Skocz do zawartości

best Subaru Outback ever ;D


czekker

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj (za niecałe 5h) mają pokazać:

https://www.subaru.com/nyias2019

Ponoć całkiem nowy..

 

PS.

Wiem, że jest podobny wątek na ogólnym forum, ale dyskusja za bardzo zeszła na Volvo i VAT :biglol:

 

--------8<----------------------------------------------------------------

The All-New 2020 Subaru Outback. Go where love takes you.

Get ready for the unveiling of the completely redesigned 2020 Subaru Outback. Since 1995, the Outback has been virtually synonymous with outdoor adventure, and the newest model has been upgraded with even more capability, space, advanced technology and safety features for years of on- and off-road exploration. Be one of the first to see us introduce the all-new, most adventurous, most reliable, safest, best Subaru Outback ever when we stream live from the 2019 New York International Auto Show on April 17, 2019.

Edytowane przez czekker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, blejzu napisał:

Zawsze zostaje XT z 260km jezeli dobrze uslyszalem :)

Wyglada na to ze silnik wyrwany z Ascenta... ciekaw jestem jakie beda osiagi, bo w sumie Ascent ma przyspieszenie takie jak OBK 3.6r... Generalnie nowy OBK wyglada na troszke wiekszy od mojego rocznika 2015... Zapewne silnik bedzie mozna troszke podkrecic - choc nie wiadomo jak to z CVT da rade.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Orear napisał:

Dotykowy monitor =/= safest... imo. 
I padło tam... najcichszy Obk jak dotąd... Heh, przeca nie po to kupuję boxera żebym go nie słyszał. :biglol:  

Tych boxerow nie slychac jak kiedys - bo kolektory nie sa roznoodleglosciowe.  Poza tym tam chyba glownie chodzi o dzwiek wiatru/opon na autostradzie.  Jedyne co nadal jest porazka to ten beznadziejny bagaznik dachowy - on jest bardzo limitujacy jesli chodzi o mozliwosc i sposob przewozu roznych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej opinii jest bardzo dobrze. OBK 2020 stracił trochę swojej surowości, ostrości i klimatu, ale jednocześnie nabrał sznytu, elegancji i prestiżowego wyglądu.
Dobierając odpowiednio kolor nadwozia i felg może być bardziej offroad'owy (ta ciemna zieleń butelkowa) lub bardziej reprezentacyjny (ciemny granat). 
Zakładając, że możliwości jezdne ma co najmniej bez zmian, myślę, że kierunek jest właściwy zwłaszcza mając na względzie obecne trendy i oczekiwania rynku. W środku, wiadomo, dominacja multimedialno-tabletowa, ale zrobiona z głową, elegancko, zachowując pewien klimat klasyki. Brawo. Z zewnątrz bardzo ładnie, przód nowoczesny, ale stonowany, tył świetny, nie popsuty tylnymi lampami (jak dla wielu w nowym Foresterze), a wręcz przeciwnie, tylne lampy nadają elegancji i pewnego prestiżowego szlifu. Generalnie brawo Subaru. Na tle tego co teraz pokazują niektórzy producenci to uważam, że jest rewelacyjnie. Szczerze, to design w OBK bardziej mi odpowiada, niż ten w ostatnich modelach włoskich mistrzów w Alfie Romeo Giulii czy Stelvio. To niewątpliwy komplement z mojej strony. Jeszcze raz gratuluję Subaru i trzymam kciuki by ten model szybko zawitał do Polski (mam świadomość, że wersji Onyx XT 260 KM nie dostaniemy, ale co tam), a jak zawita oby miał atrakcyjne ceny.

:drinks:

Edytowane przez Siemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ten sam silnik 2,5 co Forester 2019. I dobrze. Nowy Forester fajnie jeździ, jest bardzo cichy wewnątrz, CVT też chyba lepiej. Zwłaszcza w mieście. Spalanie podobne, osiągi na trasie również.

