adamusmax Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Jaki maja przeplyw? seria GT99 440 ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 To moze byc troche za malo jak dla VF43/39, pewnie dlatego silniki nie wytrzymuja. Te wtryski mozna zmaxowac nawet na seryjnym TD04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Laickie pytanie...co to jest ppg ? Super skrzynia? Wkład? RA to to ,co maja w ofercie na nie-ASO za 7600 do skrzyni 5 biegowej ? Turbina z tego tematu pasuje do WRX 01 ? Ile mozna wycisnac z silnika przy tej turbinie bez zmiany IC i wtrysków? (Pompa , wydech i remap to oczywiste) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Laickie pytanie...co to jest ppg ? Wklad, http://www.ppgearbox.com.au/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Zmaxować seryjne wtryski? W jaki sposób? Przez podnisienie ciś.paliwa na listwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Zmaxować to znaczy dojść do górnego limitu. 440ccm to nie za mało na 320KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Tylko na jak dlugo one wystarcza, kiedy beda pracowaly na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 W ulicznym aucie będziesz cały czas tak jechał aby je maksować? Nawet jeśli często to nie ma problemu, wiele mocnych aut Hondy (w tym ITR) jest fabrycznie tak strojona, że wtryski bardzo często oscylują przy 100% i nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Tylko na jak dlugo one wystarcza, kiedy beda pracowaly na 100%. U mnie działają od kilku lat, przy mocy ok. 300 koni, przy ciśnieniu paliwa 3.5 bara 440 powiny dać radę do 340 koni. Ja mam mniej wiecej taki setup jak opisał marcin@ i jestem bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 U mnie działają od kilku lat, przy mocy ok. 300 koni, przy ciśnieniu paliwa 3.5 bara 440 powiny dać radę do 340 koni. Chyba optymistycznie, ale jednak prawdopodobne W takim jak moje 1.8T 480-tki po wymaksowaniu i starannym strojeniu dały 360 kuni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 No i założona. Wywalony katalizator i założony stożek (wszystko by Pan Wiktor z Żółwina). Pompuje do końca 1.1 , 1.2 bara. Przy 3000 obrotów jest już 0.7 bara to lepiej niż miałem. Przy 5100 - 200 km/h na gpsie i jeszcze w cholere miejsca pod stopą. A to wszystko na gazie (dzięki Jako). Bardzo przyjemnie Pozdrawiam MiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Witam w klubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi