Skocz do zawartości

Outback BP 3.0 jaki wydech


Legacy96

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim OBK MY04 jest jeszcze fabryczny wydech. Cos zaczyna w nim brzeczec. Pytanie na jaki wydech wymienic:

a.) Wydech orginalny, plusy: pasuje bez problemu, jest cichy, trwaly i nie ograniczy mocy. Minus jeden, cena, 1100€...

b:) Wydech Imasaf, nie wiem jak z pasowaniem, trwaloscia, glosnoscia, cena ok. 500€.

c:) Wydech Polomstrow, takze nie wiadomo jak z glosnoscia, trwaloscia i pasowaniem, cena 150€.

Pytanie co wybrac i dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Legacy96 napisał:

Witam

W moim OBK MY04 jest jeszcze fabryczny wydech. Cos zaczyna w nim brzeczec. Pytanie na jaki wydech wymienic:

a.) Wydech orginalny, plusy: pasuje bez problemu, jest cichy, trwaly i nie ograniczy mocy. Minus jeden, cena, 1100€...

b:) Wydech Imasaf, nie wiem jak z pasowaniem, trwaloscia, glosnoscia, cena ok. 500€.

c:) Wydech Polomstrow, takze nie wiadomo jak z glosnoscia, trwaloscia i pasowaniem, cena 150€.

Pytanie co wybrac i dlaczego?

 

Tu chyba ktoś coś pisał na temat Polmostrowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od ustalenia co hałasuje. Tez już zacząłem szukać układu wydechowego a tu się okazało ze nieszczelność na rozgałęzieniu Y i naprawa za 100 zeta z dodatkowym ustawianiem wydechów bo nierówno wisiały. Jak brzęczy to w pierwszej kolejności zacznij od posprawdzania osłon czy nie latają luźno na tłumikach . Jak już się upierasz na nowy układ to brałbym komplet z Polmo- na forum uk legacy sobie go chwalili i cena z mocowaniami i uszczelkami wszystkimi 400 zeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
W moim OBK MY04 jest jeszcze fabryczny wydech. Cos zaczyna w nim brzeczec. Pytanie na jaki wydech wymienic:
a.) Wydech orginalny, plusy: pasuje bez problemu, jest cichy, trwaly i nie ograniczy mocy. Minus jeden, cena, 1100€...
b:) Wydech Imasaf, nie wiem jak z pasowaniem, trwaloscia, glosnoscia, cena ok. 500€.
c:) Wydech Polomstrow, takze nie wiadomo jak z glosnoscia, trwaloscia i pasowaniem, cena 150€.
Pytanie co wybrac i dlaczego?
Zamiast oem to zrobić w tej cenie z nierdzewki i zostanie na fajne tłumiki końcowe :evilgrin:
Podobno polmostrów daje radę

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2019 o 23:05, maciuo napisał:

Ja bym zaczął od ustalenia co hałasuje. Tez już zacząłem szukać układu wydechowego a tu się okazało ze nieszczelność na rozgałęzieniu Y i naprawa za 100 zeta z dodatkowym ustawianiem wydechów bo nierówno wisiały. Jak brzęczy to w pierwszej kolejności zacznij od posprawdzania osłon czy nie latają luźno na tłumikach . Jak już się upierasz na nowy układ to brałbym komplet z Polmo- na forum uk legacy sobie go chwalili i cena z mocowaniami i uszczelkami wszystkimi 400 zeta.

Wydech wymienie na Polmo, ma nie byc glosniejszy niz orginal a cena jest atrakcyjna nawet jesli wytrzyma tylko 3 lata.

Ale racja, sprawdzilem co brzeczy i wyglada to na oslone katalizatora. Jak ona jest mocowana do kata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech wymienie na Polmo, ma nie byc glosniejszy niz orginal a cena jest atrakcyjna nawet jesli wytrzyma tylko 3 lata.
Ale racja, sprawdzilem co brzeczy i wyglada to na oslone katalizatora. Jak ona jest mocowana do kata?
Osłona mocowana jest śrubkami na klucz 10 albo 12, nie pamiętam dokładnie. Ale prawdopodobnie będziesz musiał je uciąć i wymienić na nowe, bo lubią korodować.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...