Jump to content
FilipBB

Subaru Outback MY2020

Recommended Posts

Coraz bardziej mi się podoba :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wizualnie petarda. Wnętrze też jest super. Pod tym względem zdecydowanie najciekawszy model w obecnej gamie.

 

Ciekawe czy w ogóle dotrze do Europy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.08.2019 o 21:30, hesus napisał:

Wizualnie petarda. Wnętrze też jest super. Pod tym względem zdecydowanie najciekawszy model w obecnej gamie.

 

Ciekawe czy w ogóle dotrze do Europy.

Zapewne dotrze. Interesujące będzie to z jakim silnikiem. Mi osobiście auto bardzo się podoba, bardziej niż Volvo. No i to Subaru :) Niesety, jak znów zaproponują nieznacznie poprawiony 2,5 to nie wejdę jeszcze raz do tej samej rzeki przekonywania się, ze mi to wystarcza. Poczekamy, zobaczymy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

nie wejdę jeszcze raz do tej samej rzeki

Nie wchodzi się do tej samej rzeki - oznacza to, że nie mamy do czynienia dwa razy z tą samą sytuacją (bo rzeka ciągle się zmienia). Zapewne chodziło o nie popełnianie dwa razy tego samego błędu ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aflinta napisał:

Nie wchodzi się do tej samej rzeki - oznacza to, że nie mamy do czynienia dwa razy z tą samą sytuacją (bo rzeka ciągle się zmienia). Zapewne chodziło o nie popełnianie dwa razy tego samego błędu ;)

Masz racje. Dziękuję za zwrócenie uwagi na niepoprawne zastosowanie powszechnie zle stosowanego sformułowania. Widzę, ze jesteś w tej materii spolegliwy ;)

Mialem na mysli to, ze auto (i marka) bardzo mi się podoba, podobnie jak poprzedni model, który kupiłem mimo obaw o słaba dynamikę. Niestety, nie dałem rady tego „przejść” i auto sprzedałem po dwóch latach i 26k km. O 2,4DIT nie ma chyba co myśleć w EU, ale może 2,5 tak z 10% dynamiczniejsze? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Tsunetomo napisał:

Masz racje. Dziękuję za zwrócenie uwagi na niepoprawne zastosowanie powszechnie zle stosowanego sformułowania. Widzę, ze jesteś w tej materii spolegliwy ;)

Mialem na mysli to, ze auto (i marka) bardzo mi się podoba, podobnie jak poprzedni model, który kupiłem mimo obaw o słaba dynamikę. Niestety, nie dałem rady tego „przejść” i auto sprzedałem po dwóch latach i 26k km. O 2,4DIT nie ma chyba co myśleć w EU, ale może 2,5 tak z 10% dynamiczniejsze? 

 

Nie ma żadnej nadziei na turbo benzynę, która jest na rynku USA ? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Blixten napisał:

 

Nie ma żadnej nadziei na turbo benzynę, która jest na rynku USA ? :(

Chyba gdzieś Dyrekcja wspominała, ze nie. Zobaczymy. Powtórzę się, ale wg mnie nowy OBK wyglada lepiej niż Volvo. 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale no - przy obecnych normach to nawet te 2,5 jest imo wątpliwe. Nie zdziwiłbym się jakby tam się tez znalazł 2.0 z powerbankiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to wtedy będzie 12,5 sek do 100km/h z 1 osobą i bez bagażu. Jak się wsadzi rodzinę z bagażem na wakacje to będzie gruuuubo ponad 2 tony. Mam nadzieję, ze jednak coś na tą EU będzie lepszego, bo żal będzie nie mieć opcji na zakup takiego fajnego auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W USA cena poniżej XT 40 tys USD, do tego, transport, akcyza VAT i będzie w kraju w cenie nowego V90 cross country ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak może wyjść. Z koniecznością przeróbek na warunki użytkowania w EU, brakiem jakiejkolwiek gwarancji, możliwości skorzystania z tarczy podatkowej etc. 

Aż tak bardzo mi się nie podoba, by zdecydować się na takie niewygody ;) 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outback 2020 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie ma co gadać, bardzo do mnie przemawia nowy model...tylko jak tu doczekać do Europejskiej premiery :rolleyes:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.09.2019 o 08:02, Tsunetomo napisał:

Masz racje. Dziękuję za zwrócenie uwagi na niepoprawne zastosowanie powszechnie zle stosowanego sformułowania. Widzę, ze jesteś w tej materii spolegliwy ;)

Mialem na mysli to, ze auto (i marka) bardzo mi się podoba, podobnie jak poprzedni model, który kupiłem mimo obaw o słaba dynamikę. Niestety, nie dałem rady tego „przejść” i auto sprzedałem po dwóch latach i 26k km. O 2,4DIT nie ma chyba co myśleć w EU, ale może 2,5 tak z 10% dynamiczniejsze? 

