Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, blejzu napisał:

ty chcesz porownywac golasa

 

Golasa??? Gadasz jak rzecznik PiS-u ta Mazurek. 

 

175K - Pasek Alltrack - wydrukuj sobie i zaznaczaj czego nie ma w OBK. Moc możesz zostawić, bo wiadomo - moc jest dla morderców :D 

 

Wyposażenie podstawowe: 
-Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / Leaving Home
-Dodatkowa osłona silnika
-Listwy boczne na dolnych krawędziach drzwi z przodu i z tyłu w kolorze nadwozia
-Listwy dookoła szyb bocznych, chromowane
-Listwy progowe ze stali nierdzewnej
-Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy asferyczne
-Reflektory główne LED Basic z automatyczną regulacją zasięgu reflektorów
-Reflektory przeciwmgielne LED z funkcją statycznego doświetlania zakrętów
-Relingi dachowe, srebrne
-Fotel kierowcy ergoComfort z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego
-Sportowa kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą z łopatkami do zmiany biegów
-Czujnik deszczu automatycznie uruchamiający wycieraczki
-Czujniki parkowania z przodu i z tyłu z funkcją hamowania awaryjnego i wizualizacją na ekranie radia
-Instalacja telefoniczna (Bluetooth)
-Komputer pokładowy Premium z wyświetlaczem kolorowym
-Lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane
-Możliwość wyboru trybu jazdy: SPORT, NORMAL, ECO i INDIVIDUAL. Dla Alltrack dodatkowo tryb OFFROAD.
-Proaktywny tempomat ACC do 210 km/h (dla DSG z funkcją Stop and Go)
-System Start-Stop 2.0 wyłączający silnik podczas postoju i odzyskujący energię podczas hamowania
-Aktywny system ochrony pasażerów Pre-Crash
-ESP, ASR, ABS, MSR, wraz z asystentem siły hamowania i stabilizacją toru jazdy z przyczepą
-Isofix - przygotowanie do montażu 2 fote fotelików z uchwytami Top Tether, zgodnie z normą I-Size
-System Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania (dla ACC do 210 km/h)
-System Lane assist i system Emergancy Assist

Wyposażenie dodatkowe:
-Podsufitka w kolorze czarnym
-System Easy Open / Easy Close
-Pakiet Zimowy 1
-System nawigacji satelitarnej Discover Media
-Pakiet Premium
-Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu
-We Connect Plus (na 3 lata), zawiera We Connect
-Hak holowniczy składany, elektrycznie odblokowywany
-Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane
-Klimatyzacja automatyczna Climatronic AirCare, trzystrefowa z filtrem antyalergicznym
-System Light Assist - asystent świateł drogowych
-Szyba tylna oraz boczne tylne przyciemniane
-Siatka oddzielająca przestrzeń pasażerską od bagażowej, pionowa
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bardzozlymisio napisał:

Golasa??? Gadasz jak rzecznik PiS-u ta Mazurek. 

 

175K - Pasek Alltrack - wydrukuj sobie i zaznaczaj czego nie ma w OBK. Moc możesz zostawić, bo wiadomo - moc jest dla morderców :D 

 

Ah, chodzi ci o tego ktory kosztuje 175k tylko dla firm i przez VW Bank? ;D Oby handlowiec nie zrezygnowal z pracy bo tez juz go nie kupimy. No prosze cie, pograzasz sie :D No to tak, masz ogromny wybor w tym VW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, blejzu napisał:

tylko dla firm

 

Cena katalogowa: 193 370 zł.
*Cena dla klienta indywidualnego: 178 700 zł. 
*Cena dla klienta flotowego: 175 000 zł. 
 

Czytasz to co tam napisali?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bardzozlymisio napisał:

 

Cena katalogowa: 193 370 zł.
*Cena dla klienta indywidualnego: 178 700 zł. 
*Cena dla klienta flotowego: 175 000 zł. 
 

Czytasz to co tam napisali?

 

Oj, tak. Czytam. Tak dokladnie chciales przekopiowac te niesamowite opcje ze nie doczytales tego co ponizej bylo:

Cytat

*CENA OBOWIĄZUJE PRZY KONTAKCIE Z WYŻEJ WYMIENIONYM HANDLOWCEM.

*CENA PRZY ZAKUPIE NA FIRMĘ W FINANSOWANIU VOLKSWAGEN BANK

:scenic::facepalm:

Ale ogolnie fajny pasek. Dobra okazja, warto kupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Jaca68 napisał:

Spytałem go jak spisuje się ES na zatłoczonej ekspresówce gdy wyprzedza nas auto z niewielką różnicą prędkości i po manewrze zmienia pas kilka metrów przed maskę, przyznał że tempomat zwalnia co jest irytujące.

