Tsunetomo Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) 8 minut temu, Karas napisał: szkoda nerwów Są firmy zajmujące się sprowadzeniem aut z USA nowych też. Zapłacisz jak za zboże ale bedziesz miał XT'ka Wiem. Ale jako człowiek szanujący swoje zarobione pieniądze 280k (strzelam) na takiego XT nie wydam. To cena E-klasy all terrain z dobrym wyposażeniem, gwarancja, serwisem, leasingiem etc. Pozostaje 2,5. Pewnie ze 180k będzie kosztował. Edytowane 20 Lipca 2019 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: To auto tak mi się podoba, że będę gotów znów przekonywać się, że 2,5 i mi wystarczy. Będzie miał 7 koni więcej Oglądając te wszystkie pojawiające się filmiki też zaczynam po mału mieć takie Must Have, którego już dawno nie miałem. Aczkolwiek jako posiadacz obecnej wersji, która wbrew panującej na forum opinii jest dla mnie wystarczająca, przekonywać się do nowej wersji raczej nie będę musiał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Oryginalna prezentacja jakby niekompletna ale Outback bardzo fajny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Żona mówi, że jak już musi być Outback, to tylko w tym kolorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Świeżutki test nowego Outbacka Turbo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 (edytowane) 59 minut temu, McSudi napisał: Świeżutki test nowego Outbacka Turbo Brałbym jak rolnik dotacje. Kalkulować kary za emisje w cenę i importować do Polski. I tak kupować będą prywatni przedsiębiorcy, wiec znaczna większość będzie brana w leasing. 100-200 zł w racie nie powinno dla większości robić specjalnego problemu. Edytowane 29 Lipca 2019 przez Czarne_Koronkowe 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Jeszcze jeden filmik do kompletu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Ciekawi mnie jaka jest różnica w emisji spalin pomiędzy 2.5 N/A, a 2.4 XT zakładając unijne normy. Posiada może ktoś takie info ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Widoczki nieczego sobie - jezdzilbym Czy mi sie wydaje, czy ES w US ma inna konfiguracje kamer? Dwie zamiast trzech... Czy to moze po prostu jakas nowsza wersja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 44 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Brałbym jak rolnik dotacje. Kalkulować kary za emisje w cenę i importować do Polski. I tak kupować będą prywatni przedsiębiorcy, wiec znaczna większość będzie brana w leasing. 100-200 zł w racie nie powinno dla większości robić specjalnego problemu. Dokładnie tak. Gdyby 2,4 kosztował w granicach 210k-220k to alternatywa dla V90CC świetna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 11 godzin temu, blejzu napisał: Widoczki nieczego sobie - jezdzilbym Czy mi sie wydaje, czy ES w US ma inna konfiguracje kamer? Dwie zamiast trzech... Czy to moze po prostu jakas nowsza wersja? Ta trzecia to High Beam Assist.... u nich jako ekstra opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Kolejny test. Stylistyka tego auta baaaardzo mi się podoba. 2,4DIT podobno do 60mil robi 5,7 sek, szybciej niż Ford Edge ST. I wszystko to w dobrej Ameryce za niecałe 40k USD. Osiągów nowego 2,5 nie podali. Nic to, czekam na specyfikację EU. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) Polecam od 10 minuty. Jest nadzieja ze 2020 będzie jednak szybszy. Edytowane 30 Lipca 2019 przez Tsunetomo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 I kolejny test. Ładne, jasne wnętrze. I bardzo pozytywne opinie co do wyciszenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Faktycznie XT piękne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Gula sobie narobimy tym XT, a u nas wprowadzą muła bo przecież nie potrzebujemy mocniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 57 minut temu, Kukson napisał: Gula sobie narobimy tym XT, a u nas wprowadzą muła bo przecież nie potrzebujemy mocniejszego Przestan, mnie to już niektórzy wysyłają co najmiej do psychiatry z powodu mojej aktywności na tym forum. Chcesz dołączyć? ;) Dostaniemy zapewne 2,5, Dyrekcja pisała gdzieś ze raczej na 2,4 w EU nie ma co liczyć. Pytanie czy to 2,5 będzie nieco dynamiczniejsze niż obecne? Mam nadzieje. Na pewno czekam z zaciekawieniem na możliwość jazdy próbnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 7 minut temu, Tsunetomo napisał: Na pewno czekam z zaciekawieniem na możliwość jazdy próbnej. Ja również jestem mocno ciekaw co dotrze do PL. Jeździłem już nowym Foresterem, podoba