Miałeś OBK 2.5 wolnossące? Rozważam go, ale osiągi na papierze nie prezentują się zbyt oszałamiająco :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, McSudi napisał:

No nie ma co gadać, bardzo do mnie przemawia nowy model...tylko jak tu doczekać do Europejskiej premiery :rolleyes:

 

 

Oj. do mnie też. Powyższy filmik wczoraj oglądałem, fajne wrażenia z jazdy od ok. 16 min.

Do tego koloru IMO tylko czarne, o potężnych ramionach, felgi. I byłby kozak !

 

Będzie u nas w 2020?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taką nadzieję, że najpóźniej będzie to 2020 aczkolwiek obawiam się, że specjalnie na „nasz” rynek z powodów wszystkim znanym wrzucą silnik coś na wzór nowego Forka...a to byłby dramat.

Edited by McSudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, elmot napisał:

Miałeś OBK 2.5 wolnossące? Rozważam go, ale osiągi na papierze nie prezentują się zbyt oszałamiająco :(

Mialem. Super auto. Ale brak dynamiki mnie pokonał. Polecam jazdę testowa by być pewnym ze wystarczy. Ja zrobiłem za krótka.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.09.2019 o 20:33, Tsunetomo napisał:

Tak może wyjść. Z koniecznością przeróbek na warunki użytkowania w EU, brakiem jakiejkolwiek gwarancji, możliwości skorzystania z tarczy podatkowej etc. 

Aż tak bardzo mi się nie podoba, by zdecydować się na takie niewygody ;) 

 

no i ograniczenie szybkości do 180 km/godz  :drool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Andrzej Koper napisał:

 

no i ograniczenie szybkości do 180 km/godz  :drool:

Na Polskie drogi to aż nadto Panie Andrzeju. Co więcej, przy 180km/h 2,5i spala jakieś 16litroe /100km. Sprawdzone empirycznie w Niemczech. POzdrawiam serdecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Na Polskie drogi to aż nadto Panie Andrzeju. Co więcej, przy 180km/h 2,5i spala jakieś 16litroe /100km. Sprawdzone empirycznie w Niemczech. POzdrawiam serdecznie.

 

to o benzynie już wiemy, a oleju ile?:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Szmiglo napisał:

 

to o benzynie już wiemy, a oleju ile?:mrgreen:

MY18 ponoc nie odbiega od normy swiatowej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Szmiglo napisał:

 

to o benzynie już wiemy, a oleju ile?:mrgreen:

Nie zanotowałem takiego zjawiska, zakładam, ze oleju „nie brał”. To auto z tym silnikiem nie jest zaprojektowane na prędkości ponad 140km/h, kiedy to spala rozsądna około 10l.

Zresztą, w PL więcej nie można i nie bardzo wiadomo po co. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Nie zanotowałem takiego zjawiska, zakładam, ze oleju „nie brał”. To auto z tym silnikiem nie jest zaprojektowane na prędkości ponad 140km/h, kiedy to spala rozsądna około 10l.

Zresztą, w PL więcej nie można i nie bardzo wiadomo po co. 

Wiem. Swoim 2,5 zazwyczaj podróżuje wlasnie licznikowe 140 bo to optymalna prędkość. 2500 obrotów i maks 10l paliwa na 100km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Szmiglo napisał:

Wiem. Swoim 2,5 zazwyczaj podróżuje wlasnie licznikowe 140 bo to optymalna prędkość. 2500 obrotów i maks 10l paliwa na 100km.

No właśnie. Wszystko powyżej tego, szczególnie jak auto jest zapakowane (a do tego w sumie służy - wygodnie w 4 osoby z bagażem) powoduje logarytmiczny przyrost spalania i spadek zasięgu. 

Tak jak pisałem - OBK z 2,5i CVT to znakomite auto, jeśli ktoś nie oczekuje od niego jakichś obłędnych przyspieszeń i podróżowania 140+VAT po autostradzie. Tym bardziej, że przy spokojnej jeździe w trasie potrafi spalać nawet w okolicach 7-8 litrów. Ech... trochę zatęskniłem za nim, mimo wszystko... Tym bardziej, że niebieski z jasnym wnętrzem prezentował się naprawdę ładnie...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę się tylko pod tym podpisać. 

Dość często pokonuję tę samą trasę, ok. 120km drogą lokalną. Jadąc 90-120km/h wynik z komputera oscyluje między 7,5-8l. 

Natomiast na autostradzie pokonując podobny odcinek z prędkością nieprzekraczającą 140km/h nigdy nie osiągnąłem wyniku większego niż 9-9,5litrów.....W sumie jak się tak nad tym teraz zastanawiam to nigdy nie przekroczyłem tym autem (wg wskazań komputera) 11,5L/100km 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...