Skocz do zawartości

olej do B9 Tribeca


Rekomendowane odpowiedzi

Co pisza w instrukcji obslugi?

 

nie wiem - nie czytalem (amerykanska), a ja pytam o parametry oleju na Europe gdzie jezdzi sie duzo szybciej niz w US.

 

Rodzaj oleju nie ma znaczenia ale jak chcesz dużo szybciej jeżdzic niz w US to sobie jakąś chlodniczke oleju AT dopasuj i jakies tarcze z klockami (pasuja z STI) :lol:

Chyba ze tylko troche szybciej to może tak zostac :mrgreen:

5 w 50 jak pamiętam może być

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj oleju nie ma znaczenia ale jak chcesz dużo szybciej jeżdzic niz w US to sobie jakąś chlodniczke oleju AT dopasuj i jakies tarcze z klockami (pasuja z STI) :lol:

Chyba ze tylko troche szybciej to może tak zostac :mrgreen:

5 w 50 jak pamiętam może być

Pozdr.AK

 

 

Dziekuje za odpowiedz! troche szybciej (nie rajdowo) czyli, ze szukam Vavoline syntetyk 5w50.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przyklad :lol: ale jakis inny latwiej dostepny tez może byc np. Mobil....

ps.pierwsza wymiana przy 5000tys potem 15 , 30 itd

AK

 

rozmawialem z serwisem Subaru - oni z kolei stosuja castrol 10W60 (bardzo drogi za 1 litr). Zglupiec mozna przy tym jaki olej rzeczywiscie zastosowac - 5w50 czy 10w60, czy mobil czy castrol itd. za duzy wybor!?

 

To co w koncu brac mobil czy castrol - czy na jedno wychodzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....ale już nie chce mi sie dyskutować bo to "śliski" temat :mrgreen:

AK

 

Andrzej i pozostali uczestnicy forum, wczytalem sie wlasnie w dosc dluga dyskusje (watek Darka) na temat stosowanych oleji do Subaru, odpowiedzi z Dyrekcji SIP jakoby castrol 10w60 byl absolutnie nie dobry do nowych silnikow 3.0. Padaja nazwy oleji Motul oraz Mobil. Ciezko jest (nie bedac mechanikiem) samemu zdecydowac jak kazdy mowi co innego. Fakt, ze "sliski temat". Poczekam na oficjalne stanowisko SIP?

 

A tak btw czy w Wwie jest dobry serwis Subaru, ktory wcale nie jest ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak btw czy w Wwie jest dobry serwis Subaru, ktory wcale nie jest ASO?

jest i to kilku :mrgreen:

 

a czy moglbys dac mi na nich namiary? (ewentualnie na priva: yahoo10@gazeta.pl)

 

z gory dziekuje!

 

Jeżeli chodzi o Tribece radze ASO wszelkie inne serwisy będą "odkrywać ameryke" chyba że chcesz ktorys przeszkolic na swojej Tribece :mrgreen:

AK

ps.I w ASO masz najtaniej spr. telefonicznie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobisz. Szkoda eksperymentować na wozie za takie pieniądze. A u Andrzeja wszystko ładnie z samochodem ogarną, a jak się okaże, żeś człowiek kulturalny i masz wypastowane buty i czyste paznokcie, to jeszcze dostaniesz kanapkę, ogórka i kawę :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobisz. Szkoda eksperymentować na wozie za takie pieniądze. A u Andrzeja wszystko ładnie z samochodem ogarną, a jak się okaże, żeś człowiek kulturalny i masz wypastowane buty i czyste paznokcie, to jeszcze dostaniesz kanapkę, ogórka i kawę :mrgreen:.

 

Przemqu ja pisalem ogolnie o ASO i Tribece .A może Yahoo 10 mieszka w Lomiankach :?:

to przeciez dla samej kawy , kanapki i ogorka nie bedzie jechal na Okęcie zakladając że ma buty i paznokcie OK i jest kulturalny :mrgreen:

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości - to 10W60 niby dlaczego niedobre do H6? Oczywiście pytam o sezon letni, bo 10W na srogie warszawskie zimy to oczywiście można z marszu odradzać :D

 

Jeżeli ta lepkość jest jako zalecana w instrukcji obslugi do silnikow H6 to OK.Nie pamiętam

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym prawidłowym olejem do Tribec'i jest Motul Super Sport Competition 700V 7.4W59.

 

Ludzie drogie!!!

Czy Wam już odbija? H6 w Tribece jest takie samo jak H6 w Legacy, Legacy spec.B, czy OBK... Wymaga takiego samego, przyzwoitego oleju o parametrach pewnie w okolicach 5W50.

 

Tylko na Nurburgring w próbach dystansowych bez Motula się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gal, słusznie gadasz. Zwykłe auta to nie promy kosmiczne czy bolidy z Le'Mans, wystarczy zalać zwykły markowy olej spełniający specyfikację podaną w instrukcji, naprawdę żadna filozofia i raczej nie powód do otwierania kolejnego bezsensownego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na Nurburgring w próbach dystansowych bez Motula się nie da.

 

Ufff... bo już się martwiłem, że niepotrzebnie go leję.

 

PS. Motul w promocji na nie-ASO.pl - 6L oleju plus filtr - kosztuje mniej, niż "cywilny" TWS lany przez ASO DaWoj, a już tym bardziej niż butelkowany RS dostępny na stacjach Shella :twisted:. A więc nie do końca on jest jakimś "łolaboga bógwico", a zwykłym olejem dostępnym za te same pieniądze, co inne. Ino puszkie ma metalowe. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, własnie przerobiłem temat oleju w Tribece MY08 - oficjalnie (w USA) sugerowany jest 5w30 (dla aut w miarę nowych), ja wlałem 6,3l Castrola SLX Pro, wymiana kosztowała mnie 30zł a olej kupiłem via Allegro we Wrocławiu + filtr oleju KN w sklepie internetowym spod Piaseczna, jest super, cicho i bez problemu. Polecam i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...