SzymeQ Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) Cześć. Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej i przy okazji sprawdzenia zawieszenia diagnoste zaniepokoiło dziwne dzialanie silnika na wolnych obrotach. Otóż co jakaś chwilę słychać kliknięcie i wraz z tym kliknięciem obroty lekko wskakują na wyższy poziom na tą chwilę i tak cały czas w kółko ( niższe wyższe itd ). Następnie podpiął analizator spalin i ukazały się poniższe wyniki. Wartości cały czas się wahają. Dodam że pierwsza sonda była wymieniona (Denso), komputer pokazuje tylko błędy pompy powietrza wtórnego. Napięcie drugiej sondy skacze od 0.1 do 0.8. Czym to moze być spowodowane ? Diagnosta podpowiedział że być może układ zapłonowy? Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez SzymeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 @SzymeQ, czyli jakie te wartości? Prawidłowe czy nie? Co mówił diagnosta? Te wahania obrotów prawdopodobnie przez włączoną klimatyzację ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymeQ Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 %CO do 0.5% u mnie wartości do 2 HC do 100ppm - u mnie od 150-200 Nox również przekroczony jak i tlen (kilkukrotnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 2 godziny temu, SzymeQ napisał: Otóż co jakaś chwilę słychać kliknięcie i wraz z tym kliknięciem obroty lekko wskakują na wyższy poziom na tą chwilę i tak cały czas w kółko ( niższe wyższe itd ). To przez włączoną klimatyzację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymeQ Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Nie zwróciłem na to uwagi ale macie rację z tą klima. Ale prócz tego obroty falują. Czy może to być wypadanie zapłonu i stąd wszystkie te problemy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, SzymeQ napisał: Nie zwróciłem na to uwagi ale macie rację z tą klima. Ale prócz tego obroty falują. Czy może to być wypadanie zapłonu i stąd wszystkie te problemy ? Obroty przypadkiem, czasem nie falują przy rozregulowanych zaworach? BTW... to benzyna, czy diesel? Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez Orear Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymeQ Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, Orear napisał: BTW... to benzyna, czy diesel? 2.0 benzyna, 167 k przebiegu z niewiadomą historią luzów zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyckocholik Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Kliknięcie to włączenie sprzęgła od klimy i podbicie obrotów do co najmniej 1000. Falowanie to różnie (oczywiście z wył. klimą) zacznij od tego co proste i tanie czyli szczelność w dolocie, podpięcia wszystkich rurek odm sprawdź czy nie są zbutwiałe itp. brudna przepustnica też daje efekt falowania, czujnik od temperatur w dolocie i wody (po nocy powinny pokazywać te same temperatury). Układ zapłonowy świece, kable. Na deser zostają wtryski i luzy zaworowe. (PS przy robieniu ze świecami można kompresje przemierzyć to da jakiś obraz stanu zaworów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się