JarekLesnik Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Witam. Od pewnego czasu mam problem w moim Forku 2007 158km z LPG 254tys km. Mianowice coś "rzęzi" przy odpalaniu, jak pochodzi dłużej na wolnych obrotach wywala "check" ("check gaśnie" po kilku odpaleniach i jeździe) na przeglądzie był problem z normą spalin 400% na gazie, 600% na benzynie (nie pamiętam czego). Podejrzewam że katalizator. Zdemontowałem kawał wydechu za kolektorem wylotowym i trzęsąc nim coś tam rzęzi ale obawiam się że również ten katalizator w kolektorze może być walnięty stąd błędy. Czy da się to wszystko kupić poza ASO w "zamienniku"? czy może ktoś z forumowiczów posiada "zbędny" na sprzedaż. Mam starego forestera z 97r i tam żadnych problemów nigdy nie było a przebieg podchodzi pod 400tys i to na LPG od początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 W SF nie było problemów bo tam nie masz drugiej sondy.A odnośnie katalizatora to zamiennik kupisz za 200-300 PLN. I każdy tlumikarz Ci go wstawi. Tylko nie wiem czy znajdziesz taki pasujący plug &play. W sensie z wejściem pod kątem 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 2 godziny temu, ewemarkam napisał: A odnośnie katalizatora to zamiennik kupisz za 200-300 PLN. I każdy tlumikarz Ci go wstawi. Ale nie do Forestera `07 158KM. Tu już jest kompletnie przebudowany układ wydechowy i katalizator jest przed silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Faktycznie, ale to już ogólnie będzie problem dobrać coś pasującego. Zostają Ci używki albo rzeźba z uniwersalnym katalizatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) 9 godzin temu, pablonas napisał: Tu już jest kompletnie przebudowany układ wydechowy i katalizator jest przed silnikiem. że przepraszam gdzie jest? bo ja sobie jakoś nie wyobrażam kata przed silnikiem przy wzdłużnym usytuowaniu boxera pod maska... 12 godzin temu, ewemarkam napisał: W SF nie było problemów bo tam nie masz drugiej sondy. w 125KM jest już raczej druga sonda Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez ozarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 23 minuty temu, ozarek napisał: że przepraszam gdzie jest? bo ja sobie jakoś nie wyobrażam kata przed silnikiem przy wzdłużnym usytuowaniu boxera pod maska... W EJ204 katalizator znajduje się z przodu silnika w przeciwieństwie do wcześniejszego rozwiązania, gdzie katalizator jest na wysokości skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, ozarek napisał: 13 godzin temu, ewemarkam napisał: W SF nie było problemów bo tam nie masz drugiej sondy. w 125KM jest już raczej druga sonda 20 godzin temu, JarekLesnik napisał: Mam starego forestera z 97r Ale kolega napisał w pierwszym poście że ma forka z 97 roku a tam jest silnik 122km więc z jedną sondą, inna cewką oraz bez przepływomierza. Przynajmniej tak jest w moim, i było w forku z 97 roku którego kiedyś kupiłem na graty. Nie mniej jednak będzie problem znaleźć zamiennik. Można wywalić obsługę drugiej sondy albo wkręcić ja w "adapter" a kata uniwersalnego wstawić gdzieś dalej. Ale jak już tak dłubać to może by wstawić kolektor z imprezy GT albo forka XT i zrobić bulgot Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 W dniu 19.04.2019 o 19:00, Yaros napisał: W EJ204 katalizator znajduje się z przodu silnika w przeciwieństwie do wcześniejszego rozwiązania, gdzie katalizator jest na wysokości skrzyni. przekombinowane W dniu 19.04.2019 o 19:20, ewemarkam napisał: Ale kolega napisał w pierwszym poście że ma forka z 97 roku a tam jest silnik 122km więc z jedną sondą, inna cewką oraz bez przepływomierza. wiem, ale chciałem uściślić bo napisałeś dość ogólnie o SF. W 125KM z SF też nie ma przepływki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się