yahoo10 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Dzien dobry. Mam nowa Tribeca z USA. Na jaki dokladnie olej syntetyczny (parametry itd.) powinienem wymienic obecny olej (i gdzie go najlepiej kupic)??? Z gory dziekuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Co pisza w instrukcji obslugi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Co pisza w instrukcji obslugi? nie wiem - nie czytalem (amerykanska), a ja pytam o parametry oleju na Europe gdzie jezdzi sie duzo szybciej niz w US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Co pisza w instrukcji obslugi? nie wiem - nie czytalem (amerykanska), a ja pytam o parametry oleju na Europe gdzie jezdzi sie duzo szybciej niz w US. Rodzaj oleju nie ma znaczenia ale jak chcesz dużo szybciej jeżdzic niz w US to sobie jakąś chlodniczke oleju AT dopasuj i jakies tarcze z klockami (pasuja z STI) Chyba ze tylko troche szybciej to może tak zostac 5 w 50 jak pamiętam może być Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Rodzaj oleju nie ma znaczenia ale jak chcesz dużo szybciej jeżdzic niz w US to sobie jakąś chlodniczke oleju AT dopasuj i jakies tarcze z klockami (pasuja z STI) Chyba ze tylko troche szybciej to może tak zostac 5 w 50 jak pamiętam może być Pozdr.AK Dziekuje za odpowiedz! troche szybciej (nie rajdowo) czyli, ze szukam Vavoline syntetyk 5w50. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Na przyklad ale jakis inny latwiej dostepny tez może byc np. Mobil.... ps.pierwsza wymiana przy 5000tys potem 15 , 30 itd AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Na przyklad ale jakis inny latwiej dostepny tez może byc np. Mobil....ps.pierwsza wymiana przy 5000tys potem 15 , 30 itd AK rozmawialem z serwisem Subaru - oni z kolei stosuja castrol 10W60 (bardzo drogi za 1 litr). Zglupiec mozna przy tym jaki olej rzeczywiscie zastosowac - 5w50 czy 10w60, czy mobil czy castrol itd. za duzy wybor!? To co w koncu brac mobil czy castrol - czy na jedno wychodzi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Trzeba spr. czy 10w60 jest przewidziany (chyba nie) do silnika H6.Tego "b.drogiego" nie kupisz na stacji benz....ale już nie chce mi sie dyskutować bo to "śliski" temat AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 ....ale już nie chce mi sie dyskutować bo to "śliski" temat AK Andrzej i pozostali uczestnicy forum, wczytalem sie wlasnie w dosc dluga dyskusje (watek Darka) na temat stosowanych oleji do Subaru, odpowiedzi z Dyrekcji SIP jakoby castrol 10w60 byl absolutnie nie dobry do nowych silnikow 3.0. Padaja nazwy oleji Motul oraz Mobil. Ciezko jest (nie bedac mechanikiem) samemu zdecydowac jak kazdy mowi co innego. Fakt, ze "sliski temat". Poczekam na oficjalne stanowisko SIP? A tak btw czy w Wwie jest dobry serwis Subaru, ktory wcale nie jest ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A tak btw czy w Wwie jest dobry serwis Subaru, ktory wcale nie jest ASO? jest i to kilku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A tak btw czy w Wwie jest dobry serwis Subaru, ktory wcale nie jest ASO? jest i to kilku a czy moglbys dac mi na nich namiary? (ewentualnie na priva: yahoo10@gazeta.pl) z gory dziekuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A tak btw czy w Wwie jest dobry serwis Subaru, ktory wcale nie jest ASO? jest i to kilku a czy moglbys dac mi na nich namiary? (ewentualnie na priva: yahoo10@gazeta.pl) z gory dziekuje! Jeżeli chodzi o Tribece radze ASO wszelkie inne serwisy będą "odkrywać ameryke" chyba że chcesz ktorys przeszkolic na swojej Tribece AK ps.I w ASO masz najtaniej spr. telefonicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Jeżeli chodzi o Tribece radze