Tempomat zwalnia jak dojeżdża do tyłka auta przed nami, czy jak zmienia pas i po zmianie ma przed sobą tyłek auta, które nas wyprzedziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, blejzu napisał:

Ale ogolnie fajny pasek. Dobra okazja, warto kupic.

 

Pewnie że dobra. Zakup na firmę - OK nie każdy może to zrobić. Finansowanie - VW Bank ma całkiem rozsądny leasing. 

Zakup Na osobę fizyczną liczą około 7-10k plus - więc w dalszym ciągu jesteś na poziomie ceny OBK, z lepiej wyposażonym i mocniejszym autem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, bardzozlymisio napisał:

 

Pewnie że dobra. Zakup na firmę - OK nie każdy może to zrobić. Finansowanie - VW Bank ma całkiem rozsądny leasing. 

Zakup Na osobę fizyczną liczą około 7-10k plus - więc w dalszym ciągu jesteś na poziomie ceny OBK, z lepiej wyposażonym i mocniejszym autem. 

Same obostrzenia w tym VW ;) Ale w dalszym ciagu jest to jednostkowa oferta promocyjna wiec troche srednio sie nadaje do "obiektywnego" porownywania (ale na jest OK do trollowania i hejtowania). A co do wyposazenia to lepiej mi powiedz czego nie mam w OBK bo moze czegos nie widze (poza hakiem). Z mojej strony nie widze np. szyberdachu, podgrzewanej tylniej kanapy albo foteli przednich z pamiecia ustawien ale to jest absolutnie czepialstwo. 

 

1 godzinę temu, bardzozlymisio napisał:

Moc możesz zostawić, bo wiadomo - moc jest dla morderców

Patrzac na ten wypadek z wczoraj to jest to zart conajmniej nie na miejscu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, blejzu napisał:

ale to jest absolutnie czepialstwo

 

no... a kwestie mocy i przyspieszenia pomińmy, bo to nie potrzebny detal, i działający CarPlay, i nawiewy na kanapę - nieobecne w większości modeli. A fotochromatyczne lusterko masz? W moim nie było...., Hak - co tam hak, po co to komu,  a jak potrzebuje to za flaszkę w Subaru założą.... 

 

No i mówienie o niemieckim samochodzie w Polce tuż po rocznicy wybuchu II wojny - to dopiero jest nie ma miejscu....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, bardzozlymisio napisał:

 

no... a kwestie mocy i przyspieszenia pomińmy, bo to nie potrzebny detal, i działający CarPlay, i nawiewy na kanapę - nieobecne w większości modeli. A fotochromatyczne lusterko masz? W moim nie było...., Hak - co tam hak, po co to komu,  a jak potrzebuje to za flaszkę w Subaru założą.... 

 

 

Mam fotochromatyczne lusterko, mam nawiewy, nawet CP i AA mi dziala. Wiec raczej pudlo. Przyspieszenie pewnie gorsze o te 2 czy 3s.

 

18 minut temu, Szmiglo napisał:

możecie się przenieść do innego wątku? Jaki outback jest, każdy wie. To robi się nudne. 

No wlasnie nie wszyscy chyba wiedza, ale masz racje. Nudne to juz sie robi... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, aflinta napisał:

Tempomat zwalnia jak dojeżdża do tyłka auta przed nami, czy jak zmienia pas i po zmianie ma przed sobą tyłek auta, które nas wyprzedziło?

Z tego jak zrozumiałem kuzyna to zwalnia jak ma przed sobą tyłek auta które wyprzedziło. Od razu zaznaczam że to są jego doświadczenia z 3 letniego outbacka w dieslu z ES. Może w nowych jest lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jaca68 napisał:

zwalnia jak ma przed sobą tyłek auta które wyprzedziło

 

to raczej niepoprawnie dziala

jezeli wjezdza przede mnie auto to slychac pikniecie i pojawia sie symbol na wyswietlaczu ale nie zwalniam o ile wyprzedzajacy mnie nie zwolni

pare razy szybki i wsciekly wjechal przede mnie i mocno zwolnil (bo byl sznur aut) to wtedy es potrafi przyhamowac dosc energicznie

tak mam w forku my18 i identycznie bylo w obk-u my17 ktorym pare razy jechalem do niemiec

najdluzej jechalem po 700km nonstop i dzialanie es bylo poprawne nawet w deszczu

natomiast nie jezdze na asystencie pasa bo wg mnie jest lekko nadpobudliwy ;)

 

tapatalked

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jaca68 napisał:

Z tego jak zrozumiałem kuzyna to zwalnia jak ma przed sobą tyłek auta które wyprzedziło.

To zdecydowanie u mnie nie zwalnia jeżeli tylko włączę kierunkowskaz i zaczynam zmieniać pas to od razu auto przyspiesza i trzyma się tego co wyprzedził (o ile mieści się w ustawionym ograniczeniu prędkości) i delikatnie zwiększa odstęp do zadanego jeżeli siadłem na zderzaku wyprzedzającego.

