Michal1987 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Witam.. Jestem nowym użytkownikiem a od kwartału szczesliwym posiadaczem legacy v wagon 2.0benz 2014.. Mam problem.. Jako że to moje 1 subaru nie do końca wiem jak się to je Ostatnio zwróciłem uwagę że ubywa mi płynu chłodniczego w zbiorniku wyrownawczym.. Zalalem do full i w ciągu 3tyg poziom spadł poniżej minimum.. W czwartek to samo doła E na full i dziś po 3dniach już widać że jest trochę niżej.. Samochód nie kopci na biało ma moc.. Wszystko wygląda na suche.. Czy ktoś miał podo nie? Na co zwrócić uwagę? Czy to możliwe że 2.0 zjada troche płynu bo tak ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Albo nieszczelność w układzie albo silnik popija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1987 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Problem w tym że ani masła pod korkiem ani nie dymi na biało.. A na 1 rzut oka nie widać wyciekow.. Chyba czeka mnie dłuższe grzebanie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Słodkiego zapachu nie czujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1987 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 No właśnie tak nie do końca.. Wydaje mi się że jak wacham spaliny to raczej nie pachną słodko.. Chyba potrzebuje dobrego mechanika w Krakowie od subaru No i sam fakt że przy 115kkm nie za wcześnie na upg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Na to nie ma reguły. A zapach miałem na myśli w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1987 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 W środku samochodu nie czuć nic.. Wszystko jest w porządku.. Poza tym o ile wiem to czy przy upg nie powinno przybywać oleju? U mnie jest stan bez problemów.. Obstawiam wyciek.. Natomiast pytam czy subaru ma jakieś newralgiczne miejsca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 6 godzin temu, Michal1987 napisał: W środku samochodu nie czuć nic.. Wszystko jest w porządku.. Poza tym o ile wiem to czy przy upg nie powinno przybywać oleju? U mnie jest stan bez problemów.. Obstawiam wyciek.. Natomiast pytam czy subaru ma jakieś newralgiczne miejsca? Powinno przybywać oleju, a co do słodkiego zapachu to zagrzane auto zostawić na ciepłym nawiewie i po paru minutach jak wejdziesz to będziesz wiedział czy nagrzewnica bądź przewody od grodzi są szczelne, chyba że jesteś pewny że nie szczypie w oczy, co trudno przeoczyć w sumie. Może też przelewem ze zbiorniczka wywala, ale musiałbyś nieźle gotować, temperatura nie wzrasta ponad normę?A co do miejsc to nic nie dopowiem, ponieważ nie mam takiej wiedzy. Szukaj na chłodnicy i weżach to tak ogólnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1987 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Była zima więc w aucie 26 na klimatroniku było norma i nic dziwnego się nie działo.. Co do temp to ten model ma tylko kontrolę.. Rano świeci na niebiesko jak zimny potem gaśnie.. Nigdy mi nie zagotowalo i nie wyskoczyła żółta czy czerwona.. Może jestem przewrazliwiona i też obstawiam wyciek.. Ale w v gen jest wszystko mocno zabudowane i ciężko coś na 1 rzut oka znaleźć... Z tego co wiem 2.0 to debiloodporne auto więc tylko obstawiam wyciek..niz upg.. Bardziej pytam bo to moje 1 subaru czy ma jakieś miejsca które lubią puszczać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 2 minuty temu, Michal1987 napisał: Ale w v gen jest wszystko mocno zabudowane i ciężko coś na 1 rzut oka znaleźć... Tak "po domowemu" to zostaje zobaczyć na osłonę pod silnikiem, albo ją zdemontować i pobieżnie na ile można poszukać kropelki płynu, albo od razu oddać szpecowi niech diagnozuje. W każdym razie do tego czasu patrz również na olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1987 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Olej jest perfekt.. Ale chętnie poznam kogoś co specjalizuje się w Subaru w Krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Emil Frey. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 podłączam się pod temat dziś wymieniałem płyn w chłodnicy na wodę destylowaną celem przeczyszczenia zdjąłem osłonę silnika i na głównej rurze dochodzącej do termostatu zobaczyłem krople płynu też mi minimalnie ubywało płynu nic nie było czuć itd.. a Także zdejm osłonę silnika i popatrz od spodu na termostat może tam?? Tak przy okazji ja muszę tam wymienić uszczelkę o ring czy warto jest przy okazji wymienić termostat?? ma już 20 lat pacjent legacy III 1999 czy zostawić stary termostat, oczywiście dodam że temperaturę trzyma idealnie i nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 W dniu 21.04.2019 o 10:39, Michal1987 napisał: Wszystko wygląda na suche.. Czy ktoś miał podo nie? Na co zwrócić uwagę? Tu jest kilka pomysłów..: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1987 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 No i po problemie.. Wystarczyło że uzupełniłem stan w samej chłodnicy.. I od tego czasu poziom wzór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się