Skocz do zawartości

TDO5H-16G 49178-06310 14412AA092


mik

Rekomendowane odpowiedzi

TDO5H-16G 49178-06310 14412AA092

 

Czy takie turbo (z IMPREZY GT555 '97) podejdzie bez przerobek do Legacy Turbo z 1992?

 

 

Pozdrawiam

MiK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Możesz mi coś więcej powiedzieć o tym turbo?

Czy warto próbować zamontować je w legacy?

Czy w ogóle jest to możliwe?

 

Kupiłem je właśnie na ebay. Facet twierdzi w opisie, że pasuje do legacy...

Teraz nie wiem, czy zrezygnować w związku z błędnym opisem,

czy brać i próbować zakładać w Legacy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi coś więcej powiedzieć o tym turbo?

Czy warto próbować zamontować je w legacy?

Czy w ogóle jest to możliwe?

 

Kupiłem je właśnie na ebay. Facet twierdzi w opisie, że pasuje do legacy...

Teraz nie wiem, czy zrezygnować w związku z błędnym opisem,

czy brać i próbować zakładać w Legacy?

 

1.Jeżeli jest to 97r to turbina jest bez kolanka 90° czyli front entry, czyli trzeba dospawać koanko do zimnej strony turbo.

2.Nie wiem po co ci takie duże turbo do seryjnego(?) Legacy? Bedziesz miał jeszcze większego laga niz masz w tej chwili na seryjnej IHI.Dobrym modem do Legacy jest założenie TD04 z Imprezy WRX kombi JDM(taki japonski odpowiednik europejskiej wersji GT) 93-96r która w serii juz ma kolanko i jest bolt-on lub po prostu poszukać seryjnej turbiny z GT/WRXa po 99r (TD04s) dorobić kolanko i cieszyć sie z jazdy :)

Kilka osób z tego forum juz tak zrobiło i jest sporo lepiej niz w serii.

 

Masz jakas fotke tej turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co ci takie duże turbo do seryjnego(?) Legacy?

 

Kupiłem bo cena wydawala mi sie interesujaca a z opisu zrozumialem ze to oryginalne turbo do mojego (seryjnego) modelu. Troszeczke sie, jak widac, pospieszylem :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic zobaczymy, rozmawiałem właśnie z Jackiem - z Japan Sport Service - mówi że bez bólu założy, a jeśli będą z nią problemy to trafi* do działu Kupię/Sprzedam.

* - turbosprężarka nie Jacek :smile:

 

 

Pozdrawiam

MiK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Dobrym modem do Legacy jest założenie TD04 z Imprezy WRX kombi JDM(taki japonski odpowiednik europejskiej wersji GT) 93-96r która w serii juz ma kolanko i jest bolt-on ... Kilka osób z tego forum juz tak zrobiło i jest sporo lepiej niz w serii...

Komancz dobrze radzi, ja zrobilem tak u siebie w GT MY95 i jest super boost pojawia sie duzo duzo wczesniej i nawet trzyma sie do 6 tys i autem jezdzi sie duzo przyjemniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04?

Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04?

Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości.

 

a masz nowa czy uzywana TD05?

 

bo jezeli uzywke to mozemy sie zamienic ;) ja Ci dam moja TD04 a Ty mi dasz swoja TD 05 ;) moja ma ok 50kkm przejechane, bez luzow, nie bierze oleju ani nic takiego

 

TD04 dla mnie jakas taka za mala sie wydaje - fajnie zaczyna sie wkrecac od2,5k rpm ale jakbym chcial dyszla to bym se kupil audi (elo Gr1zly :mrgreen: )

 

a ze u mnei cisnienie jest wyzsze i moge jeszcze sobie troche poustawiac wiec mysle ze na TD05 bedzie akurat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04?

Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości.

 

a masz nowa czy uzywana TD05?

 

bo jezeli uzywke to mozemy sie zamienic ;) ja Ci dam moja TD04 a Ty mi dasz swoja TD 05 ;) moja ma ok 50kkm przejechane, bez luzow, nie bierze oleju ani nic takiego

 

TD04 dla mnie jakas taka za mala sie wydaje - fajnie zaczyna sie wkrecac od2,5k rpm ale jakbym chcial dyszla to bym se kupil audi (elo Gr1zly :mrgreen: )

 

a ze u mnei cisnienie jest wyzsze i moge jeszcze sobie troche poustawiac wiec mysle ze na TD05 bedzie akurat ;)

 

Adamus zaloz TD05 omin boost cuta i zbieraj na zakucie silnika i wklad RA ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04?

Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości.

 

a masz nowa czy uzywana TD05?

 

bo jezeli uzywke to mozemy sie zamienic ;) ja Ci dam moja TD04 a Ty mi dasz swoja TD 05 ;) moja ma ok 50kkm przejechane, bez luzow, nie bierze oleju ani nic takiego

 

TD04 dla mnie jakas taka za mala sie wydaje - fajnie zaczyna sie wkrecac od2,5k rpm ale jakbym chcial dyszla to bym se kupil audi (elo Gr1zly :mrgreen: )

 

a ze u mnei cisnienie jest wyzsze i moge jeszcze sobie troche poustawiac wiec mysle ze na TD05 bedzie akurat ;)

 

Adamus zaloz TD05 omin boost cuta i zbieraj na zakucie silnika i wklad RA ;)

 

wlasnie tak kombinuje :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co z 3,5k mozesz zakupic swierza (po paru kkm) IHI VF34 ktora jest zylion razy lepsiejsza od TD05-16G mysle ze jak dostaniesz za nia 1500 PLN to bedzie dobra cena - mimo ze nowka - ale stary typ turbiny niestety i w takich cenach lepiej jest inwestowac w IHI VF23, VF34 itd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...