Skocz do zawartości

Powietrze z opon ucieeeeeeka


atlas1977

Rekomendowane odpowiedzi

Łaaaj :)

Tankuje 2,5 psi i za kilka dni jest 1,4. Walcz e z tym juz 2 rok. Felgi proste. Wklady kominków wymienione. Koła zanurzane w wannie. Żadnego powoetrza. Mam kolegę który również ma identyczny problem tez w Outbacku tylko 3.6 ale silbik bez różnicy. Felgi mamy identyczne 17tki. Opony mam od nowości, przelataly 2 sezony od 2016 roku. Jakies podpowiedzi prosze baaardzo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, atlas1977 napisał:

Łaaaj :)

Tankuje 2,5 psi i za kilka dni jest 1,4. Walcz e z tym juz 2 rok. Felgi proste. Wklady kominków wymienione. Koła zanurzane w wannie. Żadnego powoetrza. Mam kolegę który również ma identyczny problem tez w Outbacku tylko 3.6 ale silbik bez różnicy. Felgi mamy identyczne 17tki. Opony mam od nowości, przelataly 2 sezony od 2016 roku. Jakies podpowiedzi prosze baaardzo 

 Miałem kiedyś taki sam objaw. Jak auto stało w garażu kilka dni, to nic nie ubyło. Okazało się, że bardzo cienki drut wbił się w oponę i uchodziło tylko w czasie toczenia się auta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, koziolek napisał:

2,5 PSI to trochę mało:OO:

W 90% przypadków powietrze ucieka obok starego wentyla, powinny być wymieniane na nowe przy każdej zmianie opon.

 

Ale jeśli jest na stanie TPMS to jak widzisz coroczną wymianę wentyli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

Obstawiam nieszczelność miedzy oponą a felgą pojawiającą sie podczas nacisku koła.

Opona do zdjęcia i czyszczenie wraz ze smarowaniem.

 

Potwierdzam - miałem tak samo z lewym tyłem i pomogło zdjęcie/przeczyszczenie/smarowanie/założenie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2019 o 15:41, markos007 napisał:

jaki stan felg? u mnie uciekało powietrze kiedy lakier zaczął odchodzić w miejscu styku opony z felgą. Dopiero po demontażu opony i przejechaniu szczotką lakier niby tylko złuszczony zaczął odpadać i uciekało powietrze

Ok, i co zrobiłeś? Malowałes felgi? Nie zauważyłem zeby tam lakier odpadał ale to w koncu subaru wiec byloby normalne... 

21 godzin temu, lojszczyk napisał:

 Miałem kiedyś taki sam objaw. Jak auto stało w garażu kilka dni, to nic nie ubyło. Okazało się, że bardzo cienki drut wbił się w oponę i uchodziło tylko w czasie toczenia się auta

 

Niestety w 4 kołach drutu nie mam

20 godzin temu, koziolek napisał:

Są tam gumowe uszczelki, które się wymienia.

Gdzie są te uszczelki i gdzie mozna je ewentualnie kupic? 

22 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Obstawiam nieszczelność miedzy oponą a felgą pojawiającą sie podczas nacisku koła.

Opona do zdjęcia i czyszczenie wraz ze smarowaniem.

Oponę smaruje się po to zeby łatwiej weszła na felgi nie zaś po to aby ją uszczelniać. Ranty felg są czyste. 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, atlas1977 napisał:

Oponę smaruje się po to zeby łatwiej weszła na felgi nie zaś po to aby ją uszczelniać. Ranty felg są czyste. 

 

pasta montażowa również uszczelnia.

Znalezione obrazy dla zapytania pasta uszczelniajÄca do opon

 

W dniu 24.04.2019 o 15:06, atlas1977 napisał:

Mam kolegę który również ma identyczny problem tez w Outbacku

 

dobrze, że to przypadłość  tylko Outbacków ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, atlas1977 napisał:

Oponę smaruje się po to zeby łatwiej weszła na felgi nie zaś po to aby ją uszczelniać. Ranty felg są czyste. 

A kto Cię tak okłamał? :D

Jedź z reklamacją do wulkanizatora, u którego wykonywałeś usługę i nie szukaj pomocy na forum, bo nikt nie oceni tego na odległość.

Możliwe przyczyny zostały wyliczone.

Dorzucę starzejące się opony (za wcześnie w Twoim przypadku), wadę fabryczną opon (problem występowałby od samego początku użytkowania lub krótko po rozpoczęciu).

Podaj jeszcze dokładne oznaczenia opon, może ktoś miał podobne problemy z danym modelem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, atlas1977 napisał:

Ok, i co zrobiłeś? Malowałes felgi? Nie zauważyłem zeby tam lakier odpadał ale to w koncu subaru wiec byloby normalne... 

po ściągnięciu opon dobrze szczotką drucianą zdarłem lakier który się łuszczył/odpadał i problem minął. Felgi z zewnątrz wyglądały ładnie ale od środka lakier słabo się trzymał stąd był problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2019 o 09:55, WOJO napisał:

A kto Cię tak okłamał? :D

Jedź z reklamacją do wulkanizatora, u którego wykonywałeś usługę i nie szukaj pomocy na forum, bo nikt nie oceni tego na odległość.

Możliwe przyczyny zostały wyliczone.

Dorzucę starzejące się opony (za wcześnie w Twoim przypadku), wadę fabryczną opon (problem występowałby od samego początku użytkowania lub krótko po rozpoczęciu).

Podaj jeszcze dokładne oznaczenia opon, może ktoś miał podobne problemy z danym modelem.

Bardzo dziękuję za rzetelną odpowiedź. Owszem czuję się trochę okłamany bo wulkanizator na moją prośbę o porządne wysmarowanie oznajmił, że to nie uszczelnia. Opony sprawdziłem i nie przysparzają problemów użytkownikom. Pozostaje zrzucić gumy i poprosić o wysmarowanie na grubo. Może pomoże, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 29.04.2019 o 08:31, atlas1977 napisał:

Bardzo dziękuję za rzetelną odpowiedź. Owszem czuję się trochę okłamany bo wulkanizator na moją prośbę o porządne wysmarowanie oznajmił, że to nie uszczelnia. Opony sprawdziłem i nie przysparzają problemów użytkownikom. Pozostaje zrzucić gumy i poprosić o wysmarowanie na grubo. Może pomoże, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Zmień wulkanizatora. Takie zabiegi czasami pomagają. ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mówisz, że w wannie nie widać bąbelków to problem pojawia się pod naciskiem jak ktoś pisał (więc pewnie łączenie z felgą lub wentyl) -, może w wannie można docisnąc jakoś?
trochę dużo pompujesz kapcie, bo u mnie na słupku pisze w przypadku małego obciążenia przód 2.1, tył 2.0 (r17) i tak też pompuję, przyjemniej się jeździ nawet po tych naszych dziurach :mrgreen:, choć poprzednie auto pompowałem również na 2,5. pzdr

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi uciekało przez skorodowany wentyl, wymiana wkładu nie pomagała. Ponieważ i tak bateria w czujniku była na wyczerpaniu i często był błąd tpms wymieniłem cały czujnik i jest spokój. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...