Jump to content

Gumy zawieszenia


Recommended Posts

Ja ostatnio wymieniłem tylko tylne, przednie były okej. Z Febesta wyszły 75zł na stronę. Wymiana łatwa, nie trzeba tulei wybijać, ma mocowania na śruby do budy i jedna śruba na wahacz. Po wymianie, prowadzenie na duży plus.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Na przeglądzie wyszło że gumy tylne przednich wahaczy mam do wymiany. Jakie kupić? Robić też od razu przednie gumy?

Na przeglądzie wyszlo, że gumy do wymiany, a Ty czekałeś aż w niedzielę zadasz pytanie na Forum Subaru? :o:thumbup:

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mechanik napisał:

Na przeglądzie wyszlo, że gumy do wymiany, a Ty czekałeś aż w niedzielę zadasz pytanie na Forum Subaru? :o:thumbup:

przecież nie rzuci się odrazu pod auto z kluczami, mechanicy też mają swoje terminy (mój mniej więcej 2tyg w sprawach nie palących) więc co Cię tak dziwi?

Sam zresztą w innym wątku zadałem pytanie odnośnie identycznej sytuacji jak @ewemarkam - dosłownie 1:1 - diagnosta stwierdził, że wydać symptomy rozwulkanizowania tulei tylnej w PL wahaczu. Teraz mam chwilę żeby się zastanowić czy robić odrazu kpl na obie strony czy wymienić to co jest wadliwe.

 

@Bobek666 obie tylne Ci padły, czy wymieniałeś dla zasady? Co ze zbieżnością, robiłeś/kontrolowałeś?

Sprawdzał ktoś ile kosztują te tuleje w ASO? Jeżeli dobrze patrzę to chodzi o 20201FC100 / 20201FC110 - pomożecie ? @Dyrekcja  @MM Cars Katowice Serwis

Link to post
Share on other sites

Ja mam lepiej z terminami, bo większość rzeczy robię sam. A mechanik mi udostępnia miejsce, narzędzia i wiedzędefault_smile.png

W sumie zadzwonię do ASO w poniedziałek jak nie będzie dużej różnicy to wezmę OEM.

 

W połowie maja mam konserwacją umówioną więc pewnie wtedy je wymienię.

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, ozarek napisał:

@Bobek666 obie tylne Ci padły, czy wymieniałeś dla zasady? Co ze zbieżnością, robiłeś/kontrolowałeś?

Może nie padły, ale miały bardzo duże luzy. Po zdjęciu widać wyraźnie, że w obu guma pęknięta, na granicy zerwania. Geo nie robiłem, gdyż wymieniając te tuleje nie ściągasz wahacza. Masz trzy śruby na stronę, podważasz wahacz jakąś łychą, zdejmujesz starą, zakładasz nową i analogicznie skręcasz. Roboty na 2h.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...