Wiem, bo jeździłem nim w Stanach. Już kupiony, gdzieś koło listopada, może grudnia planuję go mieć w Polsce. Dealer proponował zaczekać na nowego OBK, ale zadecydowało to, że OBK na Stany jest robiony w Stanach. Natomiast Forester w Japonii.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 18.04.2019 o 06:44, Dj Brabus napisał:

Myślę, że kolega @Eryk nie pogniewa się jak wstawię tu zdjęcie jego auta i napiszę, że jest to "best looking Outback" ostatnich lat (tu akurat MY 2015).

Wielkie dzieki... Czarne felgi, doklejone plastiki, i czarny grill z Legacy (nie widac na zdjeciu) mialy zrobic z mojej wersji Limited - cos innego co Subaru moglo by zaoferowac.  Patrzac na zdjecia powyzej, okazalo sie ze nie pomylilem sie o wiele - jesli chodzi o wyglad.  Na zdjecia powyzej widac dosc wyraznie jak nowy OBK urosl... no i teraz proporcje sa bardziej zachwiane - a sama bryla zdaje sie byc bardziej ewolucja 2010-2014 OBK mimo ze wyglad jest podobny do 2015.  Podejrzewam jednak ze nowy OBK jest bardziej praktyczny od mojego - jesli chodzi o wnetrze... Subaru znowu nie popisalo sie zwoim beznadziejnym projektem reilingow dachowych, ktore bardzo limituja opcje montowania sprzetu na dachu.  Bardziej pojemny bagaznik na pewno na plus... no i turbo 2.4 - choc i tutaj tuning moze byc utrudniony - podobnie jak w FXT 2.0 DIT - skrzynia CVT jest tu slaboscia...

 

Moj OBK dostanie w przyszlym tygodniu Bilsteiny B6 ze sprezynami King - takze sam jestem ciekaw jak bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ktoś z konstruktorów Subaru obejrzał w końcu Skodę . Na filmach widać dodatkowy górny rząd uchwytów do mocowania bagażu ( można zamontować siatki boczne bez wiercenia dziur w nadkolach ) oraz siatkę zamykającą boczną wnękę bagażnika (miejsce na gaśnicę bez walki z przylepcami dwustronnymi ).

Jeśli  obejrzą Mazdę to doczekam się pionowej siatki dzielącej bagażnik od przestrzeni pasażerskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2019 o 08:26, Siemek napisał:

W mojej opinii jest bardzo dobrze. OBK 2020 stracił trochę swojej surowości, ostrości i klimatu, ale jednocześnie nabrał sznytu, elegancji i prestiżowego wyglądu.
Dobierając odpowiednio kolor nadwozia i felg może być bardziej offroad'owy (ta ciemna zieleń butelkowa) lub bardziej reprezentacyjny (ciemny granat). 
Zakładając, że możliwości jezdne ma co najmniej bez zmian, myślę, że kierunek jest właściwy zwłaszcza mając na względzie obecne trendy i oczekiwania rynku. W środku, wiadomo, dominacja multimedialno-tabletowa, ale zrobiona z głową, elegancko, zachowując pewien klimat klasyki. Brawo. Z zewnątrz bardzo ładnie, przód nowoczesny, ale stonowany, tył świetny, nie popsuty tylnymi lampami (jak dla wielu w nowym Foresterze), a wręcz przeciwnie, tylne lampy nadają elegancji i pewnego prestiżowego szlifu. Generalnie brawo Subaru. Na tle tego co teraz pokazują niektórzy producenci to uważam, że jest rewelacyjnie. Szczerze, to design w OBK bardziej mi odpowiada, niż ten w ostatnich modelach włoskich mistrzów w Alfie Romeo Giulii czy Stelvio. To niewątpliwy komplement z mojej strony. Jeszcze raz gratuluję Subaru i trzymam kciuki by ten model szybko zawitał do Polski (mam świadomość, że wersji Onyx XT 260 KM nie dostaniemy, ale co tam), a jak zawita oby miał atrakcyjne ceny.

:drinks:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...