Patryk Jakubiec Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Zakupiłem Impreze Outback z USA rocznik 2005 silnik 2.5 bez turbo 165 koni i planuje wymianę amortyzatorów bo tylny już cieknie. Chciałbym aby auto trochę się mniej bujało niż jest to teraz i stąd pytanie jakie amortyzatory polecacie? Z tego co czytałem to wszyscy piszą o Kayabach SR lub AGX ale we wszystkich tematach pytanie było o Sedany i to w wersjach WRX/STI więc nie wiem czy te amortyzatory będą pasowały do mojego Subaru? Na wszelki wypadek wrzucam VIN JF1GG68585G807092 Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Patryk Jakubiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapa0 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 On 4/29/2019 at 2:24 PM, Patryk Jakubiec said: Zakupiłem Impreze Outback z USA rocznik 2005 silnik 2.5 bez turbo 165 koni Popraw bo nawet nie wiadomo jak ci pomóc w tej sytuacji :X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jakubiec Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Problem już rozwiązany. Pasują. Nie wiem co mam poprawić w pierwszym poście. Subaru Impreza wersja Outback Sport Rok produkcji: 2005 Wersja silnikowa: 2.5 N/A 165 koni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQq Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 KYB Excel-G odpowiednik serii też jest ok jak nie masz zamiaru latać po torze Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Amortyzatory z sedan podejda do kombi, ale jest pewna roznica. Poniewaz wahacze w sedanie sa dluzsze, to kolumny maja otwory do montazu zwrotnic pod nieco innym katem. Po zalozeniu amorkow z sedana do kombi zmniejszy Ci sie kat pochylenia kola (negatyw). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Niemy Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 W dniu 2.06.2019 o 00:03, uxon napisał: Amortyzatory z sedan podejda do kombi, ale jest pewna roznica. Poniewaz wahacze w sedanie sa dluzsze, to kolumny maja otwory do montazu zwrotnic pod nieco innym katem. Po zalozeniu amorkow z sedana do kombi zmniejszy Ci sie kat pochylenia kola (negatyw). Idzie geometrię ustawić potem na zero bez dodatkowych zabiegów? Siadł mi tylny amor w Blobwagonie WRX i rozważam zakup KYB AGX, żeby go nieco utwardzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2021 W dniu 2.05.2019 o 15:56, Rapa0 napisał: Popraw bo nawet nie wiadomo jak ci pomóc w tej sytuacji :X Ale co ma poprawić? Żeby mniej bujało to proponuję wsadzić sprężyny z wrxa kombi. Sama wymiana amortyzatorów na KYB niewiele zmienia w kwestii bujania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQq Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Albo sprawdzić jakie są staby i ewentualnie założyć grubsze Edit, temat odgrzany jak dobry schabowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Tylni stab z WRX poprawia sytuację tylko odrobinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się