynajmniej 200k na gazie zrobione. Aktualnie 336k km przebiegu.
Jak na 23 letnie kombi na większych o dwa rozmiary felgach całkiem nieźle przyspiesza. Coś koło 11-12s do setki. Spalanie benzyny od 8,5l do 12l zależy od buta. :mrgreen: gazu pali o 2l więcej.

Wysłane z mojego mądrego telefonu
 

Czyli regulacja luzów w tym silniczku odpada? No to podtlenek do tego silnika jest idealny :-)

 

A ty masz MT czy AT, bo pewnie automat wolniejszy będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MT Z reduktorem

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...