 

9 minut temu, OBK CVT napisał:

natomiast nie jezdze na asystencie pasa bo wg mnie jest lekko nadpobudliwy

Bo ten reaguje tylko na najechanie na linię, w nowym (tylko nie pamiętam czy Foresterze czy OBK, a może w obu) pilnuje by jechać równo między liniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, aflinta napisał:

To zdecydowanie u mnie nie zwalnia jeżeli tylko włączę kierunkowskaz i zaczynam zmieniać pas to od razu auto przyspiesza i trzyma się tego co wyprzedził (o ile mieści się w ustawionym ograniczeniu prędkości) i delikatnie zwiększa odstęp do zadanego jeżeli siadłem na zderzaku wyprzedzającego.

To ponieważ obraz wart 1000 słów a film milion, to wklejam krótkie nagranie z wakacji, Francuska autostrada.

 

Cały odcinek przejechany ze stałą prędkością na tradycyjnym tempomacie, bez dotykania pedałów

Interesuje mnie zachowanie ES w momentach: 00:15, 01:04, 01:49, 02:33

Edytowane przez Jaca68
Uups. Coś nie poszło, filmu nie widać i nie mogę go skasować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w żadnym z tych przypadków pojazd po wyprzedzeniu nagrywającego nie zwolnił.

ES w takiej sytuacji pika (to chyba zależy od ustawień w opcjach) wyłapując pojazd przed ale nie zmienia prędkości póki dystans nie maleje.

 

nawet jak nagle wskoczysz w lukę na lewym za kimś wyprzedzającym i znajdziesz się blisko niego ES nie robi nic głupiego -- od razu orientuje się, że pojazd przed tobą się oddala.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy od razu się orientuje... dużo zależy od interpretacji określenia "od razu"

EyeSight utrzymuje dystans do poprzedzającego auta. Jak ktoś wjechał, to niezależnie od prędkości potencjalnie był za blisko.

(chyba warto ten off top przenieść do wątku EyeSight'owego)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jaca68 napisał:

Interesuje mnie zachowanie ES w momentach: 00:15, 01:04, 01:49, 02:33

Nie zdarzyło mi się, aby ES zgłupiał w takich sytuacjach. 
Ostatnio natomiast spanikował na widok tablic prowadzących U3b i mocno przyhamował, czym mnie zdziwił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Bernard napisał:

No nie wiem czy od razu się orientuje... dużo zależy od interpretacji określenia "od razu"

EyeSight utrzymuje dystans do poprzedzającego auta. Jak ktoś wjechał, to niezależnie od prędkości potencjalnie był za blisko.

(chyba warto ten off top przenieść do wątku EyeSight'owego)


Tak nie działa. Jeśli pojazd nie zwalnia, tylko cały czas oddala się, to piknięcie, które powiadamia o rozpoczęciu analizowania (pojazd w zasięgu ES) i dalej kontynuacja bez zmiany prędkości. Naprawdę jest to dobrze skalibrowane, w zasadzie raz tylko zdarzyło mi się, by ES zgupiał (kontynuował hamowanie, gdy auto wskoczyło mi przed zderzak, mimo że już dawno nie było niebezpieczeństwa jak pamiętam). A ja generalnie jeżdżę cały czas na ES, tak się odzwyczaiłem, że jak jechałem innym autem to po pół godzinie bolała mnie noga od naciskania gazu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka przemyśleń z weekendowych jazd V90CC w kontekście oczekiwania na OBK 2020 i wspomnień z MY16.

Z pewnością D5 Polestar zapewnia lepsza dynamikę... ale jest to okupione grubym spalaniem. Każde dynamiczne przyspieszenie i wskazówka radośnie spada w dol. Do tego wyraźny „body roll” w zakrętach mimo, ze zawieszenie dobrze „klei”. Szczególnie to drugie zniechęca do szybszej jazdy w zakrętach.

Na autostradzie - wyciszenie super. Aktywny tempomat... ES oceniam z perspektywy jako działający  płynniej i mniej nerwowo. Audio Bowers - rewelacja (+14k...).

Największy „ból” to spalanie i zasięg. Przy licznikowym 140 - jakieś 8,5/100, ale przy 160 to już solidne 10/100. Bak podobny jak w OBK - 60 litrów, spalanie także, zatem i zasięg podobny. O tym, ze AdBlue swieci się już 2500km przed zalaniem i drażni nie wspomną.

wnioski... aż boje się napisać... z perspektywy 80k zł różnicy w cenie wobec MY16... jeśli MY20 będzie lepiej wykończony i wyciszony (a na to wyglada) plus to 2,5i dostanie nieco momentu oraz odrobine dynamiki a cena będzie w granicy 180k... po co mi wieksza moc? :) 

 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...