Jump to content

Recommended Posts

Cześć, kolega w Legacy 2.0 kombi 2002r. zakładał je ale pierwszy komplet na przodzie bił, wymienili mu i teraz jest bardzo zadowolony.

Link to post
Share on other sites

mialem rotingery nawiercane + nacinane, mimo niezbyt agresywnej jazdy biły po jakims roku i 15k przejechane, nie kupie wiecej tym bardziej ze mozna (przynajmniej u mnie w legacy V) za 150 extra kupic duzo bardziej tarcze profi..Ktorym na chwile obecna dalem wiecej w kosc mimo ze mam je niecałe 2 miesiace i nie bija :))

 

Choc znam przynajmniej 4 osoby ktora sa zadowolone..

Link to post
Share on other sites

Podobno Rotinger robi też tarcze na pierwszy montaż, chociaż ciężko taką informację znaleźć, ja to wiem od przedstawiciela. Generalnie z tarczami hamulcowymi jest problem..

Chyba najpewniejsze z tych droższych są Brembo.

Zdecydowanie odradzam Trw, są drogie a po kilku, kilkunastu tysiącach zaczynają bić. Podobno w tej chwili jedne z najlepszych tarcz ma Maxgear. To tania firma, ale tarcze podobno są na prawdę fajnej jakości.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, marc120 napisał:

Podobno Rotinger robi też tarcze na pierwszy montaż, chociaż ciężko taką informację znaleźć, ja to wiem od przedstawiciela. Generalnie z tarczami hamulcowymi jest problem..

Chyba najpewniejsze z tych droższych są Brembo.

Zdecydowanie odradzam Trw, są drogie a po kilku, kilkunastu tysiącach zaczynają bić. Podobno w tej chwili jedne z najlepszych tarcz ma Maxgear. To tania firma, ale tarcze podobno są na prawdę fajnej jakości.

Ja jeżdżę na zestawach TRW i znam inne osoby, które też tak robią i nic nie bije, a już jeden komplet klocków tej samej firmy na nich zużyłem. Nie jest to jazda po torze tylko trasy i czasem ruch miejski na terenie Polski. Nie wiem jak sprawdziłyby się gdybym w krótkim odstępie czasu kilka razy wyhamował auto do zera z wysokiej prędkości. Niemniej jednak nie jest to sprzęt sportowy więc nie do tego został stworzony. Ogólnie to zbaczamy trochę z wątku bo kolega pytał o Rotinger... A z mojego doświadczenia to najlepiej po prostu nie kupować czegoś firmy krzak i o ile auto nie będzie się ścigać to najlepszym wyborem jest to co nam siadło i się sprawdziło. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Ja u siebie złożyłem wczoraj zestaw na przód, nawiercane wysokowęglowe HP, narazie nic się nie dzieje, po wczorajszej nocnej ulewje rano zero rdzawego nalotu na tarczach.

 

IMG_20200905_104611.jpg

Edited by yaroz
Link to post
Share on other sites

Ja u siebie mam Rotingery od 40k km

Rdzawy nalot pojawi się dość szybko, tu bym nie liczył na ich hasła reklamowe. 

 

Jeśli chodzi o siłę hamowania, na poprzednich tarczach było lepiej (Brembo) 

Jeśli chodzi o nawiercanie i nacinanie, to moje odczucie jest takie że ciut to pomaga. Przy mocnym hamowaniu, czuć jak "ścina" klocek, ma to charakterystyczny dźwięk 

 

 

20191221_101118.jpg

Edited by bikeman1
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, bikeman1 napisał:

Ja u siebie mam Rotingery od 40k km

Rdzawy nalot pojawi się dość szybko, tu bym nie liczył na ich hasła reklamowe. 

 

Jeśli chodzi o siłę hamowania, na poprzednich tarczach było lepiej (Brembo) 

Jeśli chodzi o nawiercanie i nacinanie, to moje odczucie jest takie że ciut to pomaga. Przy mocnym hamowaniu, czuć jak "ścina" klocek, ma to charakterystyczny dźwięk 

 

 

20191221_101118.jpg

Niezły ten baniaczek, że całe auto potrafi utrzymać. :D

A jak wygląda zużycie i pylenie w przypadku takich tarcz? Często trzeba klocki wymieniać? 

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, bikeman1 napisał:

Ja u siebie mam Rotingery od 40k km

Rdzawy nalot pojawi się dość szybko

Mówisz o tej powłoce galwanizowanej na tarczy czy o powierzchni ciernej?Masz zwykłe czy Rotinger HP (wysokowęglowe)?

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, yaroz napisał:

Mówisz o tej powłoce galwanizowanej na tarczy czy o powierzchni ciernej?Masz zwykłe czy Rotinger HP (wysokowęglowe)?

Wysokowęglowe

 

Mówię o powłoce poza powierzchnia cierną 

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...