mi się bardzo, ale wolałbym jednak coś 'ciut' dynamiczniejszego. Jeśli Outback taki będzie no to ... Chociaż Żona mówi, że jeszcze pojeździłaby obecną CX-5 rok lub nawet dwa, to już mocno działa na nią sylwetka Outback'a w kolorze oliwkowym. - "jak już tak koniecznie chcesz Subaru, to tylko w tym kolorze' PTTK' " 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 34 minuty temu, Tsunetomo napisał: Przestan, mnie to już niektórzy wysyłają co najmiej do psychiatry z powodu mojej aktywności na tym forum. Chcesz dołączyć? Dostaniemy zapewne 2,5, Dyrekcja pisała gdzieś ze raczej na 2,4 w EU nie ma co liczyć. Pytanie czy to 2,5 będzie nieco dynamiczniejsze niż obecne? Mam nadzieje. Na pewno czekam z zaciekawieniem na możliwość jazdy próbnej. Po raz kolejny zaznaczam, że trzeba być precyzyjnym. 2.4DIT jest robiony tylko do aut produkowanych w USA. Może w ogóle jest produkowany w USA. Tego silnika nigdy nie było w EU i raczej nie będzie. Zaprzeczenie Dyrekcji dotyczyło właśnie 2.4DIT. Co nie zmienia faktu, że wyrzucając WRXa, STI, H6 i FXT, Subaru mogło przygotować Sobie emisję pod Outbacka XT z 2.0DIT i ja czuję, że taka opcja się pojawi. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Byłoby pięknie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Godzinę temu, Tsunetomo napisał: Pytanie czy to 2,5 będzie nieco dynamiczniejsze niż obecne? Mam nadzieje. Na pewno czekam z zaciekawieniem na możliwość jazdy próbnej. Tylko jak ma być dynamiczniejsze jeżeli auta są coraz cięższe bo i wyposażone lepiej, a silnik 2.5 jest cały czas na tym samym poziomie mocowym? Jak nie 2.4 to fajną opcją byłoby 2.0 dit ale tego pewnie trzeba przystosować do obecnych norm więc pewnie też sie nie opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) 7 minut temu, Kukson napisał: Tylko jak ma być dynamiczniejsze jeżeli auta są coraz cięższe bo i wyposażone lepiej, a silnik 2.5 jest cały czas na tym samym poziomie mocowym? Jak nie 2.4 to fajną opcją byłoby 2.0 dit ale tego pewnie trzeba przystosować do obecnych norm więc pewnie też sie nie opłaca. Jeśli przyspieszałby na poziomie mojego Levorga, jednocześnie nie paląc więcej od niego i nie kosztował ponad 170k, to byłbym nim BARDZO zainteresowany. W środku bardzo mi się podoba (mój styl), na zewnątrz również. Jedynie relingi są .... hmm "dziwne". Edytowane 31 Lipca 2019 przez xemir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 15 minut temu, Kukson napisał: Godzinę temu, Tsunetomo napisał: Pytanie czy to 2,5 będzie nieco dynamiczniejsze niż obecne? Mam nadzieje. Na pewno czekam z zaciekawieniem na możliwość jazdy próbnej. Tylko jak ma być dynamiczniejsze jeżeli auta są coraz cięższe bo i wyposażone lepiej, a silnik 2.5 jest cały czas na tym samym poziomie mocowym? Według informacji z US, silnik 2.5 jest przeprojektowany. Wzrasta moc, moment oraz wydajność. Nie są to zmiany kosmiczne, ale mogą poprawić wrażenia z jazdy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) Problem w tym, że 2.0 DIT chyba nie słynie z bezawaryjności (nie mówię, że się psuje na prawo i lewo, ale już część shortblocków była wymieniana). 2.4 DIT lub w ostateczności 2.5 ja osobiście chętnie przytuliłbym ze względu na to, że robię duże przebiegi. Edytowane 31 Lipca 2019 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) 58 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Problem w tym, że 2.0 DIT chyba nie słynie z bezawaryjności (nie mówię, że się psuje na prawo i lewo, ale już część shortblocków była wymieniana Na forum naliczyłem kilka przypadków awarii 2.0 DIT. Jest też kilka sztuk z przebiegami ponad 100K i więcej. Nie bardzo wiem skąd wniosek o niskiej bezawaryjności tego silnika. Znacznie więcej można przeczytać o awariach 2.5. Jak czytam fora w USA to 2.0 DIT jest uważany za jedną z bardziej udanych konstrukcji Subaru o bardzo niskim procencie awaryjności. Silnik nadal montowany np. w WRX w USA i Kanadzie. Jest też chyba w ofercie w Japonii oraz w Australii. 2.0 DIT to w porównaniu do 2.5 to super nowa i nowoczesna konstrukcja silnika w ofercie Subaru. Nie wydaje mi się żeby FHI chciał tak szybko uśmiercić ten silnik 2.4 DIT to nowa konstrukcja ale fora w USA nie podają jakiś przypadków szczególnej awaryjności tego silnika. Gdyby 2.0 DIT znalazł się w ofercie Outbacka Europę to byłby to bardzo fajny samochód. Zamówiłbym go bez chwili zastanowienia. Edytowane 31 Lipca 2019 przez kokos 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się