Skocz do zawartości

Co z tym płynem chłodniczym


Michal1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. 

Jestem nowym użytkownikiem a od kwartału szczesliwym posiadaczem legacy v wagon 2.0benz 2014..

Mam problem.. Jako że to moje 1 subaru nie do końca wiem jak się to je :)

Ostatnio zwróciłem uwagę że ubywa mi płynu chłodniczego w zbiorniku wyrownawczym.. Zalalem do full i w ciągu 3tyg poziom spadł poniżej minimum.. W czwartek to samo doła E na full i dziś po 3dniach już widać że jest trochę niżej.. Samochód nie kopci na biało ma moc.. Wszystko wygląda na suche.. Czy ktoś miał podo nie? Na co zwrócić uwagę? Czy to możliwe że 2.0 zjada troche płynu bo tak ma? 

 

IMG_20190416_141627.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Michal1987 napisał:

W środku samochodu nie czuć nic.. Wszystko jest w porządku.. Poza tym o ile wiem to czy przy upg nie powinno przybywać oleju? U mnie jest stan bez problemów.. Obstawiam wyciek.. Natomiast pytam czy subaru ma jakieś newralgiczne miejsca? 

Powinno przybywać oleju, a co do słodkiego zapachu to zagrzane auto zostawić na ciepłym nawiewie i po paru minutach jak wejdziesz to będziesz wiedział czy nagrzewnica bądź przewody od grodzi są szczelne, chyba że jesteś pewny że nie szczypie w oczy, co trudno przeoczyć w sumie. 

Może też przelewem ze zbiorniczka wywala, ale musiałbyś nieźle gotować, temperatura nie wzrasta ponad normę?A co do miejsc to nic nie dopowiem, ponieważ nie mam takiej wiedzy. Szukaj na chłodnicy i weżach to tak ogólnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była zima więc w aucie 26 na klimatroniku było norma i nic dziwnego się nie działo.. Co do temp to ten model ma tylko kontrolę.. Rano świeci na niebiesko jak zimny potem gaśnie.. Nigdy mi nie zagotowalo i nie wyskoczyła żółta czy czerwona.. Może jestem przewrazliwiona i też obstawiam wyciek.. Ale w v gen jest wszystko mocno zabudowane i ciężko coś na 1 rzut oka znaleźć... 

Z tego co wiem 2.0 to debiloodporne auto :) więc tylko obstawiam wyciek..niz upg.. Bardziej pytam bo to moje 1 subaru czy ma jakieś miejsca które lubią puszczać.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Michal1987 napisał:

Ale w v gen jest wszystko mocno zabudowane i ciężko coś na 1 rzut oka znaleźć... 

Tak "po domowemu" to zostaje zobaczyć na osłonę pod silnikiem, albo ją zdemontować i pobieżnie na ile można poszukać kropelki płynu, albo od razu oddać szpecowi niech diagnozuje. 

W każdym razie do tego czasu patrz również na olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączam się pod temat

 

dziś wymieniałem płyn w chłodnicy na wodę destylowaną celem przeczyszczenia

zdjąłem osłonę silnika i na głównej rurze dochodzącej do termostatu zobaczyłem krople płynu

też mi minimalnie ubywało płynu nic nie było czuć itd.. a

 

Także zdejm osłonę silnika i popatrz od spodu na termostat może tam??

 

Tak przy okazji ja muszę tam wymienić uszczelkę o ring czy warto jest przy okazji wymienić termostat?? ma już 20 lat

pacjent legacy III 1999

czy zostawić stary termostat, oczywiście dodam że temperaturę trzyma idealnie i nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...