Jump to content
FilipBB

Subaru Outback MY2020

Recommended Posts

Niby taki sam jak poprzedni a jednak detale robią dużą różnicę. Ten zielony xt z czarnymi felgami - piękny! Jedno z najładniejszych subaru w historii! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outback na targach w NY.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

robotę robi ten kolor, który jak żaden inny pasuje do OBK ;)

poza tym dla mnie tablet na minus, no i u nas możemy pomarzyć o 3.6 czy XT

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, markos007 napisał:

(...) poza tym dla mnie tablet na minus (...)

 

przynajmniej jest ladnie / organicznie wkomponowany

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przebolałbym nawet ten patyk do podtrzymania maski aby tylko dali do nas tego XT bo byłoby na co zamienić obecnego Forka XT i pozostać przy marce Subaru.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

przynajmniej jest ladnie / organicznie wkomponowany

to fakt, ale dla mnie jest to tylko obecny trend i za 15 lat może to bardziej irytować niż w obecnych czasach radia na pokrętła z lat 90' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

za 15 lat trendem będzie 15 tabletów, albo jeden wielkości 15 ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To raczej takie przyzwyczajanie konserwatywnych klientow Subaru do przesiadki na pojazdy elektryczne. Jak sie czlowiekz nowym Outbackiem i tabletem obedzie, to i Tesla nie bedzie razic ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi się akurat duże ekrany podobają, jeżeli są fajnie wkomponowane w deskę (nie to, co np. niektore merole). No i jeżeli są fizyczne przyciski do regulacji głośności, a to w Subaru zachowali na szczęście 

 

I co z tego, jak tego u nas i tak nie będzie albo będzie jakaś wersja z jakimś dychawicznym wolnossakiem + silniczek z odkurzacza... 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Michał W. napisał:

Outback na targach w NY.

 

Ten patyk podpierajácy maskę po prostu osłabia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tradycja musi byc ;) Wystarczy, ze nie ma juz tych starych przyciskow od sterowania foteli. Ciekaw jestem, czy za kierownica pozostala chociaz „szmatka“ :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, mechanik napisał:

Ten patyk podpierajácy maskę po prostu osłabia.

zawsze się zastanawiałem co to komu przeszkadza. Tym bardziej, że takie rozwiązanie kojarzy mi się z "jest patyk, bo jedyny moment w którym będzie potrzebny to przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy" :)

choć fakt, że auto nie kosztuje 80k i już coś można wymagać

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Levorgu sa teleskopy, co oczywiscie bardzo wygodne. Tyle, ze ja otwieram maske czesto nie tylko na dolewke plynu do spryskiwaczy, ale na czeste doladowanie akumulatora, bo inaczej system Auto S&S zyje wlasnym zyciem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, markos007 napisał:

ym bardziej, że takie rozwiązanie kojarzy mi się z "jest patyk, bo jedyny moment w którym będzie potrzebny to przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy"

No wlaśnie, my robimy około 40 tys rocznie i jest to dość częsta czynnośc. Ddatkowo silniki w Subaru strasznie się brudzą i terzeba co jakiś czas to ogarnąć. Nie wiem dlaczego tak jest.

Teraz, markos007 napisał:

że auto nie kosztuje 80k i już coś można wymagać

Dokładnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Christoph napisał:

Tradycja musi byc ;) 

 

Ale to nie jest tradycja, tylko downgrade - miałem w OBK MY12 maskę na siłownikach... 

Godzinę temu, mechanik napisał:

Ddatkowo silniki w Subaru strasznie się brudzą i terzeba co jakiś czas to ogarnąć.

 

Zgadza się, np. w Mistubishi po kilku latach silnik wygląda jak nowy, w Subaru syf na maksa. Pewnie uszczelki przy masce kiepskie bo jak to inaczej wyjaśnić :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
13 minut temu, GREGG napisał:

le to nie jest tradycja, tylko downgrade - miałem w OBK MY12 maskę na siłownikach

 

To się nazywa "powrót do korzeni" lub w języku młodzieżowym oldschool ;) Wyczekujcie wkrótce przycisku "Bright", układu kierowniczego bez wspomagania ... a docelowo silnika chłodzonego powietrzem ;) 

 

A czy brudny silnik i komora nie jest spowodowany substancją stosowaną do ochrony podczas frachtu słonymi morzami i ceanami? Niby ma się wypalać z czasem, ale ... who knows?

 

A propos MY2020, czy naprawdę potrzeban jest w tym samochodzie taka ilość plastiku na zewnątrz? Wygląda to, hmmm, tandetnie. Fajny metal/aluminium lepiej by wyglądało a przde wszystkim spełniało funkcję użytkową a nie tylko dekoracyjną.

Edited by subleo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, subleo napisał:

A czy brudny silnik i komora nie jest spowodowany substancją stosowaną do ochrony podczas frachtu słonymi morzami i ceanami? Niby ma się wypalać z czasem, ale ... who knows?

 

Fakt, zielona powłoka może pomagać w łapaniu syfu, bo zostaje po niej lepka warstwa na metalu. Ale elementy "niepomaziowane" też są z czasem mocno usyfione  

 

12 minut temu, subleo napisał:

A propos MY2020, czy naprawdę potrzeban jest w tym samochodzie taka ilość plastiku na zewnątrz?

 

Taka moda, wszyscy pakują tego coraz więcej 

W sumie tez powrót do korzeni - przecież kiedyś na drzwiach często były plastikowe listwy... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
8 minut temu, GREGG napisał:

 

Taka moda, wszyscy pakują tego coraz więcej 

W sumie tez powrót do korzeni - przecież kiedyś na drzwiach często były plastikowe listwy... 

 

Jest to akurat dość praktyczna moda i elementy te mają też funkcje ochronne. 

Ale z powrotem do korzeni to 100% racji, kiedyś się dopłacało by te czarne elementy były lakierowane a teraz się dopłaca by były no i bez lakieru oczywiście. ;)

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, GREGG napisał:

Zgadza się, np. w Mistubishi po kilku latach silnik wygląda jak nowy, w Subaru syf na maksa. Pewnie uszczelki przy masce kiepskie bo jak to inaczej wyjaśnić :rolleyes:

silnik raczej brudzi się od spodu, a nie od góry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli i prześwit się zwiększył o 3cm od poprzedniego modelu ? To teraz będzie chyba największy w klasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, markos007 napisał:

silnik raczej brudzi się od spodu, a nie od góry :)

 

Od góry się nie brudzi? ;) Zajrzyj sobie do nowego i starego subaru i zobaczysz różnicę 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, markos007 napisał:

silnik raczej brudzi się od spodu, a nie od góry :)

 

Subaru jest wyjątkowe, brudzi się od góry, od dołu nie B) :excl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa platforma, sztywniejsza, lepsze prowadzenie auta ciekawe jaka będzie waga nowej wersji, przy tym samym silniku 2,5 i czy osiągi będą lepsze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o co chodzi z tym patykiem, u mnie w roczniku 2010 jest maska na siłownikach. Czyli co, to mam jakaś chińską podróbkę:biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...