mik Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 TDO5H-16G 49178-06310 14412AA092 Czy takie turbo (z IMPREZY GT555 '97) podejdzie bez przerobek do Legacy Turbo z 1992? Pozdrawiam MiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 TDO5H-16G 49178-06310 14412AA092 Czy takie turbo (z IMPREZY GT555 '97) podejdzie bez przerobek do Legacy Turbo z 1992? Pozdrawiam MiK Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Możesz mi coś więcej powiedzieć o tym turbo? Czy warto próbować zamontować je w legacy? Czy w ogóle jest to możliwe? Kupiłem je właśnie na ebay. Facet twierdzi w opisie, że pasuje do legacy... Teraz nie wiem, czy zrezygnować w związku z błędnym opisem, czy brać i próbować zakładać w Legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Możesz mi coś więcej powiedzieć o tym turbo?Czy warto próbować zamontować je w legacy? Czy w ogóle jest to możliwe? Kupiłem je właśnie na ebay. Facet twierdzi w opisie, że pasuje do legacy... Teraz nie wiem, czy zrezygnować w związku z błędnym opisem, czy brać i próbować zakładać w Legacy? 1.Jeżeli jest to 97r to turbina jest bez kolanka 90° czyli front entry, czyli trzeba dospawać koanko do zimnej strony turbo. 2.Nie wiem po co ci takie duże turbo do seryjnego(?) Legacy? Bedziesz miał jeszcze większego laga niz masz w tej chwili na seryjnej IHI.Dobrym modem do Legacy jest założenie TD04 z Imprezy WRX kombi JDM(taki japonski odpowiednik europejskiej wersji GT) 93-96r która w serii juz ma kolanko i jest bolt-on lub po prostu poszukać seryjnej turbiny z GT/WRXa po 99r (TD04s) dorobić kolanko i cieszyć sie z jazdy Kilka osób z tego forum juz tak zrobiło i jest sporo lepiej niz w serii. Masz jakas fotke tej turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Nie wiem po co ci takie duże turbo do seryjnego(?) Legacy? Kupiłem bo cena wydawala mi sie interesujaca a z opisu zrozumialem ze to oryginalne turbo do mojego (seryjnego) modelu. Troszeczke sie, jak widac, pospieszylem :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 mik, ktoś kto chce dużo mocy mieć kupi od CIebie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 No nic zobaczymy, rozmawiałem właśnie z Jackiem - z Japan Sport Service - mówi że bez bólu założy, a jeśli będą z nią problemy to trafi* do działu Kupię/Sprzedam. * - turbosprężarka nie Jacek :smile: Pozdrawiam MiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Mik dokładnie jak napisał Kuba - beirz, sprzeda sie bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 ...Dobrym modem do Legacy jest założenie TD04 z Imprezy WRX kombi JDM(taki japonski odpowiednik europejskiej wersji GT) 93-96r która w serii juz ma kolanko i jest bolt-on ... Kilka osób z tego forum juz tak zrobiło i jest sporo lepiej niz w serii... Komancz dobrze radzi, ja zrobilem tak u siebie w GT MY95 i jest super boost pojawia sie duzo duzo wczesniej i nawet trzyma sie do 6 tys i autem jezdzi sie duzo przyjemniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Potwierdzam, warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 [Kilka osób z tego forum juz tak zrobiło i jest sporo lepiej niz w serii. Jest duuuużo lepiej w dolnym zakresie obrotów. Jeszcze nie zmieniałem ustawień, bo silnik się dociera, i w piku mam 0,5 bara na TD04. Ale niebawem...kto wie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04? Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04?Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości. a masz nowa czy uzywana TD05? bo jezeli uzywke to mozemy sie zamienic ja Ci dam moja TD04 a Ty mi dasz swoja TD 05 moja ma ok 50kkm przejechane, bez luzow, nie bierze oleju ani nic takiego TD04 dla mnie jakas taka za mala sie wydaje - fajnie zaczyna sie wkrecac od2,5k rpm ale jakbym chcial dyszla to bym se kupil audi (elo Gr1zly ) a ze u mnei cisnienie jest wyzsze i moge jeszcze sobie troche poustawiac wiec mysle ze na TD05 bedzie akurat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04?Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości. a masz nowa czy uzywana TD05? bo jezeli uzywke to mozemy sie zamienic ja Ci dam moja TD04 a Ty mi dasz swoja TD 05 moja ma ok 50kkm przejechane, bez luzow, nie bierze oleju ani nic takiego TD04 dla mnie jakas taka za mala sie wydaje - fajnie zaczyna sie wkrecac od2,5k rpm ale jakbym chcial dyszla to bym se kupil audi (elo Gr1zly ) a ze u mnei cisnienie jest wyzsze i moge jeszcze sobie troche poustawiac wiec mysle ze na TD05 bedzie akurat Adamus zaloz TD05 omin boost cuta i zbieraj na zakucie silnika i wklad RA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Ile można wziąć za takie nowe turbo (TD05), a za ile można kupic TD04?Zdaję sobie sprawę z naiwności pytania nie mniej liczę, że ktoś przybliży mi te wartości. a masz nowa czy uzywana TD05? bo jezeli uzywke to mozemy sie zamienic ja Ci dam moja TD04 a Ty mi dasz swoja TD 05 moja ma ok 50kkm przejechane, bez luzow, nie bierze oleju ani nic takiego TD04 dla mnie jakas taka za mala sie wydaje - fajnie zaczyna sie wkrecac od2,5k rpm ale jakbym chcial dyszla to bym se kupil audi (elo Gr1zly ) a ze u mnei cisnienie jest wyzsze i moge jeszcze sobie troche poustawiac wiec mysle ze na TD05 bedzie akurat Adamus zaloz TD05 omin boost cuta i zbieraj na zakucie silnika i wklad RA wlasnie tak kombinuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 a masz nowa czy uzywana TD05? Nówka sztuka nieśmigana. A za swoją TD04 50kkm temu dałeś... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 komancz, odłamki silnika mogą zepsuć nowe turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 No i stało się - zapraszam do działu kupię/sprzedam. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=110535 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 a masz nowa czy uzywana TD05? Nówka sztuka nieśmigana. A za swoją TD04 50kkm temu dałeś... :?: ja za swoja po 40kkm dalem 500 PLN ;)sprawdzona bez luzow itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 No to chyba będę miał ładne turbo na półce :-) MiK ps. lecę dopisać "do negocjacji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 wiesz co z 3,5k mozesz zakupic swierza (po paru kkm) IHI VF34 ktora jest zylion razy lepsiejsza od TD05-16G mysle ze jak dostaniesz za nia 1500 PLN to bedzie dobra cena - mimo ze nowka - ale stary typ turbiny niestety i w takich cenach lepiej jest inwestowac w IHI VF23, VF34 itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 W GT MY99 jest TD05 16,18,czy 20? Co można włożyć lepszego żeby poprawić osiągi na seryjnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 jest td04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 coś mi się musiało popier........a jak to TD04 padnie to co dobrego można zrobić żeby ożywić auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 mozliwosci jest wiele, zalezy od funduszy. www.nie-ASO.pl www.nie-ASO.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi