Skocz do zawartości

Analizator spalin - nieprawidłowe wyniki


SzymeQ

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej i przy okazji sprawdzenia zawieszenia diagnoste zaniepokoiło dziwne dzialanie silnika na wolnych obrotach. Otóż co jakaś chwilę słychać kliknięcie i wraz z tym kliknięciem obroty lekko wskakują na wyższy poziom na tą chwilę i tak cały czas w kółko ( niższe wyższe itd ).

Następnie podpiął analizator spalin i ukazały się poniższe wyniki. 

Wartości cały czas się wahają.

Dodam że pierwsza sonda była wymieniona (Denso), komputer pokazuje tylko błędy pompy powietrza wtórnego. Napięcie drugiej sondy skacze od 0.1 do 0.8.

Czym to moze być spowodowane ? Diagnosta podpowiedział że być może układ zapłonowy?

 

IMG_20190412_110600.jpg

IMG_20190412_110558_1.jpg

IMG_20190412_110544.jpg

IMG_20190412_110325.jpg

IMG_20190412_110307.jpg

Edytowane przez SzymeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SzymeQ napisał:

Otóż co jakaś chwilę słychać kliknięcie i wraz z tym kliknięciem obroty lekko wskakują na wyższy poziom na tą chwilę i tak cały czas w kółko ( niższe wyższe itd ).

To przez włączoną klimatyzację ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SzymeQ napisał:

Nie zwróciłem na to uwagi ale macie rację z tą klima.

Ale prócz tego obroty falują.

Czy może to być wypadanie zapłonu i stąd wszystkie te problemy ?

Obroty przypadkiem, czasem nie falują przy rozregulowanych zaworach? 
BTW... to benzyna, czy diesel?

Edytowane przez Orear
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kliknięcie to włączenie sprzęgła od klimy i podbicie obrotów do co najmniej 1000. Falowanie to różnie (oczywiście z wył. klimą) zacznij od tego co proste i tanie czyli szczelność w dolocie, podpięcia wszystkich rurek odm sprawdź czy nie są zbutwiałe  itp. brudna przepustnica też daje efekt falowania, czujnik od temperatur w dolocie i wody (po nocy powinny pokazywać te same temperatury). Układ zapłonowy świece, kable. Na deser zostają wtryski i luzy zaworowe. (PS przy robieniu ze świecami można kompresje przemierzyć to da jakiś obraz stanu zaworów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...