ASO wszelkie inne serwisy będą "odkrywać ameryke" chyba że chcesz ktorys przeszkolic na swojej Tribece AK OK! fair enough:) przyjade i sprawdze na poczatek z wymiana oleju:))) pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Dobrze zrobisz. Szkoda eksperymentować na wozie za takie pieniądze. A u Andrzeja wszystko ładnie z samochodem ogarną, a jak się okaże, żeś człowiek kulturalny i masz wypastowane buty i czyste paznokcie, to jeszcze dostaniesz kanapkę, ogórka i kawę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Dobrze zrobisz. Szkoda eksperymentować na wozie za takie pieniądze. A u Andrzeja wszystko ładnie z samochodem ogarną, a jak się okaże, żeś człowiek kulturalny i masz wypastowane buty i czyste paznokcie, to jeszcze dostaniesz kanapkę, ogórka i kawę . Przemqu ja pisalem ogolnie o ASO i Tribece .A może Yahoo 10 mieszka w Lomiankach :?: to przeciez dla samej kawy , kanapki i ogorka nie bedzie jechal na Okęcie zakladając że ma buty i paznokcie OK i jest kulturalny Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A może Yahoo 10 mieszka w Lomiankach :?: akurat mieszkam na Powislu, to obie strony ta sama odleglosc (do Lomianek czy na Krakowska i tak i tak daleko..) wypastuje buty i przyjade na ogorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A tak z ciekawości - to 10W60 niby dlaczego niedobre do H6? Oczywiście pytam o sezon letni, bo 10W na srogie warszawskie zimy to oczywiście można z marszu odradzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zadzwon wczesniej i sie umow w serwisie Ide po ogorki :grin: Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A tak z ciekawości - to 10W60 niby dlaczego niedobre do H6? Oczywiście pytam o sezon letni, bo 10W na srogie warszawskie zimy to oczywiście można z marszu odradzać Jeżeli ta lepkość jest jako zalecana w instrukcji obslugi do silnikow H6 to OK.Nie pamiętam AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Jedynym prawidłowym olejem do Tribec'i jest Motul Super Sport Competition 700V 7.4W59. Ludzie drogie!!! Czy Wam już odbija? H6 w Tribece jest takie samo jak H6 w Legacy, Legacy spec.B, czy OBK... Wymaga takiego samego, przyzwoitego oleju o parametrach pewnie w okolicach 5W50. Tylko na Nurburgring w próbach dystansowych bez Motula się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Gal, słusznie gadasz. Zwykłe auta to nie promy kosmiczne czy bolidy z Le'Mans, wystarczy zalać zwykły markowy olej spełniający specyfikację podaną w instrukcji, naprawdę żadna filozofia i raczej nie powód do otwierania kolejnego bezsensownego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 I lepiej nie lac duzo gestszego oleju niz zalecany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Tylko na Nurburgring w próbach dystansowych bez Motula się nie da. Ufff... bo już się martwiłem, że niepotrzebnie go leję. PS. Motul w promocji na nie-ASO.pl - 6L oleju plus filtr - kosztuje mniej, niż "cywilny" TWS lany przez ASO DaWoj, a już tym bardziej niż butelkowany RS dostępny na stacjach Shella . A więc nie do końca on jest jakimś "łolaboga bógwico", a zwykłym olejem dostępnym za te same pieniądze, co inne. Ino puszkie ma metalowe. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Przemeq, od kiedy TWS to cywilny olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam, własnie przerobiłem temat oleju w Tribece MY08 - oficjalnie (w USA) sugerowany jest 5w30 (dla aut w miarę nowych), ja wlałem 6,3l Castrola SLX Pro, wymiana kosztowała mnie 30zł a olej kupiłem via Allegro we Wrocławiu + filtr oleju KN w sklepie internetowym spod Piaseczna, jest super, cicho i bez problemu. Polecam i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi