Jump to content
kamul

Działanie/Podłączanie DRL w praktyce?

Recommended Posts

12 godzin temu, ozarek napisał:

Mimo, że ich geometria odpowiada geometrii żarówek halogenowych.

Podczas testów ledów philipsa okazało się że rozczepienie światła jest lepsze (bardziej wyraźna równa  linia) od zwykłych H4 i pozwala łatwiej ustawić reflektor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o pomoc z modułem 10.1. dołączyłem się do długich świateł a świecą mi wszystkie lampy mijania i długie

Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, voywit35 napisał:

Proszę o pomoc z modułem 10.1. dołączyłem się do długich świateł a świecą mi wszystkie lampy mijania i długie

Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka
 

Gdzie konkretnie się wpiąłeś fioletowymi kabelkami?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, voywit35 napisał:

W jedną z žył żarówki długich światłach

Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka
 

Napisz dokładniej, o jakim modelu pojazdu piszemy i do którego kabelka się podłączyłeś.

 

 

HL.png

Edited by WOJO

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG, mam legacy IV z 2009 r wpiołem się bezpośrednio w żarówke H7 w przewód. Zrobiłem to załączonymi złączkami, jeden fioletowy w lewą a drugi fioletowy w drugą :( i nie działa poprawnie

Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.05.2019 o 06:07, ipsx82 napisał:

Podczas testów ledów philipsa okazało się że rozczepienie światła jest lepsze (bardziej wyraźna równa  linia) od zwykłych H4 i pozwala łatwiej ustawić reflektor.

bo granica światło-cień z leda jest ostrzejsza niż z klasycznej żarówki - to nic dziwnego.

Geometria żarówki to rozmieszczenie wszystkich elementów co wpływa na pracę takiego źródła światła w reflektorze.

Dlatego dobrze zrobiony LED ma równiejszą linię podziału, natomiast ustawienie to już wtórnik bo reflektor ustawia się całościowo (odbłyśnik+źródło), a nie źródło względem odbłyśnika.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.05.2019 o 17:06, voywit35 napisał:

OMG, mam legacy IV z 2009 r wpiołem się bezpośrednio w żarówke H7 w przewód. Zrobiłem to załączonymi złączkami, jeden fioletowy w lewą a drugi fioletowy w drugą :( i nie działa poprawnie

Nie masz co się dziwić, że dopytuję.:)

Oryginalna instalacja wygląda tak:

HL_orig.thumb.png.cc49417844d35bc7aaf1b0b46cc2ca45.png

 

Chyba pokusiłbym się o rozdzielenie świateł drogowych i wstawienie dwóch przekaźników sterujących masą podawaną do żarówek drogowych.

 

 

Rozwiązanie, które zaproponowałem powinno się sprawdzić w modułach posiadających funkcję doświetlania zakrętów (stąd potrzeba rozdzielenia świateł).

W Twoim przypadku (posiadasz moduł w wersji AM 010.1) wystarczy rozwiązanie z jednym przekaźnikiem sterowanym z dowolnego fioletowego kabelka.

 

 

 

Jest jeden mały problem w moim podejściu.

Nie da się w ten sposób sterować mocą świateł drogowych, służących za światła DRL...

Nie mam dzisiaj siły się nad tym dalej zastanawiać...

 

Edited by WOJO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za i za to, ale widzę że sam nie dam rady, ale na szczęście jestem z Chełma a Ty z Lublina daleko nie jest :)

Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...